Ik heb nog n vraagje over de huisvesting van je paard. Hoe duur is jullie stalling? Wat heb je daarvoor?
Ik heb nog n vraagje over de huisvesting van je paard. Hoe duur is jullie stalling? Wat heb je daarvoor?
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Dit is meer een vraag voor op een 'normal' paardenforum
Maargoed, als je een natural stalling zoekt (24/7 weidegang dus) ben je wel vaak goedkoper uit dan 'normaal'.
De prijzen zijn te sterk afhankelijk van de locatie waar je zit. Reken voor een wei, met eventueel schuilstal en misschien ook nog een buitenbakje erbij zo'n 50 tot 100 euro per maand. In het westen waarschijnlijk nog veel meer, ivm gebrek aan grond.
Ja, t is hier volgens mij vrij duur, in Leusden.
Vooral een wei + stal met uitloop betaalde ik voorheen 35 euro, exclusief hooi en stro. (het noorden heeft voordelen, zo héél af en toe)
Nu betaal ik 120 maar dat is met binnenbak en helaas swinters geen weidegang, maar een paddock voor overdag.
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
Zo, dat is erg goedkoop zeg. Hier in Zuid-Holland betaal je zekers over de 200 euro voor een stalling met binnenbak. Je vindt al helemaal geen stalling voor 35 euro, al is het dan zelfs exclusief.Oorspronkelijk Geplaatst door P a i s
wat een paard onder spanning doet, doet hij zonder begrip, en met net zo weinig gratie als een danser zou hebben die geslagen wordt
ik betaal 180 euro per maand inclusief voeren! Er zijn 2 bakken en een longeerbak, ik kan ze in alledrie losgooien, ook met goede uitrijmogelijkheden. Mesten meot ik zelf doen, het is in het westen inderdaad een stuk duurder, omdat de grond duurder is denk ik.
mijn lieve opa en oma betalen alles!!!
Ik betaal 170,= incl hooi, stro en 1/2 kilo biks per dag...zelf mesten en alleen (matige) buitenbak...in de winter geen weidegang, wel losgooi mogelijkheden. (bruut loopt ongeveer 3 uur per dag buiten) In de zomer 24/7 buiten en dan betaal ik (helaas) hetzelfde!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Ik betaal nu zelf (ook leuk om te vermelden in mn iegen topic) 190 euro per maand, voor hetzelfde systeem als hierboven, maar met een box in de zomer. Ik hoef niet uit te mesten en er wordt gevoerd.
Ik kan het maar net aan redden, en ik zoek weidegang. Er wordt hier wel heel goed voor de paarden gezorgd.
IK HEB DUS OOK EEN BOX HOOR 'S ZOMERS, MAAR GEBRUIK EM NIET!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Zomer en winter een schuilstal (10-6m) met daaraan een grote weide. Bak (van gras) met magere verlichting. Paarden krijgen 4x per dag hooi en 2x een strookje gras en 2x brok (indien gewenst).
135,- excl. hooi en voer. Hooi kopen zij aan, brok ook, maar je mag ook je eigen krachtvoer kopen.
Nu krijgen ze volop hooi, dan betaal ik max. 175,- per maand.
Stal ligt in West-Brabant.
Jeee! Ik heb vandaag een stal bezocht, midden in het bos, schuilstal met weitje en gezelschap van hafjes, een fjord, een shet en kwpn. Ze heeft in het begin alleen een wei, maar als het goed gaat komt er een shetje bij.
Alleen is de schuilstal voor een groot deel vrij laag. Ze kan niet echt haar hoofd omhoog houden. Is dat een probleem als ze er ook uit kan lopen? Het lijkt mij dat ze het dan niet erg vindt. Aan de voorkant van de stal, het stukje naar binnen toe, kan dat wel. Het is dus alleen het midden van de stal.
Hihi mijn ouders hebben zelf een boerderij, heb ik geen problemen voor betalen en zo...
xxx julie
mijn opa en oma hebben zelf een 'boerderij'!!!
ik krijg alles kado!!
Zorro staat in Wageningen op een wei (zonder schuilstal) voor 100 euro per maand. Das incl. biks, kuil en hooi. We hoeven zelf niet te voeren, wel twee keer per week mest ruimen.
Well-behaved women rarely make history
Bladwijzers