Resultaten 1 tot 12 van de 12

Topic: Traaaagggg

Traaaagggg

Digger en ik zijn sinds kort serieus met level 1 bezig.
    Maar Digger vindt het allemaal maar zo zo.
    Hij is zowiezo niet de snelste, ook met rijden maar meestal vindt hij de 7 games nou niet echt inspirerend.
    Alleen de jojo game is leuk

Voor de rest gaat het allemaal een beetje onder het mom van "nou het is dat het moet maar onders val ik ter plekke in slaap"

Iemand tips

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Re: Traaaagggg

Snel door level 1 heen werken en dan aan level 2 beginnen, want pas in level 2 leer je te vragen om snellere reacties.

Bedenk ook dat JIJ nu aan het leren bent, terwijl het paard dit allemaal al kent. Best saai voor hem, nietwaar?

Hoe reageert hij nu op de games? Moet je telkens tot fase 4 gaan voor hij eindelijk reageert, of reageert hij wel eerder, maar 'gewoon langzaam'?
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Nee, bij de meeste games reageert hij redelijk snel. Vooral de yo yo, ik hoef maar met mijn vinger te wijzen...

Eigenlijk alleen bij de porcupine wil hij vaak de eerste paar keer tot fase 58 gaan maar daarna gaat hij alweer lichter.
    Maar hij sleept zich er echt doorheen.

Nou als ik er snel doorheen moet dan zal het met name veel huiswerk worden
    Dan zal ik hem er niet zo mee "belasten"...

Bedankt voor de tip!

Hoi Vera,

Bij mij een beetje hetzelfde. Theo is juist bij de circling game erg fanatiek. Moet ook wel bekennen dat ik het zelf ook een beetje saai vind. Misschien omdat ik ook nog geen leuke opstakels heb etc. En nogal wat aan verbeeldingskracht mis. Soms lees ik de leuke dingen die mensen verzinnen en denk ik, waarom heb ik dit niet bedacht. Vraag me af wanneer je al eens stiekum aan level 2 mag gaan denken. Volgens mij pas als je paard de 7 games alles heel licht doet toch??? Calippo??? Wil ook weer zo graag gaan rijden.......

Gr. Marjolein

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Neejoh, als je paard alle games heel licht doet, ben je Level 3

Wanneer je geen opposition reflex meer hebt (dus weinig fase 4 en als het eens nodig is, dat je paard daarna weer op fase 1/2 reageert) dan kun je al naar L2 hoor.

Liever eerder dan later! Er zit nu namelijk zoveel theorie in L2 die je eigenlijk in L1 al kunt gebruiken.

En je hoeft ook niet te kunnen rijden voor je met grondwerk L2 begint hoor, soms is het zelfs beter om eerst L2 grondwerk te doorlopen voor je erop gaat.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid oberon's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005

Oberon is precies hetzelfde. Hij vond level 1 saai. Zoals Eveline zegt: snel door naar level 2. Je kunt nu alvast wat extra obstacles in je games inbouwen. Speel eens friendly met een plastic zakje aan je carrotstick. En speel de games steeds in een andere volgorde. Alvast wat oefenen met de 22ft lijn ipv de 12 ft lijn vond Oberon ook een stuk leuker.
    Horses don't care how much you know, until they know how much you care.

Ik heb 6 weken na de aanschaf van level 1, level 2 gekocht. Poca had echt zo iets van: als je me nou nog een keer 360graden porcupined zal ik jou game 8 even laten zien: vliegende mensen

Level 2 is bijzonder inspirerend.

Veel plezier.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Whaaaaa level 8 vliegende mensen. OK dit klinkt goed.....Ik zal level2 eens bestellen en kijken wat ik daar mee kan doen. Was al een beetje bang dat ik mijn paard alles op level1 moest hebben voordat ik door zou kunnen. Zo zie je maar weer , weer een gebrek aan mijn verbeeldingsvermogen..,friendly met plastic zakje had ik nooit verzonnen.....
    Zou dit mijn spiegel zijn.....

Actief Forumlid oberon's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door MarjoleinBult
    Whaaaaa level 8 vliegende mensen. OK dit k]/images/smilies/wink_smile.gif[/img]
    Friendly met plastic zakje zit in het (oude)level 2. Je stick met plastic zakje heet dan "the flag". Uiteindelijk ga je niet alleen friendly maar alle games met "the flag" doen. Oberon is altijd een stuk snappier als ik de games op die manier speel.
    Horses don't care how much you know, until they know how much you care.

Gisteravond alles games redelijk snel en door elkaar gedaan. Ook moet ik sneller iets van hem verwachten, als ik zie hoe Linda dat doet dan ben ik gewoon te lief
    Dus gisteravond was ik streng en toen werd hij een stuk snappier! "ojee, ik moet nu luisteren en niet na 5 minuten"
    Dus dat ging al beter.

Ik wil eigenlijk examen gaan doen maar heb nog geen rijonderdelen gedaan, kun je dan wel examen doen?

Nu maar door naar level 2 denk ik

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Als iemand Level 1 saai vindt is Amon het wel, heb het nog nooit helemaal kunnen filmen hihi, maar @liberty, jaa dat is veel leuker, nou ja dan doen we het toch @liberty, fun en harmony, dat staat bij mij voorop.
    www.crystal-carving.com

Je kunt alvast verder gaan met het grondwerk van level 2 en in tussen gaan rijden. En als je dat alles beheerst, kun je alsnog examen doen. Of je doet alleen examen level 1 grondwerk. En later het rijden. Alles kan.

Veel plezier.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Bladwijzers

Forum Rechten