Pagina 8 van de 14 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 106 tot 120 van de 208

Topic: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Leeftijd
    46

Re: Shiva ontstoken oog ** update het is een tumor**

Nou, mn DA vond Shiva er wel goed uit zien. Haar oog valt eigenlijk mee, vergeleken met wat ik had verwacht. Ze ziet er wel nog mee en het lijkt of ze er minder last van heeft. Het is wel weer iets verder gegroeid, het zit nu ongeveer op de helft van haar pupil. Maar hij vond druppels niet nodig ( om de boel rustig en schoon te houden) dus we wachten gewoon dinsdag af.

Hij geeft me gelijk dat ik voor de oogverwijdering wil gaan. Zo voorkom je toch 2x een operatie. Dat wil ik Shiva niet aandoen.

Hij heeft veel foto's gemaakt, zowel van haar oog als van Shiva zelf. Hij gaat er een heel verslag van maken en vind dat er dan ook naar de pony zelf gekeken mag worden. Ze is tenslotte niet alleen een oog.
    Als alles goed afloopt komt hij na een maand nog een keer langs om foto's te maken van een 'gezonde' en vrolijke Shiva. Zodat je ziet dat ze na de operatie weer 'de oude' is.

En dan gaat hij het verslag publiceren. Ik weet nog niet waarin, maar dat hoor ik tegen die tijd wel. Zou wel leuk zijn, Shiva in een blad.

Al met al ben ik een stuk vrolijker en rustiger. Tot dinsdag denk ik, dan komen de zenuwen wel.

Oh, hij zei trouwens ook dat ze in Utrecht 3 operatieruimtes hebben waarvan er 1 een ruimte er boven heeft waarin studenten mee kunnen kijken. Als ze in die ruimte opereren en ze vinden het goed dan mag ik daar meekijken. Ben benieuwd.

Wel fijn joh dat je DA ook zo betrokken is! En goed te horen dat jij ook wat opgekikkerd bent. Probeer je maar niet al te ongerust te maken - hoe moeilijk dat ook is!! Ontspannen blijven, daarmee help je Shiva en jezelf 't best.

We gaan gigantisch voor jullie duimen!!!
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Jess, ik blijf duimen en kaarsjes steken. Ik kan je topic met giro niet vinden. Waar staat het?

Aangemeld
    Feb 2006
    Leeftijd
    46

Marianne, thanx. Ik probeer er idd zo positief mogelijk bij te blijven. En ik moet zeggen dat ik me wel goed voel. Ik heb niet het idee dat er straks iets mis gaat ofzo.

Trea, ook bedankt. Ik wacht even met dat topic openen omdat de giro pas volgende week actief is. Anders gaat er misschien iemand al storten en mislukt dat.
    Dus.....nog even geduld.

Ik zet m dan denk ik bij 'Activiteiten'.

Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005

Gelukkig dat je positief kan blijven Jess!, en wat een super DA heb je!

Ik ken je niet persoonlijk, dus realiseer me dat dit voor jouw misschien ook wel heel anders is maar over dat eventueel naar de operatie kijken:
    Ik vond en vindt dat soort dingen ook altijd super interessant, mag graag verslagen van operaties lezen, en ben niet snel geshokeerd door een beetje bloed oid.
    Totdat de DA mijn toenmalige pony kwam behandelen...., terwijl hij bezig was, was er iemand anders met mij bezig omdat mijn benen me ineens niet meer konden houden. Bij mij gold en geldt: zodra ik een band heb met het beest (bij mensen precies hetzelfde ) : laat er afstjeblieft geen bloed in het spel komen want ik val flauw.
    Het is nu al geen leuk gezicht om Jess te zien lijden, maar een operatie is dat zeker niet.
    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

Aangemeld
    Feb 2006
    Leeftijd
    46

Ik realiseer me idd goed dat ik straks dan Shiva zie liggen. En dat ik daar dan ook echt niet tegen zou kunnen. Maar ik wil het wel proberen.
    Ik heb ook kunnen kijken hoe mn DA een injectie in haar oog gaf en ik hoop de operatie ook te kunnnen zien.
    En mocht ik er niet tegen kunnen, mijn man gaat mee en lukt het niet dan kan hij me opvangen en met me weggaan.

Mijn achterliggende gedachte, naast het interessante, is dat ik wil weten wat er met haar gebeurd. Natuurlijk kan ik na afloop het verslag lezen, maar om het met eigen ogen te zien geeft me een beetje het gevoel dat ik haar steun. Dat ik er toch ben voor haar.

Maar ik zie t wel, je hebt grote kans dat ik idd afgevoerd kan worden, haha.

Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005

In ieder geval heel veel sterkte, de komende dagen, en dinsdag ook! ( Ik was bang dat je daar alleen zou zitten. )
    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Jess
    Mijn achterliggende gedachte, naast het interessante, is dat ik wil weten wat er met haar gebeurd. Natuurlijk kan ik na afloop het verslag lezen, maar om het met eigen ogen te zien geeft me een beetje het gevoel dat ik haar steun. Dat ik er toch ben voor haar.
    Ik kan me goed voorstellen dat je erbij wilt proberen te zijn, ik had dat ook graag gewild toen Nacino onder zeil ging. Vooral het moment van verdoven en ontwaken. Gewoon om te weten hoe het precies gegaan is. Helaas mocht dat niet. Succes gewenst!

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Jess kom je even hart onder de riem steken hoor, fijn dat Shiva zo snel geholpen kan worden, kunnen jullie ook snel aan een gezamelijk herstel werken. Want dit soort dingen hakken er emotioneel en lichamelijk behoorlijk in.
    Zal aan je denken.
    www.crystal-carving.com

Aangemeld
    Feb 2006
    Leeftijd
    46

Meiden, bedankt weer voor jullie steun. Ik ben zo opgelucht dat het nu echt gaat gebeuren. Ik wil idd zoals je zegt Brenda, straks lekker met haar aan de slag gaan. Dan kunnen we samen er overheen komen, want het kost mij idd emotioneel ook erg veel.

Ik ben al begonnen met steeds aan Shiva uit te leggen wat er gaat gebeuren. Dan vertel ik het haar in woorden, maar beeld het in mijn gedachten ook uit. Ik hoop dat ze zo een beetje aanvoelt dat er iets gaat gebeuren......of dat ze het zo goed als kan snapt.

En Hanneke, ik zit er gelukkig niet alleen nee. En mocht JP toch niet kunnen dan wilt Frances (Timbers) wel met me mee. Zij komt maandag Shiva even knuffelen en bood aan om er bij de operatie ook wel te kunnen zijn als dat nodig is. Geweldig toch!

Aangemeld
    Feb 2006
    Leeftijd
    46

Morgen is het zover. Dan gaan we met Shiva naar Utrecht toe.

Ik open bij 'activiteiten' een topic over de geldinzameling.
    Maar voor de handigheid ook hier:

je kan een bijdrage storten op
    girorekening 2344319, tnm Jessica Nieuwenhuizen, 4131 EH Vianen

Ik vertel morgen wel hoe het gesprek met de artsen is gegaan. Ik ben doodzenuwachtig, ben benieuwd of ik wel kan slapen.

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Hoop dat je hoofdpijn een beetje over is Jess! Kan me voorstellen dat je doodzenuwachtig bent en ik hoop toch dat je vanavond een beetje de slaap kunt vatten! Heel veel succes morgen en als alles achter de rug is kom ik nog wel een fruitmandje brengen (en dan wil ik Dino misschien wel aaien ). Ik zal aan je denken morgenochtend!
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Aangemeld
    Feb 2006
    Leeftijd
    46

Dank je!!! Trouwens ook heel erg bedankt voor je bijdrage. Geweldig!!

Tja, mn hoofpijn, ik hoop dat t straks een stuk minder is als dit een beetje achter de rug is. Maar ja, de paracetamol doet zn werk.

Lijkt me gezellig als je weer een keer komt. En dan kom ik ook een keer bij jou kijken. Lijkt me ook erg leuk om jouw meiden live te zien.

( en Dino kijkt vast uit naar je volgend bezoekje )

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Zodra je alles achter de rug af spreken we wel een keer af in het Wilnisse

En dan neem je Dino gewoon mee...kan hij leuk met mijn kat en cavia's spelen
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Aangemeld
    Feb 2006
    Leeftijd
    46

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Timbers
    Zodra je alles achter de rug af spreken we wel een keer af in het Wilnisse

En dan neem je Dino gewoon mee...kan hij leuk met mijn kat en cavia's spelen
    Doen we!!!

Enne, ik laat Dino dan liever thuis hoor. Of ik moet m aan de riem kunnen doen.

Pagina 8 van de 14 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten