Vandaag had ik dus een enorme rot playsessie met Timber.....
Uit het land halen liep gesmeerd, ik hoef nooit 2 hectare af te struinen want ze kom altijd gewoon naar me toe dus dat was geen probleem.
Vervolgens lekker gepoetst, maar ik merkte toen al dat er iets niet helemaal in de haak was want ze probeerde steeds achteruit weg te lopen (stond los).....goed gewoon door gegaan en ze stond er toch wel van de genieten. Toen halster omdoen ging super hoofdje naar beneden neusje erdoor. Toen op naar de bak. In het weiland waar ik de laatste dagen speelde staan nu koeien en ik kan het wel een land achterop zoeken maar ik zag even geen puf voor die enorme tresholds die ik daar tegen zou komen dus dan maar in de bak. Timber los in de bak en ik liep op haar af, oren plat....nou pasje terug gegaan, weer proberen oren plat.....zo ging dat even door tot ik het zat was en maar door ben gelopen (ze moest immers ook weer terug naar het land als de playsessie op niks zou uitlopen). Friendly ging super, Timber is mega itchy dus alle kriebels vielen in goede aarde. Dus volgende game porcupine......weer nee, oren plat, schouder erin.....nog een keer gevraagd "NEE zei ik toch" was haar reactie......de aanhouder wint dus nog een keer proberen en toen was ik het zat........dat sajgo gedoe ik heb het haar weer gevraagd en voor ze zo sjago kon reageren heb ik haar bijgetikt met CS op haar schouder......weer NEE. Dus nog een keer en toen wat harder......Dat hielp wel (uiteraard elke keer weer gefriendlyed). Toen Yoyo. Echt op fase 1 begonnen......lekker gewoon blijven staan.....fase 234 snel werkte wel. Nog een keer.....weer lekker blijven staan dus weer fase 234 toepassen....
Na een tijdje wilde ik erop......NEE was het antwoord wederom.......ik kon niks fysieks oid vinden ze was gewoon even tegendraads vandaag (misschien ook wel omdat ik door de hitte vanaf maandag niks meer gedaan heb en ik dus weer mijn plek moet veroveren). Ik moest echt mijn JA afdwingen en daar hou ik dus niet van en kan ook nooit de bedoeling zijn, omdat we daar allebei geen lol aan beleven. Daarom heb ik gewoon een hele wrange bijsmaak aan mijn playsessie overgehouden.
Blijf dit moeilijk vinden hoor wanneer moet je bij een nee, beleefd blijven vragen en wanneer moet je op je strepen gaan staan om respect te krijgen zonder daarbij een giga schuldgevoel over te houden?
Bladwijzers