Pagina 3 van de 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van de 97

Topic: liberty & horse behavior Parelli home study program

Re: liberty & horse behavior Parelli home study program

Poeh ik vind dat jullie wel erg makkelijk denken over mensen die minder te besteden hebben hoor. Ik bedoel ik ken ook genoeg mensen die er echt alles voor over hebben om een paard te hebben/houden maar daar echt iedere cent per maand uit moeten geven. Kijk en begrijp me niet verkeerd, Parelli hoeft zijn bijzondere gave echt niet voor niets te delen met anderen, maar het hoeft nou ook niet zo te zijn dat het een rijkeluitjessport word. En daar vind ik het nu wel op gaan lijken. Ik vind het echt veelste commerciël worden, ik bedoel hij geeft mijn nou niet echt het idee dat hij de wereld voor paarden wilt verbeteren, eerder dat hij uit die hype eventjes leuk veel centjes kan prutsen. Ligt misschien een beetje gevoelig hier op het forum, maar deze prijzen gaan me echt een beetje te ver. Het weerhoud me er zelfs van om aan zijn (inmiddels wel succesvol gebleken) methode te beginnen, het word altijd maar steeds mooier en beter. En in het een worden met je paard ligt misschien geen grens, maar helaas is tot nu toe altijd gebleken dat er een bodem in mijn portomonee zit, en als die er niet in zit is het geld helaas ook altijd verdwenen . Maar misschien als ik ooit een jackpot win dat ik iemand op e-bay gelukkig kan maken door zijn pakket te kopen, want via Parelli zelf vind ik het echt niet leuk meer.
    I'm still learning it....
    Cantaor, mijn spaanse kanjer!

Actief Forumlid Jarno's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Onimmemansje
    Poeh ik vind dat jullie wel erg makkelijk denken over mensen die minder te besteden hebben hoor. Ik bedoel ik ken ook genoeg mensen die er echt alles voor over hebben om een paard te hebben/houden maar daar echt iedere cent per maand uit moeten geven. Kijk en begrijp me niet verkeerd, Parelli hoeft zijn bijzondere gave echt niet voor niets te delen met anderen, maar het hoeft nou ook niet zo te zijn dat het een rijkeluitjessport word. En daar vind ik het nu wel op gaan lijken. Ik vind het echt veelste commerciël worden, ik bedoel hij geeft mijn nou niet echt het idee dat hij de wereld voor paarden wilt verbeteren, eerder dat hij uit die hype eventjes leuk veel centjes kan prutsen. Ligt misschien een beetje gevoelig hier op het forum, maar deze prijzen gaan me echt een beetje te ver. Het weerhoud me er zelfs van om aan zijn (inmiddels wel succesvol gebleken) methode te beginnen, het word altijd maar steeds mooier en beter. En in het een worden met je paard ligt misschien geen grens, maar helaas is tot nu toe altijd gebleken dat er een bodem in mijn portomonee zit, en als die er niet in zit is het geld helaas ook altijd verdwenen . Maar misschien als ik ooit een jackpot win dat ik iemand op e-bay gelukkig kan maken door zijn pakket te kopen, want via Parelli zelf vind ik het echt niet leuk meer.
    Ik geef je wel gelijk, waarom moet het allemaal zoveel geld kosten? Deze prijs bewijst dat het geen "horselovers" zijn maar "moneylovers". De paarden zijn gewoon hun middel om hun doel te bereiken (nog rijker worden dan rijk). Kvind 1000 euro en de prijs van hun cursussen in Colorado en Florida er toch wel wat over. Ja het is een keuze maar het is een beetje tegen hun eigen filosofie(een betere wereld voor paarden). Het is eerder een betere wereld voor Pat en Linda hun gezinnetje

Nuja dat is mijn mening, maar kan me moeilijk inbeelden dat iemand begrip kan opbrengen voor deze prijzen... Ze filmen een cursus waar ze al miljoenen aan verdienen, dus qua kost prijs is het niets.
    Horses and Live, It's all the same to me...

