Pagina 6 van de 9 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 76 tot 90 van de 123

Topic: 4&5 augustus 2007 Savvy Conference in Birmingham!

Re: 4&5 augustus 2007 Savvy Conference in Birmingham!

Ja, echt walgelijk vroeg!!! Mijn moeder en ik stappen ook in Utrecht op (gelukkig niet in A'dam - de stumperds daar hebben echt geen nacht meer). Ik dacht trouwens dat we met de kanaaltrein gingen, maar ik las nu ferry? Bedoelen ze dan toch de boot? Zat me achteraf al af te vragen of Belgie - NL - Hoek v Holland oversteek - Birmingham niet logischer geweest was
    En die terugreis: hoop dat ik een beetje kan slapen onderweg
    Anyway, 't wordt vast gezellig! Zou er tv/DVD aan boord vd bus zijn? Kunnen we met z'n allen alvast wat Parelli DVDtjes bekijken en bespreken!!!

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Ik hoop ook echt dat we in de bus een beetje kunnen slapen ben zwaar gehecht aan mijn nachtrust

Wordt voor mij ook rond 2 uur opstaan, wel balen want ik moet donderdags nog gewoon werken tot 17.00 uur....

Wij stappen ook in Utrecht op en liggen geloof ik op kamernummer 23.....

Ik heb er wel mega ontzettend veel zin in hoor!!!
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Haha, gave klompen.

Vroeger, toen ik nog een klein wendytje was, heb ik naast een klompenfabriek/museum gewoond. Daar heb ik ook gewerkt, dus ik weet nog wel het een en ander van klompen.

Waar je op moet letten is dat je klompen koopt van wilgenhout en niet van populierenhout. Deze zijn veel duurzamer en daardoor ook wat prijziger.
    Van oudsher heb je ook speciale damesklompen. Die zijn wat anders van model zodat je niet zoveel last kreeg van je wreef. Vaak waren die wit.

Mijn oude buurman verkoopt ook klompen met paardenhoofdjes er op
    Kijk maar eens op http://www.sueters.nl daar staan ze bij het kopje woodenshoes.

Veel plezier allemaal daar in birmingham!

Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Wenddy, die klompen met paardenhoofdjes : gáááááááf!!!

Ik heb net gebeld met mevrouw Sueters, en ze heeft nog één paar staan in maat 28 (43)
    ( ik heb jouw naam genoemd ) Ze kosten € 14,95 zei ze en ze heeft ze een dagje achteruit gezet.
    Woont iemand van de Savvybussers in de buurt van Keyenborg (Enschede ? )
    Hoe vinden jullie die klompen met die paardenhoofdjes: ik ben zelf voor oerhollands oldfashioned yellow, maar DEZE vind ik wel héél erg bijzonder. (mevrouw Sueters oppperde dat jij ze wel zou kunnen halen Wendy : ga je ook naar de BBQ bij Trea?) Grz Els
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

Aangemeld
    Aug 2005

He verdorie!! Ik kom normaal dagelijks langs Keyenborg!!! Nu kom ik er niet eerder dan zaterdagmiddag...
    Dan zou en kan ik ze wel ophalen hoor Els.....

Keyenborg ligt in de Achterhoek vlakbij Doetinchem daar heeft Wendytje vroeger gewoond, maar nu woont ze in Enschede, Twente snap je Els (Afstand Keyenborg - Enschede = 1 uur)

Als ik naar mijn toekomstige huis rij in Twente kom ik daar dus langs, maar aangezien ik daar tot zaterdagmiddag ben kom ik er niet eerder....

Laat maar even weten of ik ze mee moet nemen Els....
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Haha, wat leuk
    Ik woon daar idd al jaren niet meer, maar ze weten wel wie ik ben.

Ik kom sowieso niet naar de BBQ, dus als Reban het zou kunnen doen zou dat beter zijn. Anders kan ik het mijn schoonmoeder vragen, die woont er vlakbij. Of mijn eigen moeder....

Aangemeld
    Aug 2005

Ik kom wel naar de bbq dus kan ze zeker meenemen. Maar ik ga ook mee met de bus dus kan ze ook dan meenemen........ Els u roept maar!!!

