ehm.. ja.. dat was ik..maar wie was jij dan?? dat meisje met die mooie oorbellen???
![]()
ehm.. ja.. dat was ik..maar wie was jij dan?? dat meisje met die mooie oorbellen???
![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Whihaaaaa!!! Wat een weekend! Ik vond het helemaal zalig!
Ik heb gezien: Els van de zanden, Mafhaf, Monties baasje (die hele lange hé MafHaf), Eveline natuurlijk, Onno, Vally4ever, Shetfan, Mellien, en uiteraard Brenda, Trea en Mariane, Donderwolke, Jolijn89, Sarleen, Kim (Skey), Liesbeth, Nienke07, Funnygirl, Mieke (van Lannoo), Emmie, Frances (Timbers) en Lieke (peaches) heb ik zien rondlopen. Als dit lijstje niet compleet is, vul maar aan
!
Maar nu ik het zo lees, sommige hebben mij zien lopen maar niets gezegd! Foei! In het vervolg moet je roepen: Eline(ke) en een babbeltje met me slaan
! Soms had ik ook wel eens dat iemand zei van hey Elineke, maar dat ik echt niet wist wie ik voor me had
...
Ik vond het reuze, morgen zet ik hier de fotos die ik heb!
Eline
NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
Ryona, Kalinine en El Amore
Hmm.. ik heb gewoon diamantjes in
Vriendin zat langs me die had volgens mij oorbellen met allemaal schelpjes enzo in.
Ik was dat iritante meisje dat continu foto's bleef maken![]()
Aha!!! Dan weet ik het hoor! Jij zei dat de plek naast je nog vrij was, toch?! en idd die oorbellen met die schelpjes bedoelde ik![]()
Ja klopt, dat was ik !! haha
Ik had je niet herkend hoor maar Antheman riep NIENKE!!!! en toen wist ik het wel haha.
Maar wie zat er links van jou?
Herkende haar wel(dacht ik) maar wist het niet.
Hahaha ik was het meisje met die mooie oorbellen!!
Superdag gehad vandaag!!
*...Samen kunnen wij de wereld aan!*
Was heerlijk vandaag, ben zo moe, heb er geen woorden voor.
Veel te veel indrukken opgegaan, allemaal mensen weer ontmoet en dus moeten bijbabbelen.
Haha, en Brenda haar reactie was prachtig toen ze mij zag. (wist niet eens wie ze voor zich had)
Ik lees dat er nog een aantal forumleden mij hebben gezien, Els en Sabine. Volgende keer roepen hoor. Doe ik ook gewoon als ik iemand zie. Of ik ga stiekum naast ze staan.![]()
Het was een prachtige dag. Zo veel gezien, weer zoveel geleerd! Ik vond wat Chris Irwin vertelde GEWELDIG. Wat een informatie, daar wil ik echt iets mee! Hij noemde en legde allerlei dingen uit over bodylanguage, die van alles duidelijk maakten of zullen gaan makenOmdat we niet op vakantie zijn geweest, mocht ik van mijn vakantiegeld inslaan, dus kwam thuis met een vol gloeiend blij hoofd, 3 DVD's van Chris Irwin en 4 boeken
![]()
Elise en Maaike waren suuppie in de Wimdemo! Wim was ontspannener dan vorig jaar en ik vond het een geslaagde formule, zo een les laten zien. Wim ging ook les nemen van Chris Irwin, dat vind ik dan weer zo cool aan Wim.
En altijd zo leuk om zoveel forumleden IRL te spreken, ik heb weer wat "voetbalplaatjes" bij kunnen plakken vanavond van forumleden "die ik nog niet had" gesproken.
Maaike, Elise en de rest van de organisatie bedankt voor een heerlijke inspirerende dag!
May the horse be with you!
Pff, succesvolle NH-dag weer! Echt mijn complimenten aan Maaike en Elise, want het liep naar mijn idee nog veel beter dan vorig jaar.
Heb zoveel forumleden gezien, dat ik het echt niet meer allemaal weet... gelukkig heeft Nicky van bijna alle forumleden een foto gemaakt, dus die zal ze vast nog wel neerzetten
Echt super gezellig om zoveel mensen te spreken, (her)kende er nu veel meer dan vorig jaar.
Ga nu slapen want ik ben echt dood-moe.
@Lotty, Naast mij zat Debra, de 'meerijdster' van Antheman!
Het was écht geweldig
Heb ook nog een hoop forumleden gezien en gesproken, erg leuk!
Ben nu echt gesloopt, dus morgen mijn verslagje in 'de week van'![]()
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Ik ben ook helemaal gaar... was pas om half elf thuis... Vreselijke file gehad op de terugweg, al die amsterdammers met hun 2e huisjes op de hei!
Heleboel mensen gezienook nog een hoop mensen niet gezien. Terwijl ik toch weer mijn Arabesk-T-shirtje aanhad, welliswaar mijn oude avatar, maar wel herkenbaar
Oh ik duik mijn bed in mensen. Tot morgen!
Kritiek op de goeroe is niet gewenst......
Oja en dik applaus voor Maaike en Elise![]()
![]()
![]()
Kritiek op de goeroe is niet gewenst......
Aaahhhh, heerlijke dag, leuke paarden, leuke mensen.. daar kunnen we weer een tijdje op voort![]()
Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->
Hehe eindelijk het NH dag topic gespot, denk ben ik nou de enigste die iets mafs gepost heeft![]()
Ja vondt het ook super vandaag, hoef het rijtje niet meer op te noemen denk ik die ik gezien heb.
Klinkt stom misschien, maar moet het toch kwijt. Was het meest onder de indruk van Elineke. Waarom?
Omdat ik altijd dacht dat ze wat groter was, nu ik haar gezien heb, heb ik nog meer respect voor haar (jou) wat ze bereikt heeft en doet met haar shettie's. Elineke neem ze de volgende keer mee, wil je in real live met hun bezig zien. Echt meis, je bent een grote kanjer!!!!!
Ja, en voor de rest heb ik vooral genoten, en weer een lamme kaak, dit keer van al het kletsen haha. Heb zowaar geen tijd gehad om me te verlekkeren aan alle koopwaar. Vondt het zo leuk Trea met Amy te zien rondlopen, heb me voorgenomen, als het enigszins lukt, volgend jaar Amon mee te nemen. Lijkt me wel wat![]()
www.crystal-carving.com
Bladwijzers