Pagina 5 van de 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 75 van de 145

Topic: Hoe was de NH dag in arnhem?

Re: Hoe was de NH dag in arnhem?

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Je ziet eruit als 20, en ik had het gevoel dat je 35 was of zo
    De waarheid ligt in het midden, in november word ik 27

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door wendytje
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Je ziet eruit als 20, en ik had het gevoel dat je 35 was of zo
    De waarheid ligt in het midden, in november word ik 27
    PFJEWWW *veegt zweet van het voorhoofd*

Actief Forumlid Ebby's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

Ik heb een erg leuke dag gehad, uiteindelijk via Charlotte (Tinky) nog aardig wat mensen van dit forum gezien en aangezien ik aardig wat meelees ook nog wat mensen herkent van fotos .
    Heb meegedaan aan de workshop Equilibre en dat spreekt me toch wel erg aan, en aan de workshop van Josien. Die laatste viel me toch wel tegen, maar het was erg leuk om met de shet van Lacuna te mogen werken (ik blijf fan ). Door de workshops niet zo heel veel meegekregen van de demo's, maar heb wel die van Wim gezien. Daarbij heb ik echt andachtig zitten kijken en luisteren, erg leuk. Van Chris maar een klein beetje gezien, maar kon me niet echt concentreren op het engels en zat nogal ongunstig waardoor hij meestal achter een paal zat. Viel me wel op dat hij afentoe stevig met de zweep knalde, vond dat niet echt fijn overkomen.
    Maar almetal een erg leuke dag gehad, organisatie was g`oed! (behalve misschien de rij voor de plee's idd, maar ach)

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Ebby
    maar het was erg leuk om met de shet van Lacuna te mogen werken (ik blijf fan ).
    OOOOOOOOO was dat Lacuna??!! Jeetjemina zeg, ze noemde zichzelf Roos-Anne (prachtige naam trouwens) ik had niet het flauwste vermoeden..
    Ik vond je erg opgeruimd en humoristisch Lacuna. Ik had je graag een hand gegeven als ik geweten had wie je was.
    Leuke shet ook, ook veel humor.

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Ik vond het super! Zo leuk om nog meer mensen in het echie te zien.

De demo's waren mooi, eigenlijk heb ik het niet eens gemist dat we niet meer mochten kijken bij workshops. Het demo-schema was zo druk dat er toch al te weinig tijd was! En dan nog zoveel kraampjes met veel te mooie spullen, ik kwam nog steeds tijd tekort

Wim's demo vond ik het mooist, spontaan en leuk. Wim was een van de weinigen die echt contact met iedereen legde tijdens de demo. Voor mijn gevoel dan.
    Ik wil nog steeds les van die man, ooit komt het ervan!
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Actief Forumlid Lacuna's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

Whahaaa!!

Sorry Trea... mn echte naam is ook inderdaad 'rosanne' alleen hier op ht forum heet ik Lacuna. Bedankt voor het compliment! Volgend jaar ben ik er weer, met mn monstertje, dus dan moeten we het maar goedmaken.
    Ik heb wel stiekum even een kwartiertje bij de paddock naar jouw amy staan kijken. Prachtig paard! Echt een zeer hoog kwijlgehalte...

Ik heb me super vermaakt. Zoals het een echte shetlander betaamt heeft mn ventje me weer behoorlijk voor l*l gezet... Bij de workshop van wim! Door mn hulpen heen lopen, niet stilstaan, niet wijken voor druk, niet wijken voor ritmische druk... Haha, wim vond het een zeer onopgevoedde shetlander, en ik moest eerst maar eens grondwerk met hem gaan doen!

Naomi, ik zou mn shet zo weer aan je hoede toevertrouwen. Vond dat je heel leuk met hem bezig was.
    Ik vond de workshop van josien wel heel leerzaam, en ben het vanmorgen meteen op onze "eigen, veilige grasbodem" gaan proberen. Hij reageert er echt super op!

En... ik heb een carrot stick gekocht! Nou, we moeten er nog vreselijk aan wennen, maar wie weet, over een tijdje gaat het vast beter!

Grondwerkparcours was echt super!! Deze keer ook shetland-proof, dus we konden álles doen! (ok... heb de hindernis 1 gaatje omlaag gehaald ) ik dacht, ohh, dat vliegengordijn doen we wel even... Haha, heb er bijna 10 minuten gestaan! Shetten blÃ*jven geweldig!

Heb ook veel mensen gezien, skey, liesbeth, sylvia natuurlijk, tinky, ebby, trea, elineke, nienke07... en vast nog veeeeeeel meer, maar ik ken niet alle namen

Groetjes, Lacuna

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

nienke07?? ... waar heb je die gespot? (dan hoopt nienke07 te weten waar ze lacuna had moeten spotten )

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
    nienke07?? ... waar heb je die gespot? (dan hoopt nienke07 te weten waar ze lacuna had moeten spotten )
    Ze zat op het bankje bij het rechtrichten. Samen knusjes met haar vriend. De shet die meedeed was van haar.

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Ahaaaa!!!! De dame die vroeg of wij die-hard parelli fans waren!!

