-
vervelend kuchje en snotneus
Sunshine is nu 4 maanden oud en de helft van die tijd is ze al aan het kuchen en snotteren. Alle paarden op stal hebben er al last van gehad en alleen Sun en nog 1 ander paard lijken er blijvend last van te houden. Nessa heeft er ook even last van gehad maar na een pot sputi......? (ben de naam kwijt maar het was om het slijm los te maken) was het over.
De DA zei dat er in brabant veel paarden met dezelfde symptomen stonden maar hij kon mij niet vertellen wat het was. De DA van het andere paard vertelde hetzelfde verhaal. Droes werd iig uitgesloten maar de klier (onder de tong) is wel gezwollen en het snot is gewoon geel van kleur. Sun heeft ondertussen ook al een pot sputi...? achter haar kiezen en een AB kuurtje van 3 dagen (want toen raakte ze aan de diaree) en ze blijft er last van houden.
Ik ben geen voorstander van AB want dat is meestal funest voor de darmwerking maar ik vrees dat de DA dat morgen toch weer voor gaat stellen.
Zijn er mensen die dit ook al eens meegemaakt hebben of iemand die er van gehoord heeft of enig idee wat er anders nog aan de hand kan zijn??
Forum Rechten