Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 20

Topic: toegang tot Nevzorov school?

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

toegang tot Nevzorov school?

Wie hebben er hier toegang tot het school-gedeelte op het forum van Nevzorov, en hoe heb je dat gekregen? Ik kan inmiddels wel op het forum, maar als ik de school wil binnengaan, krijg ik een melding dat die alleen voor speciale leden is. Ik heb Lidia al 2 x een berichtje gestuurd en gevraagd of ik toegelaten kan worden, maar ik hoor helaas niets...

Forum Meubilair Tinky's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Leeftijd
    36
    Dagboek Berichten
    1

Re: toegang tot Nevzorov school?

tja, ik mag er sinds gisteren in, Ik heb haar gewoon verteld waaropm ik zo graag wilde en wat ik er wilde leren.. blijkbaar was dat voldoende.. je moet dus wel je motivatie en je leerdoel (op dit moment) uitleggen... Ik heb mijn berichtje eergisteren verstuurd, en dus bijna direct reactie gekregen....

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Heb me ook aangemeld en toen heb ik een e mail gestuurd waarin ik moest uitleggen wat mijn houding tegenover paarden was dus ik heb maar even verteld wat voor paardjes ik heb dat ik nu Parelli doe en dat ik meer weer leren (en dat is de waarheid ). Na een dag kon ik er wel op...dus misschien moet je nog even zo'n mail versturen naar haar.
    Het is wel grappig alleen het makkelijkste spel.......bal oppakken en naar je toe laten brengen............hmmmm geloof niet dat ik Timber ooit zo gek ga krijgen
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Hoi Marja, Lidia heeft het onwijs druk. Misschien moet je Michael (equiforme) een mail sturen, hij kan ook toegang bieden. Een korte motivatie is voldoende.

@ Timbers: the ball game is zeker niet het makkelijkste spel! Het lijkt eenvoudig, omdat het niets bijzonders lijkt. Het gaat om de ingang krijgen tot communicatie met je paard en je zal dus alle mogelijke manier moeten uitproberen (behalve dwang of insmeren met honing) om te kijken hoe je het beste met jouw paard kan praten.
    Het is een hele uitdaging en ik heb vaak zelf achter de bal aangerend en hem zelf met mijn mond van de grond opgepakt, en er mee geschud zoals een paard dat vaak doet. Je moet echt alles uit de kast halen om je paard te overtuigen dat wat jouw idee echt heeeeeel leuk is.
    Succes he!

Aangemeld
    May 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door marleendenarend
    Hoi Marja, Lidia heeft het onwijs druk. Misschien moet je Michael (equiforme) een mail sturen, hij kan ook toegang bieden. Een korte motivatie is voldoende.

@ Timbers: the ball game is zeker niet het makkelijkste spel! Het lijkt eenvoudig, omdat het niets bijzonders lijkt. Het gaat om de ingang krijgen tot communicatie met je paard en je zal dus alle mogelijke manier moeten uitproberen (behalve dwang of insmeren met honing) om te kijken hoe je het beste met jouw paard kan praten.
    Het is een hele uitdaging en ik heb vaak zelf achter de bal aangerend en hem zelf met mijn mond van de grond opgepakt, en er mee geschud zoals een paard dat vaak doet. Je moet echt alles uit de kast halen om je paard te overtuigen dat wat jouw idee echt heeeeeel leuk is.
    Succes he!
    Stond op zijn forum dat dat het makkelijkste spel was
    Haha maar ik had haar wel al zo ver om die bal aan te raken
    Mega lachen over communicatie gesproken......vorige week dus (effe off-topic als dat mag). Ik met bal en paard de bak. Ik bal gooien, weer halen paard kijken......met een blik van (Timber is vrij expressief), dus weer gooien enz enz. Lukt niet dus ik stond naar die bal te wijzen, begint Timber te wijzen naar het plekkie waar ze jeuk heeft (en normaal gesproken jeuk ik daar dan ook op haar commando voor haar ).....dus ik nee bal, zij nee jeuk.......miscommunicatie dus Timber helemaal gefrustreefd met haar koppie zwaaien oren in haar nek.....waarom jeuk je me niet. Ik nee eerst bal aanraken en dan jeuken......en verdomd ze kreeg het door, bal aanraken betekende massage . Dus dat is stap 1........nu nog oprapen

Is zijn volgende spel.......geef je paard een emmer en schep en laat je paard een zandkasteel bouwen
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Ik heb Lidia de afgelopen dagen al 2 x een motivatie gestuurd... Nou ik wacht het nog wel effe een dagje af, en anders stuur ik nog wel een berichtje naar Michael.