Mocht de winkel nou moeilijk doen over langer dan 1 dag dan zou ik ze ook a.s. zaterdag bij Wendytjes schoonmoeder of moeder op kunnen halen???

Let me know!

Aangemeld
    Apr 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
    Ik kom wel naar de bbq dus kan ze zeker meenemen. Maar ik ga ook mee met de bus dus kan ze ook dan meenemen........ Els u roept maar!!! Mocht de winkel nou moeilijk doen over langer dan 1 dag dan zou ik ze ook a.s. zaterdag bij Wendytjes schoonmoeder of moeder op kunnen halen?? ? Let me know!
    Aaaah gááf!!! Meenemen naar de BBQ Rébanna! Dan kan bijvoorbeeld Trea er (in ruil voor een euro ) ook nog aan snuiven ! En de anderen kunnen de klompen dan ook zien!

Ik kijk vanavond thuis even in de convertor of de maat goed is. Ik kreeg door dat Pat 9 heeft, (= 43) maar in de klompen zou dat dan 43 1/2 moeten zijn. Volgens mevrouw Sueters had ze een 28 en geen halve maten. Dat is dan weer jammer, want "de Molen" had (zei hij) wel halve maten. Maar misschien verstond ik haar wel verkeerd hoor; ik moest wel heel erg opletten wat ze zei .

Rebanna als Wendy belt dat we zeker zaterdag komen, is het vast goed! Zou je dat (eventueel) willen doen Wendy? dan zoek ik thuis de maat even uit. het zou jammer zijn, als we te kleine klompen nemen. Grz Els

Aangemeld
    Aug 2005

Deal! Laat maar weten waar ik ze op moet halen. Dan neem ik ze zondag mee naar de bbq

Effe wat anders nog, ik had net Loes aan de telefoon (dinnetje wat ook mee gaat) en aangezien wij nogal helden met de weg zijn hadden wij graag een mobielnr. van een van jullie. Zodat als we weer eens verdwaald zijn kunnen bellen, want we willen wel graag mee!!

Aangemeld
    Apr 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Réban&Kabriche
    Effe wat anders nog, ik had net Loes aan de telefoon (dinnetje wat ook mee gaat) en aangezien wij nogal helden met de weg zijn hadden wij graag een mobielnr. van een van jullie. Zodat als we weer eens verdwaald zijn kunnen bellen, want we willen wel graag mee!!
    Ik heb K10 al gelijk gemaild, dat ze ook een mobiel nummer moet doorgeven, voor dit soort gevallen!
    Dus ze vraagt het nummer van de buschauffeur en mailt dat.
    [size=99px](Belgie, zet de wekker maar een uurtje later hoor! Rebanna gaat mee )[/size]
    Maar even serieus: wel op tijd van huis weggaan hoor . We have a boat to catch ! . Grz els

Aangemeld
    Aug 2005

(Belgie, zet de wekker maar een uurtje later hoor! Rebanna gaat mee )
    Jaaaahhh met mijn zelfkennis is helemaal niets mis hoor, vandaar die vraag!

Het bekende Spaans kwartiertje 3x raden wat mijn achternaam is

Maar we zullen op tijd zijn hoor

Mijn moeder haalt de klompen op en geeft ze morgen aan mij. Dus dan moeten we maar even wat afspreken reban....

Aangemeld
    Aug 2005

Ik mail je wel even Wendytje

Aangemeld
    Apr 2005

Jeetje wat leuk zeg, hoe dat hier geregeld wordt! Ik heb zojuist nog even met meneer Sueters gebeld; het was inderdaad maat 9. Ik heb diverse conversietabellen erbij gehad en de omrekening schommelt tussen de 42,5 en 43,0. Dus de maat 43 die mevrouw Sueters achteruit gezet heeft, lijkt me uiteindelijk de beste keus . Ze weten nu Wendy, dat je moeder komt . Echt gaaf, dit zijn we héél mooie klompen . Grz Els

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

En hoe zit het met de "Linda laarsjes" ? Is daar nog budget voor?
    Ik ben niet bij de b-knoei en niet in de bus, dus maak het geld naar je over.... maar liefst 5 euro Van alle bijdragen moeten die laarzen dan toch ook wel gaan lukken?
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Pagina 6 van de 9 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten