o nog even een puntje, de bakhuur is 5 euro per persoon per dag, dus voor iedereen 10 euro.
o nog even een puntje, de bakhuur is 5 euro per persoon per dag, dus voor iedereen 10 euro.
www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training
Kijk, dat zijn de beter prijzen![]()
Ja, dat was mijn voorstel qua tijden, maar heb nog ff geen reply van Barbara. Bel haar vanavond of morgenochtend wel, dan weten we het zeker.Oorspronkelijk Geplaatst door sanne
Ik heb nu ff een vervoersprobleem, nu karianne niet mee gaat. Kan hier in omgeving alleen maar 2 paards trailers vinden om te huren en die mag ik niet trekken zonder E![]()
mag je wel een anderhalfpaards trekken dan?
voor elf uur zijn er in die bak privelessen van de mensen die daar een stal hebben, dus het komt zowieso perfect uit....
www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training
Eh ja, een-paards trailers bestaan nauwelijks nog, da's in mijn woorden hetzelfde als een anderhalfs.
Ik heb een anderhalfs nodig met een max totaalgewicht van 1490 kilo.
Liefst zou ik er een kopen met een gewicht tot 1200 a 1300 kilo (kan ik mn camper nog wat zwaarder maken straks, met alle inbouwzooi)
zaterdag 12 en zondag 13 maart
Oosterweg 8 in heemskerk
zaterdag 11.00 tot 14.00 en dan van 15.00-18.00 (uur pauze tussen door)
zondag van 10.00 tot 13.00 en dan van 14.00 tot 17.00 (uur pauze tussen door)
Kan je er trouwens goed parkeren?
...Wild SILVY West....is the BEST!!!
<!-- w -->http://www.ankespaardenparadijs.nl<!-- w -->
voor al uw voedingssupplementen en paarden artikelen. Nu ook Jolly speeltjes!!!
Let ook op de aanbiedingen die elke maand vernieuwd worden!!!
Beetje offtopic, maarum, je kan er toch 1 kopen met een totaalgewicht van 1500 kg en dan de papieren laten veranderen en daar max. 1200/1300 van laten maken? Volgens mij kan dat.Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Haha, dat is precies waar ik afgelopen week over heb zitten denken. Heb een leuk trailertje gezien bij de locale trailerboer (die had er VEEEL!) maar dat gaat zeker 150 euro kosten om op papier te laten veranderenOorspronkelijk Geplaatst door Nacino
Nu heb ik er 1 gehuurd voor de cursus en kan daarna even rustig verder kijken. Misschien is die van Fellor wel leuk![]()
Als ik een beetje tijd over heb wil ik ook graag als toeschouwer komen. Heeft iemand het postcode van de plaats of een plattegrond of zoiets?
Je kan op http://www.routenet.nl de straat en woonplaats invullen (dus oosterweg in heemskerk) dan krijg je een heel mooi plattegrondje te zien!
Bladwijzers