kun je ook online bestellen?![]()
(kan niet na nh dag namelijk)
Wie zegt dat het van parelli is?![]()
kun je ook online bestellen?![]()
(kan niet na nh dag namelijk)
Wie zegt dat het van parelli is?![]()
visconti....
Leuke reacties hier![]()
achteraf bestellen: graag!
want wegens problemen met de pc en brander hebben we maar de helft van het streefaantal DVD's af
ff een vraagje uit de oude doos: wie was er ooit met het idee van het 'ABC' gekomen?
Ik heb ook intresse(maar wil eerst weten wat de kosten zijn
Staat erbij he: 15 euro voor een DVD
Hoi,
Gefeliciteerd!
Mag ik 1 dvd bestellen alsjeblieft want morgen ben ik elders.
Bedankt!
Groetjes
Roos
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
wat een leuk idee! ik wil er ook wel eendan zal ik er eens kritisch naar kijken
maar ik vind het echt een super initiatief!
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Leuk idee
Ik ben ook wel te porren voor een DVD![]()
Dit is geen Parelli, dit is EquiSense ABC. Parelli heeft hier niks mee te maken he. Die hebben ook niet te zeggen of het wel of niet mag. Zolang er geen copyrights geschonden worden of merknamen gebruikt zonder toestemming, mag iedereen in principe zelf zo'n studie dvd maken.Oorspronkelijk Geplaatst door jiske
Wel is er natuurlijk kans dat Parelli Nederland gaat steigeren. En eigenlijk, stiekum, heb ik daar nu al zin in![]()
Never try to outstubborn a cat.
A day not smiled is a day not lived!!
Shit moet ik toch mijn portomonee meenemen morgengisteren al dure laarzen gekocht en dan zie ik nu weer een dvd voor een spotprijsje......
Hoop dat ze er nog wel zijn als ik er ben.......*zet wekker nu op 6u*
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
*verlaat pand met spoed op weg naar PIN automaat*
Cool, dames en heer, ben heel benieuwd!
May the horse be with you!
haha de eerste 50 zijn dus al zo goed als op![]()
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Jullie zien mij morgen voor het standje van Equiplay verschijnen hoor!!! Hopelijk heb je er dan genoeg en anders bestel ik 'm gewoon alvast.
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
.. Ik weet nu al dat ik te laat ga komen... ben er 'pas' om 12.30.. eerder gaat echt niet, want dan redt ik het niet tot het eind van de middag....![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Oorspronkelijk Geplaatst door donald-
Tussen de regels door lees ik dat het een soort van kopie en vertaling van Parelli is.
Amerikanen staan erg op hun strepen ermee. Als ze ook maar iets herkennen wat op hun methode lijkt, dan krijg je problemen.
Dan kun je het beestje wel een ander naampje noemen, maar juridisch zit je dan wel fout. Auteursrechtelijk mag dat niet.
En ik begrijp uit jou reactie dat jullie wel reactie verwachten.
Nou, succes ermee! Ik ben zeer benieuwd.![]()
Het is absoluut geen kopie of vertaling van het Parelli pakket. Er zijn een aantal basis principes in verwerkt van de paardentaal, die je (niet toevallig) ook bij Parelli tegenkomt, zoals het wijken voor druk, iets wat je in vrijwel elke NH-methode terug ziet.
Bladwijzers