Pagina 4 van de 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 46 tot 60 van de 97

Topic: liberty & horse behavior Parelli home study program

Re: liberty & horse behavior Parelli home study program

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door cornelie
    Hihi

Valt mij trouwens vaak op dat als iemand zijn brood verdiend met het helpen van paarden/mensen of wat dan ook dit vooral niet veel mag kosten.
    Eeeh, hoe bedoel je dit precies?

Actief Forumlid Jarno's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door cornelie
    Hihi

Valt mij trouwens vaak op dat als iemand zijn brood verdiend met het helpen van paarden/mensen of wat dan ook dit vooral niet veel mag kosten.
    Dit komt omdat al die brave mensen die anderen willen helpen altijd maar schreeuwen dat ze het beste voor hebben. Tot je de rekening krijgt. Gelijk je de negerkes in Afrika na hun leven gered te hebben een rekening zou sturen. (Dit is mss heel sterk uitgedrukt maar daar komt het toch in C op neer)
    Horses and Live, It's all the same to me...

Dit komt omdat al die brave mensen die anderen willen helpen altijd maar schreeuwen dat ze het beste voor hebben.
    Ik werk in de zorg. Help daar andere mensen. Voel me aangesproken nu. Maar het zou kunnen dat ik het verkeerd interpreteer hoor.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2004

Maar dat is wel wat ik bedoel. Dat als je een baan hebt waarbij je mensen/dieren helpt je er volgens sommigen eigenlijk geen (of zeker niet veel) geld voor mag vragen. En dat vind ik weleens wat krom. Maar dat is meer off topic dan specifiek over dit pakket.
    Ik ben zelf bezig met een opleiding sportmassage. Nu voor mensen en daarna de opleiding voor paarden. Maar dat wordt ook echt geen liefdadigheid terwijl je mens en dier enorm helpt.

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Ook als je producten aanbied in de vorm van zorg voor mens of dier, of in de vormvan trainingsprogramma's of equipment mag je daar gerust aan verdienen. Maar de prijzen die ze bedacht hebben zijn gewoon extreem. Kijk ook naar hun zadel en hun hoofdstellen. Vandaar dat ik zeg: hoogmoed komt voor de val. Maar er zullen zltijd mensen zijn die dit ervoor willen betalen. En nu heeft ie er minder van nodig dan dat ie de prijzen door de helft doet , en blijft dus exclusiever. Sommige mensen denken nu eenmaal dat ze het zónder goeroe Pat niet voor elkaar krijgen. Nou, laat die dan maar lekker de knip trekken. Savvy komt niet uit een boekje. Mijn idee: na Level 1 heb je de basis te pakken, alles wat je daarna nodig hebt is creativiteit en ervaring.
    Hou me ten goede, iedereen is vrij om zijn geld uit te geven aan die dingen die hij/zij voor hem waardevol vinden. Maar het geeft nooit garantie tot succes.

na Level 1 heb je de basis te pakken, alles wat je daarna nodig hebt is creativiteit en ervaring.
    Ik ben het heel erg met je eens Lila. Ik merk ook steeds vaker dat ik dingen op mijn eigen manier (of iemand anders manier) doe, omdat dat óók werkt. Soms zelfs beter.

Zijn paketten zijn waardevol, ook de nieuwe level 2. Ik ben ook best nieuwsgierig naar dit study-pakket, gewoon omdat ik wéét dat er weer veel bruikbare tips (en trucs ) instaan, maar het is geen must voor me om het in mijn bezit te hebben.

Als het knopje is omgegaan, en het licht is aan, dan is de basis gelegd voor een betere band met je paard. Dat is waar het om draait.

Ik ben ook wel een beetje van gedachten veranderd over het steeds maar willen doorleren, en verder willen komen met je paard. Het gevaar zit er zo in, dat je dezelfde fouten gaat maken als Honza. Kan je dan nog wel naar je paard kijken als individu, wanneer vind je paard het genoeg? Of MOET een bepaalde oefening behaald worden? Tis toch zonde van het geld van het pakket, als je paard die vliegende galopwissel, of de perfecte turn niet voor elkaar krijgt

Zo wil ik niet meer denken. Het blijkt toch wel dat Pat ook steekjes laat vallen (te zien aan al die parelliërs die inmiddels andere dingen erbij doen), ik wil daarom maar proberen iets verder te kijken dan Parelli alleen.

