Uhh vage beschrijving maar goed![]()
Nu ein-de-lijk na 1,5 jaar valt het kwartje van het weg senden bij de circlegame, bij mij dusEn nu ik 'em eindeljk vat, blijkt toch dat 't wel errug simpel was. Hij reageert meteen op de 1e fase. De sidewaysgame sla ik nog ff over en de sqeeze vatte we nu beiden ook. Alleen met jojo heb ik nu een probleem.. Eerst ging ie best goed maar sinds ik die circlegame snap, gaat de jojo niet meer. Als ik 'em achterwaarts laat gaan, naja een poging, denkt ie dat ie weer een rondje moet lopen. Wss omdat ik hem bij de circlegame eerst ff achterwaarts vraag en dan weg send. Dus als ik 'em nu alleen achterwaarts wil vragen, loopt ie meteen zn rondjes. Hij is meteen weg
Hij koppelt de games dus aan mekaar lijkt 't wel. Is tot nu toe ook het enige waar ie met fase 1 al op reageert. Terwijl ie eerder niet bij je weg te slaan was, heeft maanden geduurd eer ik 'em weg kon senden. Dus tja uhhhhm en nu?
Dat we zooo ontieglijk langzaam door level 1 gaan heeft trouwens redenen hoor, had het liever anders gezien![]()
Bladwijzers