Nee nog niet op de lijst maar wel op de bijna-zo-ver lijst![]()
Nee nog niet op de lijst maar wel op de bijna-zo-ver lijst![]()
May the horse be with you!
Mmm weet niet of ik financieel gezien maart ga halen hoor.
Heb nu nog geen baantje en de vooruitzichten zijn niet zo goed (bovendien moet ik dan eerst iedereen af gaan betalen...). Als het in de zomervakantie is dan moet het zeker lukken, dus haal mij voorlopig maar van de lijst..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
He Maaike, maar wij gaan toch gewoon heel veel verkopen op de beurs
Jij staat in de stand, dus een deel van de winst is voor jou, hihi
Ja kan ik daar alvast een deel van mijn rekeningen van betalen, of mssn nieuwe schoenen kopen (ben al bijna 7 maanden niet meer in de stad geweest...voel me net een kerel
). Als iemand nog een leuke bijbaan tip heeft dan graag
![]()
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Ik was erg benieuwd of het nog een beetje wilde opschieten met het organiseren van de cursus of al hierbij hulp nodig is wil ik die graag bieden!
Maar het is al zolang stil dat ik me afvraag of er nog iemand mee bezig is want ik wil zo graag!!!!!!
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Ja, de cursus is gepland hooren jij staat ook ingeschreven samen met je vriendin (toch?). De locatie is ook voor 90% geregeld (moet nog ff discussieren over de prijs)
Het zou leuk zijn als we de cursus tot 6 personen kunnen aanvullen, waarbij ik wel 1 van die laatste 2 probeer te zijn... Dus in principe kan er nog 1 persoon bij.
Ik ga echt zoeken want die korting laat ik me natuurlijk niet door de neus boren!!!!
En jullie zoeken natuurlijk ook....
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Jippie, we hebben 6 mensen hoor
Karianne gaat meedoen (moet wel he, als ze dr goede voornemens wel laten uitkomen) en ik ook! Want we hebben vervoer geregeld (Mafhaf en ik samen erheen dus)
Mag je ook komen kijken? Ik heb nl. geen auto die een trailer kan trekken, geen trailer en niet het bijpassende rijbewijs. En ik moet nog beginnen met level 1![]()
Kritiek op de goeroe is niet gewenst......
Jahoor, iedereen mag komen kijken!
Kosten zijn 10 euro en dan mag je de hele dag kijken en vragen stellen.
Ik heb er zin in!!!!!!!!!!
Misschien ga ik wel in een hotelletje met mijn oude lijf, mijn oude lief en mijn nieuwe salaris hoor, Eveline![]()
![]()
![]()
![]()
wat leuk dat je meedoet! het wordt echt hartstikke gaaf! Ik heb er zo'n zin in, hoop alleen dat tas dan weer iets beter loopt....
Vier mensen staan hier in de buurt, dus alleen voor twee paarden hebben we plek nodig. Als ze buiten kunnen staan, kunnen ze bij ons in de paddock. Jullie kunnen natuurlijk logeren bij ons.
www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training
ja leuk he? Wie zijn nou "de 6"? Eveline, Sanne, Anyroomy, Maaike?, ikke en verderz?
Super dat de perdjes in een paddock kunnen! Suus staat altijd buiten, dus da's prima de luxe!
Hartelijk dank voor het logeeraanbod! Maar ik denk toch dat Nieck (mijn maat in het kwaad) en ik een hotelletje pakken: ik ben een oude sok, hij ook, en na een dag clinic ben ik altijd ZOOOOOOO moe, dan moet ik even rustig bijkomenIk hoop echt dat Suus tegen die tijd beter ter been is, ze was vandaag met rijden toch nog best onregelmatig. Nouja, anders moet ik maar zorgen dat Lodash tegen die tijd eind level 2 is WAAAAAHAHAHAHAHAA
Sanne, Amber, Anroomy, vriendin van Anroomy (Ben dr naam ff kwijt) Jij en ikke dus.
Enne: ik verkies toch ook een plekje in huis ipv in mn campertje![]()
ik zal het volgend weekend even vragen over die paddock , maar onze boer is zo makkelijk, dat mag altijd. echt handig dat niemand perse een stal wil![]()
jullie zijn in ieder geval uitgenodigd om te logeren (ik zal m'n moeder nog even inlichten), maar er zijn ook wel hotelletjes of hostels in de buurt, ik hoor het nog wel
![]()
www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training
Bladwijzers