Pagina 6 van de 10 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 76 tot 90 van de 145

Topic: Hoe was de NH dag in arnhem?

Re: Hoe was de NH dag in arnhem?

ja gevonden.... het is haar, niet te geloven.....

ze heeft mij nog niet zo lang geleden compleet de huid volgescholden dat dat NH hokus pokus absolute onzin was en dat ik nodig weer eens normaal moest worden en een bit, ijzers en een slof moest gaan gebruiken..... bladiebla.....

ik weet niet wat ik zie......

*valt van verbazing om*

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Skey... Ik stond met Hester achter het bankje waar Lacuna op zat.. Hester stond bij 'die irritante boom'(haar eigen woorden ) en verhuisde naar 'achter de vuilnisbak' Leo van Tré stond naast mij...

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Oh, ik stond toen ook naast Leo...ik denk dat het dan toch op een ander moment moet geweest zijn. jammer.

Maar ik heb jou nog wel zien voorbij lopen...druk aan de telefoon op weg naar de parking. Ik riep je naam nog maar je hoorde het niet meer. haha

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Auky
    Ik heb sandra, shetfan, arabesk, eveline, brenda, trea, antheman, dekoezegtboe, nienke07 en cesara in ieder geval gezien. Hihi, vast nog wel meer, maar kan het me zo even niet meer herinneren

Els, er staat ergens op bokt een foto van de mevrouw van het bitloos mennen. Weet even niet waar, sorry, als ik 'm tegenkom, dan zal ik 'm wel even naar je pmen
    Leuk om herkend te worden
    Maar wie ben jij dan?
    Ik zie ook nergens een foto van jou!

Owja, zou het mogelijk zijn om de nhdag in de vakantie te laten vallen? Denk dat dit voor velen makkelijker zou zijn, maar voor de rest fantastisch georganiseerd!
    NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
    Ryona, Kalinine en El Amore

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Elineke
    Owja, zou het mogelijk zijn om de nhdag in de vakantie te laten vallen? Denk dat dit voor velen makkelijker zou zijn, maar voor de rest fantastisch georganiseerd!
    Dit viel in mijn vakantie

Actief Forumlid Lacuna's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
    Ahaaaa!!!! De dame die vroeg of wij die-hard parelli fans waren!!
    Gheghe... en vervolgens wijselijk haar mond weer hield
    Kwas zo'n beetje half half niet overtuigd op zoek naar een echte "parelliër" om eens te komen spelen met mn knollie... Maar had zo tegen 5en toch het gevoel alsof het hem allemaal n beetje teveel aant worden was.

Ik heb een stukje van de demo bitloos mennen gezien... Mwhoa... vond hem persoonlijk erg tegevallen. Ik bedoel, ok, er liep een shet zonder bit voor een wagen, dus het idee was er wel. Maar verder lieten ze eigenlijk niets zien. Ik had er meer van verwacht. Ook op men-technisch gebied liet het nog wat te wensen over. Ben halverwege weggegaan, omdat ik mn grondwerkparcoursje mocht lopen. Dus misschien werd het daarna beter?

De dag was wel heel goed opgezet, en zeker met het strodorp buiten was alles heel ruimtelijk en overzichtelijk. Moet ook zeggen: Hartstikke bedankt dat mn pony op het laatste moment tóch nog in een stal kon staan. Mn trailer kon niet meer op het terrein zelf

Groetjes, Lacuna

Ik ontdekte zojuist op een ander forum een linkje naar een foto-topic op bokt over de NH-dag.
    Als jullie gaan kijken ( leuke foto's), blijf dan even hangen bij de foto van het meisje dat op de Fries reed in de clinic van Chris Irwinn.. dan zie je meteen de onderbouwing van het verhaal... hoe scheef....

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=101&t=652619
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Het was superleuk, meer weet ik niet te vertellen want ik ben nog steeds moe. De eerste die ik herkende was Amy, en daarna dacht ik pas 'Oh is dat dan Trea?'

Heeeel veel mensen van 't forum gezien, en tegen 3 hoi gezegd volgens mij, voor de rest stond ik óf hyper te lachen óf heel veel te gapen.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Lacuna
    En... ik heb een carrot stick gekocht! Nou, we moeten er nog vreselijk aan wennen, maar wie weet, over een tijdje gaat het vast beter!
    Ohhh, was jij dat, diegene die een CS wilde kopen, maar er absoluut geen Parelli mee wilde doen

Had dat ff gezegd joh

Had je shet ook wel willen zien, nu heb ik alleen Blacky en Sjors geaaid (ook leuk hoor, en ook zwarte shets )

Ik vond het erg jammer dat ik Chris niet gezien heb, of eigenlijk: maar 5 minuutjes. Ik kwam halverwege de demo binnenvallen en had zijn uitleg nogal gemist. Waar hij op dat moment mee bezig was vond ik niet boeiend om lang naar te kijken (kon maar kort bij de stand weg)

Maar: ik ga morgen kijken tijdens zijn lessen, dus hopelijk haal ik de schade dan een beetje in.

Ik vind het altijd mooi om te lezen dat ieder een eigen beleving heeft van bepaald demo's. Het is maar net welk deel van de informatie je opvalt, hoe je bepaald gedrag interpreteert of wat je ervan verwacht.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Elineke
    Nee, liever niet! Dan komen er denk ik juist veel minder mensen... puur omdat er dan veel mensen weg zijn...

Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Hup kom maar op met die foto's!!

en ooh Trea wt is Amy toch mooi!!!

Wat jammer zeg dat ik dit allemaal moeten missen heb

Had het heerlijk gevonden jullie allemaal IRL te zien!!

En het zou idd veel beter zijn mocht de NH dag in de vakantie vallen!!

Groetjes
    Ariane
    Groetjes
    Ariane xxx

My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Ik vond de demo van Chris over het algemeen wel goed, alhoewel er soms wel dingetjes waren die ik niet goed begreep.
    Dat dat meisje met sporen ging rijden vond ik ook idioot, maar ik hoorde Chris mompelen dat hij zich erover verbaasde dat zijn vrouw op de achtergrond die sporen bij dat kind had ondergebonden. Het was dus kennelijk niet zÃ*jn idee...

Op de camping waar wij stonden waren ook wat mensen die naar de nhdag gingen. Ik weet in ieder geval dat Eline, één van de vele , daar ook was. Ik heb kellybelly ook op zaterdag gezien, bij de cursus, ik was één van die 3 met grijze truien .
    Ja ik heb mijn talent gevonden hoor, mensen herkennen van foto's.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door *sabine*
    Ja ik heb mijn talent gevonden hoor, mensen herkennen van foto's.
    Mij niet

'K vond de demo van Josien trouwens niet echt super, voordat ik het paard doorhad was de tijd al afgelopen.
    Wel raar, dit was voor 't eerst dat ik me een ander paard iets probeerde, maar 'k kon heel moeilijk inschatten hoeveel druk nodig was, dus de ene keer keek hij niet eens op en de andere ging 'ie draven of galopperen
    Het enige wanneer ik echt aandacht kreeg was bij het binnenhalen, maar als ik 'm dan vervolgens een aai gaf was de aandacht alweer 100 m verderop.
    Doe mij maar Wim, die is veel makkelijker in die dingen

Pagina 6 van de 10 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten