Ja leuk is dat he. Ik weet niet of jullie het verstaan maar Wim vraagt nog ergens halverwege of ik het voel dat ie met mij meebeweegt. Als ik dat niet zou voelen dan zou ik accuut stoppen met paardrijdenOorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
.
Ja dat is het handige aan deze 'nieuwe' draf. Het zit werkelijk waar enigzins beroerd en is dus makkelijk te herkennen ("ah ik zit klote" staat gelijk aan 'goede draf'!).Oorspronkelijk Geplaatst door Mellien
Mijn papa heeft mij en Nicky opgehaald (de trailer van Elise hadden we op de heenweg al meegenomen).Oorspronkelijk Geplaatst door Judith
Je moet hem eens zijn krabben bovenop zijn kont met zijn tanden, uitermate flexibel alleen jammer dat ie dat nooit in draf oefentOorspronkelijk Geplaatst door sanne2
. Je hebt gelijk hoor, hij is nu stukken soepeler als eerst. In stap doet ie alles al heel netjes nu op naar draf
.
Ja gaaf he. Ben er ook helemaal trots op. Zoals Wim zei: 'Kijk, nu gaat de motor aan!'Oorspronkelijk Geplaatst door Nacino
Je leuk he, Wim heeft twee keer moeten helpen met het eerste achterbeen op het blok te zetten maar daarna snapte Sjo gelukkig dat ie hem ook zelf op kon tillen. Alleen maakt Sjo er nog een beetje een handstand van (zodat ie zijn achterhand er zo weinig mogelijk onder hoeft de zetten --> hij is wel slimOorspronkelijk Geplaatst door ponyjongen
)
Bedankt voor jullie complimentjes allemaal![/quote]
Bladwijzers