Wow Jongens! Wat een geweldige oplossing voor beide partijen...
Ik realiseer me wel dat op het forumfeest in augustus pebbles dus ontbreekt... of bestaat er een mogelijkheid tot collectief bezoek?????
(ben ook erg benieuwd naar Diesel en Boots!!!)
Wow Jongens! Wat een geweldige oplossing voor beide partijen...
Ik realiseer me wel dat op het forumfeest in augustus pebbles dus ontbreekt... of bestaat er een mogelijkheid tot collectief bezoek?????
(ben ook erg benieuwd naar Diesel en Boots!!!)
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Fijn voor alle partijen dat er zo snel zo'n goede oplossing is gevonden! Waar een forum al niet goed voor is hè?
Ben benieuwd hoe de intergratie van van Pebbles met het andere geslacht gaat verlopen, ze is immers alleen vrouwvolk gewend toch?!
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Leuk, leuk!!
Wat is het avontuurtje van 9 maanden dan?
Paarden dragen 11 maanden of ben ik nu![]()
Prendre la vie comme elle vient!
hihihi... volgens onze dierenarts zijn hengstjes pas vruchtbaar rond de leeftijd van 1 jaar. Ergens heb ik weleens gehoord dat ze met 9 maanden al vruchtbaar kunnen zijn. Vandaar 9 maanden!Oorspronkelijk Geplaatst door mariejo
(ik snap Trea's "hoop" ook niet helemaal maar zal wel niet serieus bedoelt zijn)
Dit schijnt uitzonderlijk te zijn maar om geen enkel risico te nemen hadden we het plan om Boots met 9 maanden te laten ruinen.
Aangezien hij in december 9 maanden is en de merries dan toch niet hengstig worden/zijn is hij begin van het jaar "aan de beurt!".
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Hoi Isla,
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet precies weet hoe het zit, maar ik heb wel eens gelezen dat het voor de ontwikkeling van een mannetjes paard beter is om hem pas later te ruinen. Niet dat het anders helemaal fout gaat, maar gewoon om hem zijn 'normale' ontwikkeling te geven. Neem me niet kwalijk als ik er naast zit, maar misschien kun je het precies uitzoeken van beide kanten? (Als je dat wil natuurlijk he!)
Hoi Marleen,
ik zal hier een apart topic over openen.
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Nou.. van één kant niet, van de andere kant wel. Pebbles is niet van mij hè, maar zo´n kruising: appaloosa/paint/arab voor mijzelf lijkt me súper gaaf! Dus als Pebbles "per ongeluk" gedekt zou worden door Boots zou ik er niet om jammerenOorspronkelijk Geplaatst door issiem
![]()
Expres laten dekken gaat helaas niet. Marjolein wil er niks van weten![]()
![]()
Dat leveren vast lekker veel leuke plaatjes op!
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Ik kan me geheel vinden in de mening van Marjolein in dit geval, maar waarschijnlijk niet om dezelfde redenen!Oorspronkelijk Geplaatst door trea
![]()
Je hebt gelijk hoor Isla.. het is voor alle betrokken partijen het beste dat het niet gebeurt, en waarschijnlijk voor Pebbles nog het allermeest.
Maar een mens mag dromen hebben, nietwaar![]()
Dromen mag, mag je ook een beetje in vreemd gaan.![]()
Prendre la vie comme elle vient!
Zo, nu wordt het wel tijd voor een slotje denk ik, gezien de regels op informatieve topics.
Bladwijzers