Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar jouw middeltje Sannie!
Ik heb nu insectvrij van "de groene os" sinds zaterdag, werkt volgens mij ook aardig maar is toch ook weer vrij duur......
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar jouw middeltje Sannie!
Ik heb nu insectvrij van "de groene os" sinds zaterdag, werkt volgens mij ook aardig maar is toch ook weer vrij duur......
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
De witte of zwarte? Ik gebruik de zwarte en die is erg prettig!Oorspronkelijk Geplaatst door Timbers
Maar meestal maak ik het zelf ,ik vind het idd veel te duur.
een zeer milieubewuste stalgenote van mij had van de week hét middel tegen vliegen, was haar aangeraden door iemand: Marmite
(vor degenen die dat niet kennen, dat is een vitamine b pasta dat je op je brood kan smeren)
Ze had haar hele paard ingesmeerd en nog voor ze het paard op de wei had, kon ze al terug om het paard te gaan wassen: de vliegen kwamen er met duizenden op af, zo'n heerlijke vitaminerijke wandelende maaltijd hadden ze nog nooit gehad![]()
Niet aan te bevelen dus, geen goede tip........
Hm, daar moest ik stiekem toch wel een beetje om lachen hoor(maar het plaatje in mijn hoofd was meer de tekenfilmversie, ik denk dat ik de real-life wel heel naar had gevonden om te zien en meteen had geholpen met wassen). Er zijn vast wel meer van dit soort tips die al dan niet als grap de wereld zijn ingekomen en als iemand mij zoiets zou aanraden zou ik toch eerst een potje marmite open op tafel zetten, als er dan vliegen in gaan zitten zou ik 't zéker niet op m'n paard smeren. En zelfs als de vliegen het niet zouden lusten zou ik niet meteen m'n héle paard insmeren.
Ik heb de zwarte....voordeel van een zwart (inmiddels bruingebleekt door de zonOorspronkelijk Geplaatst door Antheman
) paard. Heb het idee dat het bij Essie wel werkt....Timber vindt het stinken dus die rent panisch weg als ze de spuit ziet en normaal vindt ze sprays niet fijn, maar zo erg.....kan me er iets bij voorstellen want ik stonk zelf ook een uur in de wind na het opspuiten.....voordeel 's nachts geen muggen
![]()
Heb nog wel een voordeel van het homeopatisch therapeut zijn......ik kan voor inkoopsprijs kopen dus dat scheelt wel
@Morrie.....![]()
geweldig verhaal......was dat paard ook niet mega kleverig
![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Bladwijzers