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Nouja, daarom zijn wij nu ook EquiSense begonnen he, om het leren van NH betaalbaar te maken voor iedereen
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

wel typisch... van 1000 dollar is het nu al 1000 euro geworden...

Komop mensen... niet doordraven!
    Aan het einde van het jaar komt het ook voor Europa's savvy's te koop en ongetwijfeld in een leuke aanbieding (dus als je uitgaat van 1000 euro valt het alvast mee )
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Hoi,

Heb net contact gehad met Parelli Nederland hier over. Prijzen zijn nog niet bekend. Zodra ze die weten laten ze me dat weten en zal ik het hier neer zetten.

Groetjes
    Roos
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Weten ze al wel wanneer het beschikbaar is? Of is dat echt aan het eind van dit jaar pas?

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar als er een komt te sterven valt er niks van hem te erven.....behalve een PNH pakket dan

Ik heb ook twee paarden en maar één salaris........dat houdt in dat ik ook vaak keuzes moet maken en dat ik echt wel enorm moet sparen voor zo'n pakket.........

Het zal het echt wel waard zijn, maar ik vind dit echt veel te veel geld!
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Er zijn wel meer dingen in het leven die echt het geld waard zijn, maar die lang niet iedereen kan betalen.

Een dikke villa met 3 hectare weiland bijvoorbeeld

Nou laat de villa maar weg, met de 3 hectare ben ik al blij

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Iedereen moet keuze's maken of hebben al keuze gemaakt waardoor het niet haalbaar kan zijn op dit moment. Maar om dat aan te rekenen bij in dit geval Parelli is toch niet juist.
    En zoals Pocalover al zei... je bent toch niet verplicht om het aan te schaffen.

Er is mij verteld:

Ok there are several ways to get the new Liberty & Horse Behavior.

1 - if you have a friend in the US, UK, NZ or Ireland that you can have the items sent to then you can buy from our shop.

2 - after the end of the year we will be handling your area so you could wait until then.

Dat wordt maar afwachten dan...
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Whahah ik vind 250 euro voor een pakket al veel te duur, om deze prijs kan ik eigenlijk alleen maar lachen want ik kan me echt niet voorstellen dat iemand dat overheeft voor een pakket. Tenslotte is zijn methode nog steeds helemaal 100% waterdicht (of hoe je dat ook zeggen moet)

Uh, trea;

Helaas heb ik een gezin,
    Helaas?

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Tja de villa met 3 hectare lijkt me wel wat .....dat wordt nog meer sparen dus

Ik ben idd niet verplicht om het te kopen, maar ja ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar het pakket
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door wannabe

Uh, trea;

Helaas heb ik een gezin,
    Helaas?
    Hihi, ja man, als er in een etalage van een winkel
    a) een 16 jarig kind voor 1000 DOLLAR en
    b) het parelli pakket
    zou liggen... zou ik denk ik tóch kiezen voor het pakket

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door wannabe

Uh, trea;

Helaas heb ik een gezin,
    Helaas?
    Hihi, ja man, als er in een etalage van een winkel
    a) een 16 jarig kind voor 1000 DOLLAR en
    b) het parelli pakket
    zou liggen... zou ik denk ik tóch kiezen voor het pakket
    Aangezien één van de gevoelige pubers van het forum, reageerde op dit berichtje per PB, wil ik even benadrukken:
    [size=99px]DIT IS EEN GRAPJE[/size]

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2004

Hihi

Valt mij trouwens vaak op dat als iemand zijn brood verdiend met het helpen van paarden/mensen of wat dan ook dit vooral niet veel mag kosten. Maar ook bij de familie parelli moet er brood op de plank komen en alles betaald worden. En ze zullen het ongetwijfeld ook een deel voor het geld doen, ik geef ze groot gelijk. En je hóeft het niet te kopen natuurlijk. En over het pakket, wil niet zeggen dat ik 1000 dollar goedkoop vind hoor Ik vind het erg duur. Maar wat ik ervoor terug krijg is mij misschien nog wel veel meer waard dan die 1000 dollar

Pagina 3 van de 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten