Pagina 13 van de 14 EersteEerste ... 311121314 LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 195 van de 208

Topic: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

  1. #181
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    58
    Berichten
    6.570

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Tsja dat had ik nu ook steeds, en bij Fer zijn nog steeds geen centjes

    Maar ik ben blij dat het zo goed gaat met Shiva, en ze moet morgen gewoon lekker mee naar huis. Ben zo blij voor je Jess dat dit allemaal zo goed is afgelopen.
    www.crystal-carving.com

  2. #182

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Jess, kun je niet eens even naar de postbank bellen en vragen hoe het zit? Ik hou ook mijn bijdrage vast totdat we zekerheid hebben over het juiste nummer of de juiste tenaamstelling. Ik heb zelf vorige week al naar de PB gebeld maar ze geven géén informatie over rekening van anderen (privacy) ook al wil je alleen maar geld storten.

    Misschien kun je navragen waarom zovelen die foutmelding krijgen.

    Ik weet wel dat als je vanaf een gewone bank ( ABN ofzo) wil storten dat er een "P "voor het nummer geplaatst moet worden als je tenminste telebankiert. Maar ook dat werkt dus niet bij mij.
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

  3. #183
    Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Wormer
    Leeftijd
    55
    Berichten
    10.548

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Jess !!! ALARM!!! Ik heb em ook terug gekregen!!! er gaat echt iets niet goed!!!

  4. #184
    Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Locatie
    Vianen ut
    Leeftijd
    45
    Berichten
    2.511

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Ik ga zo naar de postbank toe en dan zal ik vragen wat er aan de hand is. Ik ben t nu ook goed zat zo. Ik denk dat ik anders maar gewoon bij de rabo een extra rekening neem. Die zijn tenminste normaal.

  5. #185

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Jess
    Ik ga zo naar de postbank toe en dan zal ik vragen wat er aan de hand is. Ik ben t nu ook goed zat zo. Ik denk dat ik anders maar gewoon bij de rabo een extra rekening neem. Die zijn tenminste normaal.
    Je kunt de Postbank toch gewoon even bellen?
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

  6. #186
    Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Locatie
    Vianen ut
    Leeftijd
    45
    Berichten
    2.511

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Ja, kan ook. Maar ik moest eerst mn beltegoed opwaarderen en ik kwam er toch langs.

    Maar goed, ik ben er langs geweest en zij konden niks voor me doen. Dus dan maar bellen.
    En dat doe ik vanavond even, met de telefoon van mn zusje. Ik heb nl een prepaid telefoon en dan is gelijk mn beltegoed op.

    Ik ben wel nog bij de rabobank geweest, maar daar kost een rekening openen €22,-. Dus dan wacht ik liever de postbank wel af.

  7. #187
    Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Locatie
    Vianen ut
    Leeftijd
    45
    Berichten
    2.511

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop


    Ik baal, ze mag nog niet naar huis. Ze heeft van het weekend niet goed gegeten en nu willen ze haar nog een nachtje houden.
    Moet er ook nog bijkomen! Ik had zo gehoopt dat ze mee mocht.
    Nu gaan we vanavond maar weer op ziekenbezoek.

  8. #188
    Actief Forumlid Jolijn89's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Locatie
    Erpe-Mere(B)
    Berichten
    1.138

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Pff stom zeg! Wanneer zou ze dan wel naar huis mogen?

  9. #189
    Forum Meubilair Aspen's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2006
    Locatie
    Bredene(B)
    Berichten
    4.012

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Wat is dat voor zever! Zo kunnen ze haar daar blijven houden.. Ik eet de ene dag niet veel en de andere dag wel veel. Ik hoop dat ze snel weer naar huis mag

  10. #190

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Ja da's wel pech maar beter dat ze haar goed in de gaten houden en over haar gezondheid waken dan dat ze Shiva naar huis sturen terwijl ze niet in orde is! Als er iets mis zou zijn dan kunnen ze meteen adequaat ingrijpen.
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

  11. #191
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    Gouda/ Utrecht
    Berichten
    421

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Ik heb het verhaal niet helemaal gevolgd vanwege mijn vakantie, maar ik ben blij te horen dat het weer beter met Shiva gaat. Ondanks dat ze nog niet mee naar huis mag. Het voordeel daarvan is wel dat ze nog goed in de gaten gehouden wordt en ze gelijk in kunnen grijpen als het mis gaat. veel sterkte nog..

  12. #192
    Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Locatie
    Vianen ut
    Leeftijd
    45
    Berichten
    2.511

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Ik weet ook dat het voor de zekerheid is. Ze weten niet of ze nog veel pijn heeft er daarom niet eet.
    Maar als ze bij ons op stal staat laat ze ook veel hooi liggen. Ze krijgt geen krachtvoer, dus als ze afgaan op het hooi: ze krijgt er echt veel. ik vind t niet gek dat ze wat laat liggen. Bovendien is ze het denk ik zat daar.

    Maar goed, laten we vandaag maar weer afwachten. Ze doen er in ieder geval wel goed aan dat ze haar zo in de gaten houden.

  13. #193
    Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Wormer
    Leeftijd
    55
    Berichten
    10.548

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Wat zei de postbank gisteravond eigenlijk!! *wil van mijn geld af *

  14. #194
    Actief Forumlid kimmy1985's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    huissen
    Leeftijd
    38
    Berichten
    105

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    oo ik ben het hele verhaal al een tijdje aan het volgen, zodra ik iets hoor over je rekening, dat hij het weer doet, zal ook ik wat doneren

  15. #195
    Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Locatie
    Vianen ut
    Leeftijd
    45
    Berichten
    2.511

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    De postbank is er mee bezig. Ik heb ze gebeld en ze zeiden dat er NIET gestort kon worden. Dus de beide keren dat ik dat wel te horen kreeg was een fout. Lekker he.

    Als alles nu wel goed gaat kan er vanaf vrijdag gestort worden.

    Enne.....thanx!!

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •