Nou, mn DA vond Shiva er wel goed uit zien. Haar oog valt eigenlijk mee, vergeleken met wat ik had verwacht. Ze ziet er wel nog mee en het lijkt of ze er minder last van heeft. Het is wel weer iets verder gegroeid, het zit nu ongeveer op de helft van haar pupil. Maar hij vond druppels niet nodig ( om de boel rustig en schoon te houden) dus we wachten gewoon dinsdag af.
Hij geeft me gelijk dat ik voor de oogverwijdering wil gaan. Zo voorkom je toch 2x een operatie. Dat wil ik Shiva niet aandoen.
Hij heeft veel foto's gemaakt, zowel van haar oog als van Shiva zelf. Hij gaat er een heel verslag van maken en vind dat er dan ook naar de pony zelf gekeken mag worden. Ze is tenslotte niet alleen een oog.
Als alles goed afloopt komt hij na een maand nog een keer langs om foto's te maken van een 'gezonde' en vrolijke Shiva. Zodat je ziet dat ze na de operatie weer 'de oude' is.
En dan gaat hij het verslag publiceren. Ik weet nog niet waarin, maar dat hoor ik tegen die tijd wel. Zou wel leuk zijn, Shiva in een blad.
Al met al ben ik een stuk vrolijker en rustiger. Tot dinsdag denk ik, dan komen de zenuwen wel.
Oh, hij zei trouwens ook dat ze in Utrecht 3 operatieruimtes hebben waarvan er 1 een ruimte er boven heeft waarin studenten mee kunnen kijken. Als ze in die ruimte opereren en ze vinden het goed dan mag ik daar meekijken. Ben benieuwd.
Bladwijzers