veel sterkte!
veel sterkte!
Balen![]()
Sterkte, hopelijk krijgen jullie snel duidelijkheid wat ze heeft, gissen is ook niks.
jeetje Jolijn das balen zeg!
Ik zal voor jullie duimen!
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Jolijn, ik vind het vreselijk jammer!![]()
Veel sterkte!
Don't dream your life, live your dream!
Ik vind het zo erg voor je! Hopelijk komt er maandag goed nieuws uit de bus.
Veel sterkte!
Echt heel hard bedankt voor de berichtjes!
Lady is vandaag naar Merelbeke geweest. Ze staat nu alweer thuisNormaal gingen de onderzoeken enkele dagen duren. We weten pas woensdag de uitslag
![]()
ooh nog zo lang!!!!
alee en nu maar de vingers kruisen hé! laat je het ons dan zo snel mogelijk weten??
Groetjes
Ariane!
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Jeetje, nog even geduld dan. En dat is zo erg met dit soort dingen.
Ben erg benieuwd wat de uitslag is.
Sterkte meis.
Hoi Jolijn, weet je al iets meer?
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
Bedankt om ernaar te vragenOorspronkelijk Geplaatst door rengeltje
![]()
Met Lady gaat het goed. Enkele dagen geleden heeft de DA gebeld en hebben we een brief ontvangen van de kliniek. Alles wat Lady heeft is van ouderdom... niet veel aan te doen dus. Die gezwellen zijn een soort eutheem (wordt dat zo geschreven?), is vocht die zich ophoopt.
Ik ben blij![]()
Fijn dat je zekerheid hebt. Vocht wat zich ophoopt is trouwens oedeem.
Fijn dat het goed af is gelopen. Ben heel blij voor je dat het niks ergs is. Tja, ouderdom, daar moeten we allemaal aan geloven.
Dat is goed nieuws! Nu weten we zeker dat ze niets ernstigs heeft![]()
goh, dat is een pak van m'n hart!
Super dat ze nog even lekker verder kan genieten van der pensioentje bij jullie!
Geniet maar lekker van elkaar
Groetjes
Ariane
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Fijn dat het allemaal om "gewone" kwaaltjes blijkt te gaan!
Hopelijk kun je nog lang van haar genieten!!
p.s. zeker bij een oudje kan een reinigingskuur af en toe geen kwaad, bijvoorbeeld het Drainage compositum van de groene os.
Kijk op <!-- w -->http://www.nieuwboer.info/paarden<!-- w --> voor foto's !!
Witte en Orlanda zijn geweldig!!!
Ik verzorg de hoeven van mijn paarden zelf!
Bladwijzers