Actief Forumlid Jarno's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Dit komt omdat al die brave mensen die anderen willen helpen altijd maar schreeuwen dat ze het beste voor hebben.
    Ik werk in de zorg. Help daar andere mensen. Voel me aangesproken nu. Maar het zou kunnen dat ik het verkeerd interpreteer hoor.
    Ik had het niet over mensen in de zorg

Meer over Parelli, Monty Roberts,...
    Horses and Live, It's all the same to me...

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

ehm t kan aan mij liggen maar ik dacht toch echt dat ik iets gepost had maar is het weggehaald of word ik gek??

Hmm... mijn eerdere berichtje is ook weg..

Maar goed.. mijn gedachte voor degenen die denken dat het jammer is dat je die 1000 dollar niet ergens hebt liggen om het pakket te kopen:

Het gaat kennelijk over het gedrag van paarden en hoe je dat dient te interpreteren. Ik zou zeggen dat als je met Level 1 begonnen bent, dat je daar inmiddels voldoende handvaten voor aangereikt hebt gekregen! Dus, zet bij gebrek aan centjes, je creativiteit aan het werk! Leer zélf, ontdek zelf.
    Er zijn tal van manieren om je op een wat minder dure manier te verdiepen in het gedrag en de taal van je paard. Hoe meneer Parelli erover denkt is één manier, maar misschien is het wel verfrissend om de visie van anderen er eens op los te laten!
    Het Paardentips magazine biedt op dit moment een boek aan "Wat denkt mijn paard" - dus als je meer wilt leren van de leefwereld van je paard en de signalen die hij uitzendt, kun je ook overwegen dat boek aan te schaffen. Met het voordeel dat als het boek je niet bevalt, je het weer kunt terugsturen en je geld terugkrijgt.
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Actief Forumlid sanne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1

en toch zou ik het pakket graag willen hebben
    Ik heb uit het nieuwe level 2 pakket ook een paar flinke eye-openers gehaald, alles wat ik weet over rb paarden heb ik uit de pakketten van parelli geleerd. Ik kan zelf gewoon vrij weinig, alleen als linda het allemaal compleet voor me uitkauwd Mijn hoofddoel is confidence, ik weet zeker dat dit pakket me heel erg veel zou helpen.
    www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2004

Ik wil het ook dolgraag hebben dus ik ga er zeker voor sparen En tuurlijk, ik kan heel veel ook zelf wel bedenken en creatief met je paard omgaan is ook heel leuk. Maar toch, soms is het handig als iemand je even wat voordoet zonder dat je er 10 jaar voor nodig hebt om het zelf uit te vinden

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2004

Ik denk trouwens ook niet dat zo'n pakket goedkoop is om te maken. Goed beeldmateriaal, alles filmen, drukkosten, ontwikkelen, designers, al die mensen die meewerken etc etc. Dat moet ook allemaal terugverdiend worden.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Jarno
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Ik had het niet over mensen in de zorg

Meer over Parelli, Monty Roberts,...
    Die zie ik ook als mensen in de zorg De zorg voor paarden.

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Ik heb besloten mezelf een cursus cadeau te doen ipv het pakket.

Voor de liefhebbers... op ebay loopt er eentje bijna af, zie link: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... %3AIT&rd=1

Voor wie dit pakket perse wil hebben, zonder het financiele europese sausje!
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Actief Forumlid Monties baasje's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Leeftijd
    49

Heb even snel op E-bay gekeken meer uit nieuwschierigheid dan dat ik zou bieden maar....die persoon heeft gewoon 2!!!!!pakketten gekregen ( voor haar verjaardag ofzo)!! Gewoon 2 pakketten!!!GEKREGEN (zelfde, vandaar nu 1 te koop). Ik mocht willen dat mijn familie me zo goed kende dat ze even zo'n pakket voor me kopen....

Pagina 4 van de 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten