Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van de 31

Topic: Hoe beginnen? Boeken persé nodig?

Re: Hoe beginnen? Boeken persé nodig?

Goed boek! Heb het nu al een tijdje binnen en ben ook al begonnen met lezen, heb jammer genoeg niet zoveel tijd deze weken..
    Het staat allemaal echt heel goed uitgelegd.. soms zelfs een beetje dat ik iets heb van 'ja logisch toch?', maar er zijn ook zoo veel dingen die ik niet weet en die er ook goed in staan uitgelegd..
    Handig dus!
    Nieuw..

Heb toenet die parelli dvd besteld. Wat staat daar eigenlijk allemaal op?

Jahoehh!!! Ik heb hem ook besteld! Ik ga nou eens kijken wanneer die komt. Ik hoop dat het zo is dat ik er wel mee verder wil gaan,(vast wel)Groetjes Eline
    Ik ben blij dat ik Aqua Rij!:P

Ik wil die gratis dvd ook graag bestellen, maar komen er verzendkosten bij of niet?

Nee, komen geen verzendkosten bij..
    Ik had hem na 1 dag al binnen!
    Nieuw..

Actief Forumlid aylakim's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Hoi, Hier iemand die zelfs in het boek van Inge staat en wij zitten halverwege level 2. Met het pakket en het boek van Inge kan je al een heel eind komen. Eddy is niet te vinden voor clickertraining maar ik vind het een leuke afwisseling. Wij sluiten meestal onze sessie af met een beetje clickeren.
    Als je eventueel de mogelijkheid hebt om eens te gaan kijken naar een cursus of bij iemand die al met Parelliën bezig is dan zou ik dit zeker aanraden om een goede start te maken.
    Het Nederlandstalige boek van Parelli is ook een aanrader als je niet zo goed thuis bent in de Engels taal.
    suc6
    keep it fun!

Ik heb hem besteld maar hij is nog niet binnen. Zou ik hem opnieuw bestellen??

Nee, dan heb je hem dadelijk 2 keer?
    Wanneer had je hem besteld dan?
    Ik had hem na anderhalve week binnen geloof ik..
    Nieuw..

OKe,, Dan zou ik hem ook wel een keer krijgen

Nog een keer bestellen zou ik niet doen Als je hem na 2 weken nog niet binnen hebt, mail of bel dan even, voordat je met 2 boeken zit

Sinds gisteren heb ik mijn level 1 pakket. Gelijk touwhalster, lead rope en cs gekocht haha, ga straks voor het eerst aan de slag!

Waaauwwwie ik heb hem,, De dvd is egt zo gaaf!

Ik ben dus heel slecht in engels ( ik zit nog op de middelbare school en ik kan aleen de basis taal verstaan dus ik ga met boeken aan de slag( en ik wil een keertje les nemen) Ik heb al een touwhalstertje gekocht, leadrope, en de dvd besteld.
    Nu hopen dat ik er wat van ga snappen

kun je een longeerzweep ook gebruiken als carrot stick als je er nog geen hebt?

ik heb ook al een dvd gehad..maar versta de helft niet

@mirttjuhh: Ik zou zeker geen longeerzweep als carrotstick gebruiken; een zweep is veel te flexibel en zwiept veel te veel.

Voor goedkopere net-echt sticks zou ik voor equiplay gaan, heb er zelf m'n touwhalster, rope, string en stick ook vandaan en het is gewoon supergoede kwaliteit
    Always Look on the Bright Side of Life!!!

Bladwijzers

Forum Rechten