Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 30 van de 30

Topic: zadelpasser geweest! Het wordt zeker een equiflex/met foto's

Actief Forumlid *Sylvia*'s Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Leeftijd
    53

Re: zadelpasser geweest! (t'wordt misschien een equiflex)

Hoi kim,

Toffe mens hé, den Denis !! Die weet van wanten, amai. Hoe meer ik hem zie, hoe meer ik hem bewonder

Equiflex, is dat weer wat nieuw ? Ghoh, qua zadels das toch een immense keuze, dat een mens echt niet meer weet wat kopen tegenwoordig.

Hij heeft ook een onlineshop, werkt nog niet helemaal voorlopig, maar dat zal wel komen zeker .. http://www.aleashop.be

Ik weet het, ik weet het haha tzijn idd beide dagen Katrien, ik ga wss zondag den 24, tenzij het slecht weer is dan zou het den 23ste kunnen worden. Lijkt mij daar idd heel gezellig te worden.

Ik had Cap gekocht en zag het artikel over boomloze zadels (of beter andersom gezegd ). Dat moest ik is lezen. Tot mijn verbazing zag ik idd Denis in het boekje staan. Super toch.
    Parelli is een virus, mijne Oliver een passie

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Joepie, net telefoon gehad. De zadels zijn eindelijk per boot aangekomen.
    dit weekend ga ik naar de opendeur dag, kiezen welke zadedls ik gepast wil zien. equiflex of een gewone western.

En de 18de oktober komt hij passen, dus hopelijk heb ik dan mijn zadel!
    Ik kan niet wachten, nog 4 weken wachten, lang hoor.

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Ach kim, 4 weken zijn zo voorbij! Alhoewel, je wilt nu natuurlijk graag rijden nu je tijd hebt voor Aramis

Ach, dan kom je gewoon nog een keer naar hier dan is die tijd helemaal snel om

Ik ben benieuwd hoor, qua uiterlijk zou ik ook wel weer heel graag een western/endurance zadel willen, net zoiets als mijn oude zadel. Vind dat zo mooi!

Heb je nu voorkeur tussen equiflex of ander westernzadel? Als er een passende equiflex tussen zit voor Aramis zou ik daar voor gaan in jouw geval. Dat equiflex gebeuren spreekt mij erg aan!
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Yep, mijn voorkeur gaat inderdaad ook uit naar die equiflex. Het is dan wel duurder maar als ik dan weet dat ik met dat zadel misschien 2 keer langer kan rijden dan met een normale dan is het dat toch wel waard denk ik.

Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

zeker is het dat waard! dan kan jij er tenminste met een gerust hart op zitten
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

BEN HELEMAAL BLIJ!!!! Ben net terug van de winkel van Denis en 2 maal raden welke equiflex er voor mij al opzij lag. het lange afstandszadel (net zoals Eva er eentje had...die Trea nu heeft)
    Dit was wel een full quater en we denken allebei dat Aramis misschien wel eens de extra full quater gaat nodig hebben maar eerst deze passen en pas dan die bredere bestellen.
    Ben echt zo blij, dit was het zadel dat ik in mijn gedachten had.

Er waren ook nog heel veel equiflex westernzadels maar die waren allemaal nogal lang vond ik.

Ik heb ook Denis zijn Parelli Pullman zadel gezien....zo sjiek. Een echt mannenzadel wel vond ik. Wauw knap. Die heeft ook het equiflex systeem.

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

wat goed zeg dat je dat zadel kan passen ik ben benieuwd hoe die in werkelijkheid ligt
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Re: zadelpasser geweest! Het wordt zeker een equiflex/met fo

Ik heb zelfs al een paar foto's genomen in de winkel van MIJN zadel
    Sommige mensen keken wel een beetje raar, maar hey, het is mijn geld. dan mag ik best wel een foto nemen om mij al op te verlekkeren tot het zadel kan gepast worden.

Naast de equiflex vind ik de andere zadels bijna lelijk De foto is niet zo goed maar hier kan je een beetje zien hoeveel kleinen hij wel niet is naast een gewoon westernzadel. precies wat we nodig hebben, iets korts.

Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    13

Hij is erg mooi Skey en ik ben benieuwd hoe deze staat (en past) op Aramis! Weet je... ik zou zelf ook graag een boomzadel met de eigenschappen van de equiflex willen als Kate is uitgegroeid. Alleen wil ik geen westernzadel, dus hoop ik dat meneer Equiflex toch ook ooit eens gaat nadenken over dit soort zadels in een andere vorm als western .
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005

Dat ziet er zeker heel mooi uit!

Ik ben benieuwd naar het resultaat op Aramis, en welke maat het uiteindelijk wordt.
    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Mooi zadeltje hoor
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Haha, dan zouden Fen en Aramis uiteindelijk misschien wel met het zelfde zadel kunnen lopen
    Fenna was uit de semi quarter gegroeid en zou nu ook een full moeten hebben. Als je dan weer eens naar hier komt kan je met je eigen zadel op Fenna rijden

Hij is mooi hoor, ben heel benieuwd hoe het ligt op je stipje. Het is geen Continental toch? Of anders is het wel een ander model als Trea's zadel, das een 131 maar die bestaan enkel in semi quarter, helaas!

Wanneer komt Denis ook alweer passen? Zeg maar dat hij zsm moet komen, ik zit met smart op foto's te wachten!

Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Jossie, het is geen western hoor. Dit is een soort van Endurance. maar inderdaad nog wel met eigenschappen van de western. Zoals de zit en de beugels.
    Ik ben ook al aan het denken om de beugels te vervangen door echte endurance beugels als ik aan deze niet kan wennen. (net zoals Eva heeft gedaan)
    Maar ik zie nog wel.

Het is geen 131 hoor eva, dit is een 193 maar inderdaad wel van continental.
    Grappig, dan breng ik volgende keer gewoon mijn zadel mee naar jou

Denis komt pas de 18de oktober.... nog heel lang dus. En de 29ste vertrekken we naar zee, dus als het zadel niet past en hij een grotere maat moet bestellen zit ik zonder zadel. Of ik zou Aramis moeten thuislaten maar dan moet ik alsnog stalgeld betalen ginds want die stal is al voor 4 dagen geresveerd. Heel vervelend wel. Ik hoop echt dat het zadel past alhoewel ik eigenlijk twijfel. Hij leek zo smal...

Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

oke, maar dus wel een continental

De 193 heb ik ooit ook overwogen, maar werd mij afgeraden omdat Fenna nogal rond is. De plaats van de singel is bij de 193 iets verder naar voren en dat zou bij fen zorgen dat het zadel zou kiepen. Ik heb hem nooit getest hoor, dus weet het niet vanuit de praktijk.
    Aramis heeft toch iets meer model dan fenna dus het zadel kan bij hem weer helemaal anders liggen. Ik vertrouw er ook wel op dt Denis weet wat ie doet

Balen als ie te klein zou zijn ja, wat was de boommaat van je oude zadel?
    En anders moet Aramis gewoon op streng dieet zodat het zadel past voor naar het strand

Maar goed, gewoon vanuit gaan dat het past (positief blijven, anders gaat het zeker niet passen )

Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Als hij al zou afvallen blijft hij even breed geschouderd hoor, dat zijn puur spieren. (gelukkig maar)
    het moet perfect passen, anders koop ik het niet.
    De singel zit inderdaad wat meer naar voren toe, maar ach, ik zie wel wat het geeft al hij erop ligt en ik ermee gereden heb.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten