-
Re: parelli met geblesseerd paard?
Ik ken Pruyssens niet, zal eens kijken op bokt.
Ik moet trouwens pas volgende week naar Emmeloord, de 29e.
Vandaag was hij alweer wat rustiger, gelukkig. Het is ook erg afhankelijk van het weer, beetje wind maakt hem al druk.
Ik heb vandaag voor het eerst ook het dually-halster van Monty Roberts omgedaan bij hem, voor de zekerheid.
Die lag al een klein jaartje ongebruikt in de kast.
Ik heb ook nog 4 boeken van hem, zal daar ook weer eens in kijken,
Hij was vandaag in ieder geval weer erg lief, heb 3 kwartier met hem gegraasd, en heb later op de avond nog even gezellig een tijdje bij hem in zijn stal gezeten.
-
Misschien is ter afwisseling schilderen iets voor je paard? Dat heb ik mijn paard ook een paar keer laten doen toen hij niet veel mocht doen. Bij de speelgoedwinkel heb ik vingerverf gehaald, een schildersdoek bij de hema, met een doekje een tamponeerkwast gemaakt en schilderen maar
Mijn paard vond het erg leuk om te doen.
-
Schilderen??
Dat zal me een lekkere knoeiboel geven?
Inderdaad vast een leuke afleiding, ik zie het helemaal voor me. Paard in alle kleuren van de regenboog. Stal en ik ook.
-
Ach, als je maar lol hebt
En wie weet is je paard wel een artistiek talent
-
Mijn paard is al een paar dagen heel erg lief.
Ik eis zijn aandacht wat meer op, laat hem ook wachten op me, ipv dat hij me meesleurt richting gras (beetje overdreven hoor).
Ik laat hem nu weer dagelijks een half uur grazen.
-
Forum Meubilair
Dat is fijn
-
Ik ben inmiddels met mijn paard naar Emmeloord geweest. Gaat erg goed. Er is wel flink aan zijn hoeven gesneden, dus die zijn weer even wat gevoeliger.
Hij mag nu weer voorzichtig wat gaan bewegen. Ik mag er zelfs even op om hem beweging te geven.
Dat heb ik een rondje geprobeerd, maar hij liep duidelijk nog erg gevoelig.
Hij loopt nu wel dagelijks een uurtje in een kleine paddock, dat gaat erg goed. Hij is ook weer zo veel gezelliger geworden!
-
Goed om te horen Heleen ! Waren ze tevreden met hem in Emmeloord ?
-
Ja, zeker! Ze waren verrast hoe snel zijn hoeven gegroeid waren.
Forum Rechten