Ben het helemaal met je eens! Wil niet zeggen dat het goedkoop is, maar ook bij de level1 en 2 kids is gebleken dat het het wel waard is!Oorspronkelijk Geplaatst door cornelie
(gelukkig ben ik wel savvy member)
Ben het helemaal met je eens! Wil niet zeggen dat het goedkoop is, maar ook bij de level1 en 2 kids is gebleken dat het het wel waard is!Oorspronkelijk Geplaatst door cornelie
(gelukkig ben ik wel savvy member)
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Tot nu toe is al het geld wat ik er aan uit heb gegeven het dubbel en dwars waard geweest....
<!-- m -->http://pratenmetpaarden.blogspot.com/<!-- m -->
Het geld zal het wel waard zijn, maar de prijs vind ik toch ook te veel. Paardrijden is een dure sport, dat weet iedereen. Niet iedereen kan een budget van 1000 € weggeven aan een pakket. Dus ik vind het een beetje discriminerend voor mensen die het met minder moeten stellen.
Idd Aspen, dat vind ik ook.
Het pakket lijkt me fantastisch, maar ik kan nooit die prijs dragen...
Mensen die het écht met minder moeten doen hebben over het algemeen ook geen paard......
En je kunt ook sparen, en wat dingen laten. Geld heeft iedereen er uiteindelijk voor, het is alleen een keuze of je het ervoor over hebt.
Klopt, en ik heb het er dus niet voor over. Er is nog zoveel te leren, en dat kan volgens mij ook goedkoper. Parelli is niet de enige...
ach, je moet toch ook nog iets hebben om van te kunnen dromen
ik zou dat pakket echt super graag willen hebben, maar voorlopig blijft het dus bij dromen denk ik![]()
The darkest hour is befor it get light!!!
Misschien een geruststelling... Het komt aan het einde van het jaar pas beschikbaar voor de europa. We kunnen nog even sparen![]()
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
haha, heeft er iemand nog een bij baantje voor me?
The darkest hour is befor it get light!!!
Ik vind idd ook dat het nieuwe level 1 en level 2 pakket absoluut de prijs waard waren. Maar om dit pakket dan 750 dollar duurder te maken vind ik persoonlijk te veel van het goede...
Daarnaast kun je Savvy club lid zijn, maar dat geldt alleen in Nederland en niet in US...
Ach, of gewoon ebay in de gaten houden![]()
Vind dit wel heel kort door de bocht. Ik ken toch een paar mensen die wél een paard hebben, en daarvoor eten uit hun eigen mond sparen. Die onmogelijk kunnen sparen, gewoon omdat het opgaat aan rekeningen. Die al alles bezuinigen wát er te bezuinigen valt.Oorspronkelijk Geplaatst door cornelie
In mijn persoonlijke geval, zou ik het geld kunnen sparen ja. Ik zou het er ook wel voor over hebben MITS ik alleen zou zijn. Helaas heb ik een gezin, en zal met meerdere wensen rekening moeten houden.
200euro uitgeven voor een parelli-pakket valt binnen de grenzen van het begrip van mijn kinderen. 1000euro zeker niet.
Ik zou natuurlijk best mijn zin kunnen doordrammen, en het tóch kopen. Heb ik het ervoor over om een egoistische moeder te zijn (in de ogen van mijn kinderen), die haar kinderen niet naar Spanje op vakantie laat gaan omdat daar geen geld voor is, maar die wel 1000 euro neertelt voor haar eigen hobby?
Nee, dat heb ik er niet voor over. Mijn keuze. Punt.
Ik bedoel maar, er zijn ook nog andere overwegingen om het niet te doen dan alleen het wel/niet hebben van het geld of het wel/niet de moeite waard vinden.
Maar dat is ook wat ik schrijf, dat het een keuze is. En dat is het ook als je al heel krap leeft. Theoretisch kan je altijd érgens op besparen. Bv een telefoon ofzo. Maar je kiest dan voor de telefoon ipv opzij leggen voor een parelli pakket (niet dat ik dan voor een pakket zou kiezen hoorOorspronkelijk Geplaatst door trea
) als je begrijpt wat ik bedoel. En zo ligt die grens bij iedereen ergens anders.
Ja of probeert het te verdienen door extra te werken of iets dergelijks. Als je iets echt wil dan is de sky the limit.
Probleem is dat een hoop mensen eerst bedenken waarom iets niet kan i.p.v. wel....
<!-- m -->http://pratenmetpaarden.blogspot.com/<!-- m -->
Als ik morgen de loterij win dan koop ik het... qua gedrags aspecten lijkt het me zeer interessant!
Bladwijzers