Actief Forumlid Lotty's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2005

@ Antheman:
    Ik ben geloof ik hier ook nog niet zo bekend Niemand herkende me
    Maar ik zal dit jaar maar eens wat meer van me laten horen. Ga ook binnenkort pas het pakket kopen . Heb wel ooit nog 'de week van' gedaan!

Vond het ook echt onwijs gaaf. Bij Chris Irwin raakte ik na een tijdje ook me concentratie kwijt omdat ik het engels niet goed kon volgen. Dat vond ik wel jammer want hij vertelde veel over lichaamstaal en houding en dat is juist iets waar ik nog veel over moet en wil leren.

En ook Josje & Ik hebben bij het pannenkoekenhuis gegeten. Wat een drukte. Maar wel heel gezellig. Volgend jaar ben ik weer van de partij!!

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Rakeltje
    IFrances, wáárom heb ik jou niet gezien??????
    Dat dacht ik dus ook toen ik zag dat jij er ook was geweest

Chris Irwin zou volgens mij volgend jaar mei terug komen. Ik heb ook nog even met hem gebabbeld....aardige vent. Dat van die sporen snapte ik ook niet zo heel erg maar dat buigen en de instructeur die het paard in de buitenbuiging "stuurt" lieten bij mij wel wat kwartjes vallen.

Ik moet jullie heel eerlijk bekennen dat ik het heel knap vond van dat meisje......geloof niet of ik het gedurfd had om voor zo'n groot publiek met een "probleem" paard rond te rijden en op je rijkunst beoordeeld te worden voor honderden mensen.....wellicht had mijn rijkunst dan ook echt te wensen over gelaten.

Elise en Maaike reden rond alsof ze jaren niks anders deden

Ik ben er nog vol van hoor! Ik ga zo lekker naar mijn paardjes mijn opgedane inpiratie gebruiken
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

[quote="Amon"]K]

Brenda en Trea, dit is echt veeeeeeeeel te lief !!! Ik doe gewoon mijn ding. Ik ben ook gewoon iemand die met paarden bezig is (op maat gemaakt !), niets speciaals eraan (buiten dat ze een eigen zinneke hebben ).

@Rakeltje: gewoon gedaan hebben, maar dan effe wel zeggen van dat je ook Eline noemde hé, anders wist ik niet dat het een naamgenootje was hé ...

En waar zaten Sunny met Lacuna?? Die heb ik niet gezien, had wel eens die eigenwijze shet willen zien...

De demo's vond ik ook erg goed, die van Josien wat minder, maar als ze wat ontspannener is, is ze echt héééél goed hoor!
    Die van Yvonne heb ik effe gezien, vond ik ook heel 'magisch' met je energie enzo. Als ik dat bij mijn ponys moet proberen, zal ik een stopcontact in hun gat mogen steken om genoeg energie toe te voegen !

Die van Chris vond ik raar eruit zien, maar nu ik weet hoe de story in elkaar zit, heb ik mijn mening wat bijgeschaafd...

Wim de zijne vond ik leuk, maar had graag ook wat meer uitleg gehad. Ook Maaike en Elise waren super!

Ik had graag het bitloos mennen gezien, omdat ik met Nine ga beginnen mennen, maar ik wou effe uit het gebouw om nog bekenden te zoeken.

Dat vrijheidsdressuur heb ik ook met een mond vol tanden bekeken. Zo netjes dat die shetties het deden, en Miriam was ook geweldig, zo spontaan! (is zij niet toevallig xyzutu2 hier?)

En Honza... *kwijlt effe* Wat een prachtige show... Hij was wel heel moe, vond het zaterdagavond beter. Ga straks de foto op pc zetten met de rest van de fotos. Heb niet zoveel plaatjes gespot, want ik wou nix missen!
    Mieke en Nathalie waren heel enthousiast over zijn lesjes dacht ik, miss dat hij zijn momenten heeft...

Eline
    NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
    Ryona, Kalinine en El Amore

heeft iemand per ongeluk het bitloos mennen gezien?
    Als het goed is gaf een bekende van me een demo, wat mij zéér verbaasde, als er iemand nooit iets van NH wilde weten, was zij het wel....

Actief Forumlid Auky's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Ik heb sandra, shetfan, arabesk, eveline, brenda, trea, antheman, dekoezegtboe, nienke07 en cesara in ieder geval gezien. Hihi, vast nog wel meer, maar kan het me zo even niet meer herinneren

Els, er staat ergens op bokt een foto van de mevrouw van het bitloos mennen. Weet even niet waar, sorry, als ik 'm tegenkom, dan zal ik 'm wel even naar je pmen
    There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
    Ahaaaa!!!! De dame die vroeg of wij die-hard parelli fans waren!!
    Op het moment dat Rozanne dat vroeg stond ik vlak achter haar...waar stond jij dan ?
    Of heb je het vaker dan 1 keer gevraagd Lacuna?

Wat is eigenlijk "the story off Chris Erwin"? Er zijn zoveel mensen die hun mening over iets hebben bijgeschaafd maar ik denk dat ik iets gemist heb.

Pagina 5 van de 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten