Pagina 7 van de 14 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 105 van de 208

Topic: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

Re: Shiva ontstoken oog ** update het is een tumor**

En natuurlijk doe ik ook mee aan de inzameling. Tis toch ook een beetje mijn paardje ..

Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Leeftijd
    46

Meiden, jullie zijn echt engeltjes!! Wat zou ik zonder jullie moeten......alleen de steun al betekend zoveel voor me. De lieve berichtjes van jullie allemaal daar wordt ik echt stil van. Jullie zijn echt fantastisch!!!!

Woensdag ben ik terug en dan maak ik alles in orde voor de inzameling.

Marianne: bedankt. Jij bent met het idee gekomen en dat waardeer ik zeer.
    Shetfan en Hanneke: ontzettend bedankt. Heb er geen woorden voor, thanx.
    Amon: je bent een schat. Ik zou als het andersom was ook hetzelfde doen voor jou hoor.
    Trea: geweldig! En aangezien ze 'toch een beetje jouw paardje is' kom een keer langs. Lijkt me wel leuk.
    Dat geldt trouwens voor iedereen, kunnen jullie live zien voor wie jullie meevechten.

Meiden, ik ga genieten van mn daagjes weg en zodra ik terug ben horen jullie zeker weer van mij.
    *diepe zucht* dankzij jullie zie ik het weer wat zonniger. Ik hoop ooit ook zoveel voor jullie te kunnen betekenen.

Dikke kus voor iedereen die me helpt en steunt, en voor de belangstelling.

Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Geniet er lekker van die paar dagen! Lijkt me vreselijk om dit mee te moeten maken, en zou precies in hetzelfde schuitje zitten, wat geld betreft! Daarom kun je ook op mijn steun rekenen hoor!

Veel sterkte de komende tijd, ook voor je Shiva!

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

ik heb nog niet zo veel gereageerd maar wil even zeggen dat ik het beste gun voor jou en je paardje! post je het gironummer even op het forum

sterkte en rust lekker uit

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

ben terug van vakantie en lees ik dit topic, dit had ik niet gehoopt!

Jess heel veel sterkte ook van mij gewenst. Ik hoop dat je nu een beetje rust hebt op je korte vakantie en helder kan nadenken.
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Forumlid Saul's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

en als je even wat extra info geeft, zodat ik vanuit België kan storten, dan doe ik ook mn stukje mee.

ik hoop dat je paard gauw terug ok is, weze het met een oog, dan wel met twee.
    sterkte meid!

an

Aangemeld
    Feb 2006
    Leeftijd
    46

Ik ben er weer. Het was echt heel gezellig, jammer dat t zo snel voorbij was. Maar we hebben genoten, de kids vonden het geweldig!!! En ik kon mn gedachten even van Shiva afhalen, dat was wel fijn.

Vanmiddag open ik een aparte girorekening en dan ga ik de boel in gang zetten. Ik vind t echt super dat er nu al zoveel mensen willen meehelpen. Had ik nooit verwacht.
    Ik zal dan hier op het forum even een apart topic openen met alle info enzo. Maar ik twijfel over het gironummer, is het wel veilig om dat zo open en bloot neer te zetten? Of zal ik beter iedereen die erom vraagt een pb sturen, dat ik dat in het topic zet?

Vanmiddag/ avond horen jullie wel meer.

Het lijkt me niet dat het openllijk publiceren van een gironummer kwaad kan - zolang je het nummer van je pin er maar niet bijzet!
    Heb je al een idee van de kosten, dan hebben we een beetje een richtlijn voor welk bedrag verzameld moet worden!

(Fijn dat je even je gedachten hebt kunnen verzetten en nu weer positief vooruit kijken!!)
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Aangemeld
    Feb 2006
    Leeftijd
    46

Het bedrag is €800. Ik heb net Utrecht gesproken en dat bedrag ben je kwijt incl medicijnen, verblijf ed. Tuurlijk kan het meer worden, als de operatie bv langer duurt ivm complicaties, maar veel meer zal dat niet zijn.

Met mn DA heb ik afgesproken dat hij een afspraak maakt bij ze en dan kan Shiva verscheept worden. Met een beetje mazzel lukt dat voor volgend weekend (niet aankomend weekend).
    Hij kijkt ook nog even voor de optie wegvriezen, maar ik wil voor de zekerheid toch het oog verwijderd worden. Ik hoor net van mn zusje dat Shiva bijna niks meer ziet met dat oog. Maar ter plekker kijkt de behandelende arts ernaar en kunnen we altijd nog kijken. Voor de kosten maakt t trouwens niet uit.

Ik ga zo naar de postbank, dus lezen jullie straks de rest wel.

Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Ook al is het fijn dat er een opslossing is voor Shiva's oog, het is toch jammer dat haar oog wss verwijderd moet worden

Heb al meerdere paardjes gezien met één oog, op het begin is dat best raar en ook voor het paard, heb eens gehoord dat ze nadat hun oog verwijderd is 'claustrofobie aanvallen' kunnen hebben omdat ze niks kunnen zien aan de ene kant en ze hun heel erg benauwd voelen zo.

Maar als Shiva jou een beetje vertrouwt komt dat allemaal in orde hoor, en ik geloof ook wel in jullie, samen gaan jullie het halen hoor!

En wij duimen iig voor jullie!

Grtjs
    Ariane
    Groetjes
    Ariane xxx

My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

wow..ik lees het nu pas..jesus wat kl*te zeg!

Ik weet eigelijk niet wat ik moet zeggen maar wens je iig heel veel sterkte!!!

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Wat fijn Jess dat je even hebt kunnen bijtanken! Dan zie je dingen vaak net iets helderder.

Ik denk dat ik ook voor oogverwijdering zou kiezen in jouw geval. Ze ziet nu ook weinig en je hebt al helemaal geen geld voor een 2e operatie.... flink balen, maar zo heb je een grote kans dat jullie er goed doorheen komen!

En ik wil ook graag weten waar ik geld naartoe kan sturen (al moet je er nog even op wachten tot eind vd maand )
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Aangemeld
    Feb 2006
    Leeftijd
    46

Horsefreakje, het is idd erg sneu dat ze een oog moet missen. Ik ga ook proberen om het via beelden over te brengen naar haar. Misschien kan ik haar zo een beetje voorbereiden. En we hebben gelukkig zo'n goede band samen, we deden vroeger de gekste dingen buiten, ze is nergens bang voor en anders vertrouwt ze me genoeg om over haar angst heen te komen. Dus ik ben er zeker van dat we straks gewoon weer lekker samen buiten aan t rijden zijn. En we hebben de tijd, ik wil wel alles heel goed doen en niks overhaasten met haar.

Evenaar en Peaches, bedankt. Echt lief.

Ik heb gister mn DA gesproken en hij heeft een afspraak met Utrecht gemaakt. Dinsdag moeten we er om 9 uur zijn. Dan kijkt de behandelend arts hoe groot de kans is op succes met wegvriezen (voor de zekerheid) en dan wordt ze woensdag geopereerd. Heel misschien mag ik er bij zijn, maar zo niet dan is mn eigen DA er wel bij.
    Hij vroeg of ik het goed vond dat hij er een verslag van maakt incl foto's. Dan kan hij in de toekomst mensen met dit zelfde probleem bij hun paard beter uitleggen hoe het allemaal in zn werk gaat. Bovendien vind ik het zelf ook wel fijn om alles na te kunnen lezen. Zeker als er iets mis gaat oid.

Deze week ga ik dus even kijken of er iemand bij mij op stal zo lief is om Shiva erheen te rijden.
    En dan beginnen de kriebels. Ik kan nu al bijna niet meer slapen van de spanning.

Ik heb een girorekening geopend en daar kan vanaf ongeveer volgende week donderdag op gestort worden. Dus tegen die tijd open ik een topic op ons forum en stuur ik de mails rond.

Nogmaals, jullie zijn zo'n steun voor me. Ik heb er echt geen woorden voor dat er zoveel ons willen helpen door geld te doneren. Het idee alleen al helpt ons door deze tijd heen.

Ah! Dat gaat goedkomen! Weet je al wie Shiva gaat behandelen in Utrecht?
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Aangemeld
    Feb 2006
    Leeftijd
    46

Nee, heb zn naam nog niet gekregen, zal ik zo gelijk even aan mn DA vragen. Ga me nu omkleden en naar Shiva toe. Kan ik zelf ook even zien hoe ze er bij staat met haar oog.

Pagina 7 van de 14 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten