Poeh ik vind dat jullie wel erg makkelijk denken over mensen die minder te besteden hebben hoor. Ik bedoel ik ken ook genoeg mensen die er echt alles voor over hebben om een paard te hebben/houden maar daar echt iedere cent per maand uit moeten geven. Kijk en begrijp me niet verkeerd, Parelli hoeft zijn bijzondere gave echt niet voor niets te delen met anderen, maar het hoeft nou ook niet zo te zijn dat het een rijkeluitjessport word. En daar vind ik het nu wel op gaan lijken. Ik vind het echt veelste commerciël worden, ik bedoel hij geeft mijn nou niet echt het idee dat hij de wereld voor paarden wilt verbeteren, eerder dat hij uit die hype eventjes leuk veel centjes kan prutsen. Ligt misschien een beetje gevoelig hier op het forum, maar deze prijzen gaan me echt een beetje te ver. Het weerhoud me er zelfs van om aan zijn (inmiddels wel succesvol gebleken) methode te beginnen, het word altijd maar steeds mooier en beter. En in het een worden met je paard ligt misschien geen grens, maar helaas is tot nu toe altijd gebleken dat er een bodem in mijn portomonee zit, en als die er niet in zit is het geld helaas ook altijd verdwenen. Maar misschien als ik ooit een jackpot win dat ik iemand op e-bay gelukkig kan maken door zijn pakket te kopen, want via Parelli zelf vind ik het echt niet leuk meer.
Bladwijzers