Pagina 5 van de 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 75 van de 97

Topic: liberty & horse behavior Parelli home study program

Re: liberty & horse behavior Parelli home study program

Heel erg fout voor mijn portemonnai... maar ik zit eraan te denken om m te gaan kopen. Alvast een cadeau voor sint, sinterklaas, vakantiegeld oid pfff.

Hoe komt het dat Parelli dingen maakt en dat ik dan meteen denk HEBBEN!!! Normaal heb ik daar niet veel last van en kan ik makkelijk dingen laten staan... Ik vind mijzelf nu vooral heel lachwekkend.

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

heeeeeeel herkenbaar!!! Vandaar dat ik me toch maar tot order heb geroepen... Maar goed... wie weet bieden we straks nog tegen elkaar op !
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

hihi, ik heb vriendlief HEEL LIEF aangekeken... zovan.. heb je al iets in gedachten voor mijn verjaardag... (alleen wij geven elkaar eigelijk nooit wat met onze verjaardagen... dus hij keek mij een beetje vreemd aan..)

dus jippie, ik ga het pakket bestellen... wel in amerika.. dus wordt maar meteen lid van de savy club daar... mijn vriend zijn ouders hebben vrienden in amerika en daar gaan zij eind oktober op bezoek.. en kunnen dan meteen het pakket mee terug nemen...

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Hmm, ik zat er eerst ook aan te denken om hem toch maar te kopen. Maar ondertussen heb ik dat idee moeten opgeven, ik opteer toch maar voor een nieuwe outif voor men paard. nieuw zadel, nieuwe pad, nieuwe singen en nieuwe beugels. Wat heb je aan een pakket als je niet kan rijden hè?
    Ik denk dat ik nog een jaartje wacht of zo, misschien zakt hij nog wel in prijs....

Aangemeld
    Jul 2005

Ohoh... kheb toch geboden

Alleen hadden ze niet ingesteld dat het naar NL verstuurd kon worden, dus werd het bod niet geaccepteerd....
    pffffft (of toch niet?)
    Wat is dat spannend trouwens, dat bieden!
    !
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Isla, vaak accepteert een buitelandse verkoper toch wél een bod uit Europa, mits je van te voren even mailt!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Ligt eraan: als bij de aanbieding zelf ingesteld is dat alleen verzendingen naar Amerika worden geaccepteerd, dan kan de verkoper daar meestal weinig aan doen. Voor die gevallen, waarin ik wel toestemming heb van de verkoper, heb ik speciaal een amerikaanse Ebay account (neeuuhh, ik ben niet Ebay verslaafd geweest )
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Maar je ebay account is toch internationaal bruikbaar? Ik heb gewoon één account en dat kan ik overal gebruiken!

En de verkoper kan die instelling dat hij alleen verzending binnen Amerika accepteert, toch weer veranderen? Ik heb dat wel eens bij de hand gehad...

(Groetjes van nog een ex-Ebay verslaafde... )

WHAAA ben ik ff blij, dat ik me nog nooit in Ebay verdiept heb. Ik wist niet dat je daaraan verslaafd kon raken..

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Ahja, niet alle verkopers zijn even slim misschien. Ik heb een paar keer gehad dat ik wel kon bieden van de verkoper, maar dat het niet geaccepteerd werd. En als de veiling bijna afgelopen is, kun je niet wachten tot de verkoper dat allemaal uitgezocht heeft. Dus vandaar dat ik er 1 had met een (fake) amerikaans adres. Niet verder vertellen hoor

Ik heb echt een hele berg Parelli spullen bij elkaar geshopt, jaar terug ofzo. Vandaar dat ik zo af en toe ineens nog wat in de kast vind
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Besteld, besteld, besteld

Oh by the way, ik bied gewoon, ook als er staat dat biedingen alleen voor bepaald land zijn. Meestal vind ik verkoper wel genegen toch naar Holland te verschepen. Ik betaal verzend kosten wel.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Aug 2005

Wow dan is je familie wel erg aardig!!!

Ik wil ook lid worden van de Savvy club, maar ik moet nog maar even wachten...

Aangemeld
    Jul 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    Maar je ebay account is toch internationaal bruikbaar? Ik heb gewoon één account en dat kan ik overal gebruiken!

En de verkoper kan die instelling dat hij alleen verzending binnen Amerika accepteert, toch weer veranderen? Ik heb dat wel eens bij de hand gehad...

(Groetjes van nog een ex-Ebay verslaafde... )
    Hij kan het wel veranderen, maar het was te laat... hij/zij had niet meer genoeg tijd om t te veranderen... Via mail had hij verteld nog wel te proberen...maar helaasssss.

IK HEB M BESTELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YOEHOE!

Hier nog een ebay verslaafde...
    Ik mocht van mijzelf niet meer naar ebay kijken omdat het zooooo makkelijk is om op zo'n manier geld uit te geven....

HIHIHI, IK HEB M OOK BESTELD....

maar moet nog wel even geduld hebben, mijn schoondouders komen pas eerste week van november terug en nemen dan het pakket mee terug...

maar hihi ben wel alvast blij en mijn portemonnee ook...

Pagina 5 van de 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten