Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 112

Topic: Groot Nieuws: EquiSense!!! Allemaal even lezen!

  1. #1
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    40
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Groot Nieuws: EquiSense!!! Allemaal even lezen!

    Vol trots willen we nu dan toch eindelijk aan jullie presenteren:



    De afgelopen maanden zijn wij in het geheim keihard bezig geweest om (een gat in de Nh-markt op te vullen met) een Nederlandse stap-voor-stap NH-methode, die we op (PC) DVD uit gaan brengen en waarvan het eerste deel op de NH-dag voor het eerst zal worden gepresenteerd.
    Nu de NH-dag al erg dichtbij komt, wilden we jullie alvast even voorbereiden op het lanceren van het eerste deel van deze DVD-serie: Het ABC van paardentaal.

    Deze (PC)DVD maakt je aan de hand van video's, foto's, theoretische achtergronden en praktijkoefeningen wegwijs in de taal van het paard.
    De eerste DVD gaat geheel over 3 oefeningen die de basis vormen voor een goede communicatie met je paard.

    De laatste jaren, en de afgelopen maanden steeds meer, bleek dat er een grote vraag was naar een nederlandse methode die je stap voor stap leert een betere band met je paard op te bouwen. En omdat wij ervan overtuigd zijn dat het voor het welzijn van het paard belangrijk is dat de overgang naar (een soort van) NH laagdrempeliger wordt, leek het ons een goed idee hier eens wat mee te doen.

    Het resultaat is dus Equisense. En we zijn er reuze trots op!
    Op de Nhdag hebben we 100 DVD's van deel 1 op voorraad op onze kraam naast Equiplay. Om te evalueren hoe de dvd bevalt verkopen we deze dvd's slechts voor 15 euro, met daarbij de vraag of mensen een evaluatieformulier willen invullen waarmee wij dan de definitieve versie van deel 1 kunnen verbeteren. Deze definitieve versie krijgen de kopers van het eerste uur graris thuisgestuurd zodra hij klaar is.

    We hopen natuurlijk jullie allemaal even langs te zien komen bij onze stand om onze trots te komen bewonderen he!!!

    Groetjes!!! en tot ziens op de Nhdag

    Sandra en Eveline (Callippo)

  2. #2

    Re: Groot Nieuws: EquiSense!!! Allemaal even lezen!

    Hé, wat leuk! Maar over welke methodes gaat dat dan? Zitten er bepaalde stromingen in, bv parelli ofzo?

    Zal zeker eens nadenken !

    Groetjes,
    Eline
    NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
    Ryona, Kalinine en El Amore


  3. #3

    Re: Groot Nieuws: EquiSense!!! Allemaal even lezen!

    Zie wel de foto niet...
    NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
    Ryona, Kalinine en El Amore


  4. #4
    Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Wormer
    Leeftijd
    55
    Berichten
    10.548

    Re: Groot Nieuws: EquiSense!!! Allemaal even lezen!

    Gaaaf! Ben heel benieuwd! Idd wel jammer dat de foto het niet doet!

  5. #5
    Actief Forumlid BEAUBA's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    399

    Re: Groot Nieuws: EquiSense!!! Allemaal even lezen!

    Interesant .

    Dit is dan eerst een "proefversie" als ik 't goed begrijp .
    Kun je wat meer vertellen wat er precies opstaat en hoelang duurt de dvd ?

    Hoeveel delen gaan er komen ?
    Over Balki , m'n SuperShet :
    Nee hoor , hij is niet dik .
    Hij zit gewoon vol met karakter .

  6. #6
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    40
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: Groot Nieuws: EquiSense!!! Allemaal even lezen!

    Ik heb de foto gauw even ergens anders geupload, ik hoop dat hij nu wel zichtbaar is (ik zag hem gewoon namelijk)

    De methode die wij min of meer aanhouden is "algemeen bekend op dit forum"
    Hoeveel delen er uiteindelijk komen, dat weten we nog niet exact. Wat we al wel in de planning hebben zitten is dat we komend jaar gaan werken aan deel 2 en 3 als vervolg op deel 1.
    De eerste DVD gaat over de basisoefeningen: Je paard overal "Aanraken", je paard kunnen laten "Bewegen", en "Controle" leren uitoefenen op je paard op afstand door middel van ritmische beweging en focus.

    Op de DVD staan 10 lessen. je kunt sommige lessen in 1 dag afronden, andere lessen duren wat langer. In totaal zul je ongeveer 2 maanden met deze DVD bezig kunnen zijn. Elke les begint met een stukje theorie, vaak met wat videos, waarna je een praktijkoefening krijgt uitgelegd, ook met video's ondersteund.

  7. #7

    Re: Groot Nieuws: EquiSense!!! Allemaal even lezen!

    Ik zie het al weer: ik mag m'n bankrekening wel gaan plunderen om alle leuke dingen op de NH dag ( DVD's, Petjes, shirtjes en een verjaardagskadootje voor Amon) aan te schaffen. Ben benieuwd, neem een boodschappentas mee
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

  8. #8
    Actief Forumlid BEAUBA's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    399

    Re: Groot Nieuws: EquiSense!!! Allemaal even lezen!

    Leg maar een DVDtje klaar voor mij
    Over Balki , m'n SuperShet :
    Nee hoor , hij is niet dik .
    Hij zit gewoon vol met karakter .

  9. #9
    Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Rheden
    Leeftijd
    43
    Berichten
    4.585
    Dagboek Berichten
    33

    Re: Groot Nieuws: EquiSense!!! Allemaal even lezen!

    Leuk idee zeg! Zo wordt NH tenminste nog wat meer toegankelijker
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

  10. #10
    Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Wormer
    Leeftijd
    55
    Berichten
    10.548

    Re: Groot Nieuws: EquiSense!!! Allemaal even lezen!

    Heb ik even mazzel dat ik net jarig geweest ben... zal proberen niet al mijn verjaardagscentjes in het gat dat 'huishouden' heet te laten vallen en neem maar flink wat mee zondag

  11. #11
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    40
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: Groot Nieuws: EquiSense!!! Allemaal even lezen!

    Fijn, al die leuke reacties!!! Ik kan niet wachten om onze Equisense DVD aan jullie te laten zien!

  12. #12

    Re: Groot Nieuws: EquiSense!!! Allemaal even lezen!

    O gaaaf!! Leo heeft er gelijk eentje voor zichzelf gereserveerd (zonder zich af te vragen of er genoeg zijn ), want hij kan die dvd's van Pat echt niet volgen, maar wil zo graag leren..
    Dus please.. eentje voor ons??

  13. #13
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    58
    Berichten
    6.570

    Re: Groot Nieuws: EquiSense!!! Allemaal even lezen!

    Uiteraard ben ik ook nieuwsgierig wat jullie daar in het stiekume in elkaar hebben gezet
    www.crystal-carving.com

  14. #14

    Re: Groot Nieuws: EquiSense!!! Allemaal even lezen!

    Eindelijk een nuttig kado voor mijn vriend en trouwens mijn schoonzusje is binnenkort ook jarig. Gelukkig moet ik er al vroeg zijn en ben je dan hoop ik nog niet uitverkocht.
    Maar inderdaad, als je met iets wilt beginne zijn de gebruikelijke pakketten erg duur. Nu kun je kijken of het wat is en als het je bevalt dan kun je je er verder in verdiepen. En een basis is voor iedere paardenliefhebber handig.

  15. #15
    jiske
    Guest

    Re: Groot Nieuws: EquiSense!!! Allemaal even lezen!

    Mag dit van Parelli vraag ik me af? Krijg je hier geen gedonder mee?

Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •