Pagina 11 van de 14 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 165 van de 208

Topic: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

  1. #151
    Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Wormer
    Leeftijd
    55
    Berichten
    10.548

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Pak van mijn hart!
    Ben zó blij voor je!!!

  2. #152
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Fantastisch nieuws!! Geef 'r maar een dikke forumknufffel vanavond !

  3. #153
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    58
    Berichten
    6.570

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Zo dat zit er op, gelukkig, die spanning ben je kwijt, nu kan het alleen nog maar opbouwend gaan. En vannacht lekker slapen hoor.
    www.crystal-carving.com

  4. #154
    Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Leeftijd
    40
    Berichten
    3.715
    Dagboek Berichten
    24

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    wat een goed nieuws! Ik ben echt blij voor jullie
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

  5. #155
    Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Leffinge, West-Vlaanderen, België
    Berichten
    4.336

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Toen ik je berichtje las werd ik zo gelukkig!!

    Super hoor! En ik denk dat ze heeel blij zal zijn dat ze even lekker mag knuffelen met jou na zo'n zware operatie

    ik kijk al uit naar een berichtje vanavond!!

    Groetjes
    Ariane
    Groetjes
    Ariane xxx

    My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

  6. #156
    Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Locatie
    Vianen ut
    Leeftijd
    45
    Berichten
    2.511

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Ik ben er net geweest. Samen met Stefanie, mn zusje die haar ook 3x in de week verzorgd. En ik moet zeggen, het viel opzich wel mee.
    Het is erg opgezwollen, het is ongeveer zo groot als een tennisbal. De hechtingen zagen er goed uit, maar er kwam wel nog veel bloed uit. Maar ja, ze is dan ook vanmiddag geopereerd.

    Mn eigen DA belde me trouwens vanmiddag nog. Ze hebben nog naar het oog zelf gekeken en het bleek dat er op het hoornvlies al een vlek te zien was. Het was dus al ver aan het gaan op het oog zelf. Maar in de diepte was alles 'schoon'. Dus het is gewoon helemaal weg nu.

    Echt zo lief, zodra ze ons hoorde begon ze heel hard te hinneken. Ze was echt blij om ons te zien.
    Ze was nog een heel klein beetje bibberig, en ze wilde alleen maar tegen me aan staan.
    Ik heb niet het idee dat ze er erg veel last van heeft. Ze draait haar hoofd wel duidelijk met je mee zodat ze je met haar rechteroog nog kan zien, maar sta je helemaal links dan is ze ook nog gewoon op dr gemak.
    En als ze denkt dat er links iets is dan geeft ze alleen een klein knikje met haar hoofd, meer niet! Niet schrikken, niks.

    Ik heb haar lekker veel liefde gegeven en veel geknuffeld. Het ergste was ook om weer weg te gaan, ze wilde zo graag mee. En dan breekt je hart.

    Vrijdag hoor ik verder hoe het met haar gaat en ik hoop van de week nog een keer langs te kunnen, maar zaterdag gaan we zeker weten weer langs.
    Met een appeltje en een borstel. Misschien mag ze dan ff dr stal uit en kunnen we een stukje met haar wandelen.

    Ik ben nu ik haar gezien heb wel weer iets meer emotioneel en ook erg moe. Ik ga nu echt weer vroeg naar bed en ik hoop dat ik nu beter slaap.

    Wel sneu ook, tegenover haar stond een paardje met hetzelfde, maar dan rechts. En hij was wel al blind geworden. Maar ook daar moest het oog eruit.
    Dus ze heeft vanaf morgen een lotgenoot erbij.

  7. #157
    Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    In het noordoosten van Nederland
    Berichten
    6.118

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    super!!!
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

  8. #158

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Misschien mag ze dan ff dr stal uit en kunnen we een stukje met haar wandelen.
    Dat staan ze in Utrecht meestal niet toe.... (onrust voor de andere paarden en besmettingsgevaar) ... maar wie weet tref je een aardige stalhulp.
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

  9. #159

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Wat fijn Jess, heb hard met je meegeduimd. Ben blij dat alles goedkomt. Geef haar maar een dikke zoen en knuffel van mij!

    Eline
    NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
    Ryona, Kalinine en El Amore


  10. #160
    Actief Forumlid Emmie's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Wilnis
    Berichten
    471

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Wat een opluchting zeg!!!
    Wat geweldig dat alles goed is gegaan! Jullie kunnen nu opweg gaan naar een gelukkgi en gezond leven! Echt super!!

  11. #161
    Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Druten
    Berichten
    6.889

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    [size=99px]BLIJ [/size]
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

  12. #162
    Actief Forumlid sannie's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Locatie
    bennekom
    Berichten
    544

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Jess
    Ik ben nu ik haar gezien heb wel weer iets meer emotioneel en ook erg moe. Ik ga nu echt weer vroeg naar bed en ik hoop dat ik nu beter slaap.
    Eerst natuurlijk: ben net als de rest ook superblij om te horen dat 't allemaal volgens plan gelopen is.
    En twee: onderschat niet de klap die jijzelf gekregen hebt he? Goed naar je lijf luisteren, lekker alsnog uithuilen als dat nodig is en je mag jezelf ook wel een beetje extra verwennen hoor (als je klaar bent met Shiva verwennen) . 't Is niet niks wat je doorstaan hebt!

  13. #163
    Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Maarsbergen
    Berichten
    3.534

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    Wat fijn dat alles goed is gegaan, hopelijk gaat het zo voorspoedig verder!

  14. #164
    Forumlid Saul's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Balen-Olmen (B)
    Berichten
    81

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop

    ben blij om te horen dat het goed gegaan is, en dat ze niet echt panikeerde bij t wakker worden.
    hopelijk gaat t straks bij buiten wandelen etc ook even vlotjes.
    en inderdaad: verwen jezelf nu ook maar eens (al is het door een dubbele slaapbeurt);
    en over een paar daagjes is ze dan weer op haar eigenste plekje

  15. #165
    Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Leffinge, West-Vlaanderen, België
    Berichten
    4.336

    Re: Update Shiva: ze is geopereerd, met goede afloop




    xxxjes
    Ariane
    Groetjes
    Ariane xxx

    My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

Pagina 11 van de 14 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •