Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: moeite met game 3

moeite met game 3

ik heb vooral moeite om zijn voorhand te om te zetten dan moet ik echt hem aan raken en tot fase 4 gaan,en hij loopt dan vaak voor of achteruit

als ik met hem game 2. doet die het wel als ik het met mijn handen doe meestal dan fase drie, maar met de stick ook fase vier. en dat loopt die vaak voor of achter uit. ook staat hij dan vaak te slapen

volgens mij lopen we hier door een beetje vast

zijn achterhand meestal fase 1. ik hoef er maar naar te kijken of hij draait hem weg. dit kenden die al.

de jojo game gaat super, en het achter uit laten lopen met game 2 en 3 gaan ook goed.
    Sugar in mijn hart Chitto in de weide

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Re: moeite met game 3

hoe bedoel je je vraag nu precies. wijkt je paard niet bij de drivinggame bij de voorhand?
    Als de voorhand bij game 2 al een probleem is zou ik deze eerst verbeteren. Het is voor je paard dan makkelijker te snappen wat je bedoeld.

Het weglopen op de voorhand kun je voorkomen door zijn neus iets verder van je af te "buigen" voor je druk op de schouder brengt. Hiermee voorkom je dat je paard vooruit weg kan lopen en is de keuze voor een stap opzij voor hem makkelijker (set it up for succes).

Bij de drivinggame bij de voorhand kun je iets soortgelijks doen. Zijn neus eerst weg, daarna pas zijn schouder. Let op je positie, je houding en inderdaad, een effectieve fase 4 kan weleens nodig zijn. Als je die goed toepast is hij bij de meeste paarden maar 1 keer nodig.
    Loopt je paard achteruit, loopt dan gewoon met hem mee tot hij wel een stap opzij gaat. Hij is aan het experimenteren wat je nu precies bedoeld en probeert de mogelijkheden uit. Dit is prima, hij moet waarschijnlijk nog ontdekken dat je probeert zijn taal te spreken.

Neem het eens op op video, dit kan je ook goed helpen om te zien waar het nu precies al fout gaat en waarom.

Re: moeite met game 3

ik heb je tips op gevolgd en nu doet sugar het wel. en ik heb filmpjes gemaakt is altijd handig op trug te zien, zo zie ik wel wat ik anders kan doen.bedankt voor de tip
    Sugar in mijn hart Chitto in de weide

Bladwijzers

Forum Rechten