Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: wie kan me helpen

wie kan me helpen

Hallo,
    Ik ben nieuw hier en weet niet of ik het hier goed neerzet..
    sins kort heb ik een verzorgpaard dat 3 jaar lang volgens parellimethode is beleerd/mee gewerkt is(vanaf haar 4e). Nu is ze bijna 9 en is er een jaar niets mee gedaan. Ik mag nu dingen met dat paardje doen, maar heb totaal geen ervaring met NH of parelli. Ik sta zelf wel achter een natuurlijke benadering van een paard.
    Het paard en ik begrijpen elkaar niet. het longeren kent ze niet en ik ben niet bekend met parelli en alles wat erbij komt kijken. ZO blijft ze heel erg aan me plakken(kan haar niet bij me weg krijgen). De huidige eigenaresse heeft haar 2 jaar geleden overgenomen van de dame die parelli met haar deed. Maar ze weet er zelf erg weinig vanaf en bij haar reageert ze ook niet. Is er misschien iemand die mij tips kan geven, of in de buurt van Hoogezand woont en mij kan helpen met sommige dingen? Wil haar goed begrijpen, maar heb daar wel wat hulp bij nodig denk ik..
    groetjes Marieke

Actief Forumlid vally4ever's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Leeftijd
    34

Re: wie kan me helpen

Wat dacht je van een Parelli lesje
    Het eerst wat mij te binnen schiet is de 7 games om mee te beginnen, maar die zijn niet zo 1 2 3 uit te leggen

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Re: wie kan me helpen

Heb je al een parelli-pakket? Zo nee, dan zou dat een mooie eerste stap zijn.

Je kan ook eens naar een demo of cursus kijken, om in de praktijk te zien wat Parelli inhoud.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Bladwijzers

Forum Rechten