Dat spel met de bal... dat wordt nog moeilijk met Atli vrees ik! Die gaat liever gras staan eten langs de bakrand, dan met een bal te spelen....
    Maar ik ben wel benieuwd! Ik heb van de week zo lekker met hem gespeeld dat dat wel inspireert om meer van zulke dingen te gaan doen!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Timbers

Is zijn volgende spel.......geef je paard een emmer en schep en laat je paard een zandkasteel bouwen
    Nee... leer je paard rolschaatsen

Oh, toch het makkelijkste.... nou het is maar hoe je het bekijkt. Lichamelijk of geestelijk. Naar mijn idee is het op gang brengen van de communicatie dmv 'mimicking'(voordoen) best even lastig. Daarna kun je het gaan gebruiken om de fysiek veel moeilijkere oefeningen aan te leren.
    Als je paard eenmaal weet wat je hem wil aanbieden, is een bal oprapen niet zo moeilijk meer nee

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2004

Ik heb ook nog steeds geen toegang en al diverse motivatie mails gestuurd. En geen reaktie gehad, ook geen afwijzing oid.
    Nou, dat balspel is een makkie voor ons. Pride apporteert alles wat je weggooit en hij heeft nu zo'n zachte gele nijntje bal die je meters weg kan gooien en dan komt hij die in volle galop terugbrengen Ren je dan zelf weer hard weg dan achtervolgt hij je met de bal.

Aangemeld
    May 2005

Nee... leer je paard rolschaatsen
    Tja dat moet niet zo moeilijk zijn.......hoefschoentjes met wieltjes eronder en Timber een zetje geven

Vanmiddag hopen dat het droog is dan zal ik nog eens proberen of mijn dame de bal wil gaan halen.....Vrees dat zij een beetje hetzelfde denkt als Atli, als het nou een grasbal zou zijn Maar goed de spellen alleen al laten je nadenken over communicatie dus dat is al een punt gewonnen en ik ben nu aan het wachten op de dvd....als dat bal spel daar ook op staat neem ik Timber gewoon een avondje mee naar huis om de dvd te kijken

Actief Forumlid sannie's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006

Als je een paard hebt dat schijnbaar geen interesse heeft in de bal kun je het beste stug volhouden maar zonder voorspelbaar te worden en zonder resultaat te willen zien (om te voorkomen dat je paard onder druk gezet wordt door je verwachting). Dus af en toe met die bal klooien en dan weer een week niet en dan weer een paar dagen wel. Zelfs als ze echt de andere kant op staan te kijken zien ze die bal heus wel. Sommige paarden hebben gewoon extra tijd nodig om dingen te laten 'bezinken', maar als 't kwartje eenmaal gevallen is hebben ze het ook echt voor altijd door.
    't Paard van een vriendin van mij weigerde op onze trektocht 2 jaar terug stelselmatig iedere medewerking aan het opendoen van hekken. Uiteindelijk gaf mijn vriendin het op en heb ik die week alle hekken open en dicht gedaan. Twee maanden later kwam m'n vriendin op een buitenrit weer een hek tegen en besloot toch nog een keertje te kijken of paardlief over te halen was om mee te werken. Tot haar stomme verbazing werkte haar paard meteen perfect mee, alsof ze dat al jaren deed. Sindsdien doet haar paard het beter dan mijn paard ooit gedaan heeft. Blijkbaar had madam gewoon een tijdje nodig om na te denken over dat hekken gedoe.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Ik heb vanochtend met Atli en de bal gespeeld, maar ik open daar wel even een ander topic over want hier ging het er eigenlijk over dat ik niet in de school kon komen.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Timbers
    en ik ben nu aan het wachten op de dvd....als dat bal spel daar ook op staat neem ik Timber gewoon een avondje mee naar huis om de dvd te kijken
    Nope spel staat er niet op. Maar als je eenmaal in de 'school' kan, zul je genoeg info vinden.

ps op je dvd moet je nog heeel efkes wachten, ik had de nieuwe lading al verwacht, maar de post doet er lang over. Ik laat je even weten wanneer hij op de post gaat, dan hoef je niet zo in spanning te zitten.

Actief Forumlid Visamp;co's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2006

Weten jullie misschien waar het forum te vinden is op zijn site?
    visconti....

Actief Forumlid BEAUBA's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

Ik heb me vorige week aangemeld voor het forum , maar er is nog niets bevestigd . Kan er dus nog niet op

@ vis&co hier is het forum
    http://www.nevzorov-haute-ecole.com/en/school.php
    Over Balki , m'n SuperShet :
    Nee hoor , hij is niet dik .
    Hij zit gewoon vol met karakter .

Zie mijn eerdere mail aan Marja mbt toegang tot de school (te vinden onder 'school'):

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten