Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 34 van de 34

Topic: L3 cursus

Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Re: L3 cursus

Je kunt irene's zin ook anders opvatten:
    Dat de kennis van de filosofie en de hoeveelheid savvy bepalend zijn voor de educatieve kwaliteiten.
    Maar daar zou ik het ook niet mee eens zijn. De zijn op school een hoop leraren die heeeel goed weten waar ze het over hebben, maar je valt erbij in slaap als je langer dan een kwartier naar ze luistert (bijvoorbeeld)
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

Ik kan hier alleen maar over zeggen: sjongejongejonge.... Interessant om te zien met welke bril mensen dingen lezen en tot welke conclusies dat leidt, zeg, ongelofelijk... Talking about assumption hahaha. En allemaal een prettig weekend!

May the horse be with you!

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door irene
    Nou breekt mijn klomp Eveline, Eddy heeft altijd meer savvy gehad dan jij Eveline en je hebt nog nooit cursus gevolgd bij hem!

Waarom promoot je Barabara zo op dit forum?
    Om haar helemaal uit Duitsland te halen, mag ze toch zeker meer te bieden hebben dan een paar euro voordeel, dan een Nederlandstalige echte Parelli instructeur? Of verdien je er zelf mischien aan?

Barbara wilde de laatste tien weken bij Pat niet doen, en is toen uit het programma gestapt. Eddy heeft daar wel in geïnvesteerd en doet dat nog steeds omdat hij niet stil wil staan, maar wil blijven leren van mensen die nog beter zijn dan hijzelf.
    Kom op! Ik denk dat er via dit forum ontzettend veel mensen met Parelli zijn gestart.. er wordt langs alle kanten aangeraden om zeker een L1 pakket te kopen als je begint en als het over Barbara gaat staat er altijd bij dat zij géén officiële Parelli instructeur is.

Heel eerlijk gezegd denk ik dat we hier als Parelli dyhards waar jij en ik en vele anderen hier toe behoren blij moeten zijn dat er nu een forum is waar we erover kunnen praten en van mening kunnen wisselen.
    Moet er dan gemeut worden over dat beetje wat soms wat minder officieël is? Ik denk dat alle nieuw gewonnen zieltjes daar toch zeker tegen opwegen!!!

We hoeven hier niemand naar bedenen te gaan halen of op te gaan hemelen. Ik vind het super dat Eddy doorzet! Parelli in Nederland en Europa moet zeker blijven! Vind het jammer dat er (o.a.) in Duitsland zoveel mensen, waaronder Barbara, afhaken, maar ik denk niet dat ze dat zomaar doen, ze hebben er veel geld in geïnvesteerd.

Laten we het gezellie houden hier

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

wat mij te binnen schiet is:

als je iets voor de volle 100 procent wil overbrengen op anderen moet je spreekbuizen hebben die voor de volle 100 procent achter je staan , als er ook maar 1 procent twijfel is over het over te brengen systeem (of organisatie) krijg je een domino effect en neergaande spiraal, aan gezien je nooit die volle 100 procent over brengt aan je studenten.

Ik heb erg moeten wennen aan eddy zijn stijl van "lesgeven" maar na drie dagen viel het kwartje bij mij en snapte ik het systeem.Wat ik wel heel erg jammer vind is de algehele organisatie en promotie hier in nederland want die is echt heel magertjes (de organistie tijdens de cursus was prima hoor irene) meer promotie en een "club" cq "team"gevoel leveren volgens mij al heel wat meer cursus klantenen veel meer promotie op.Maar goed die klacht is al enige tijd geleden geopperd.
    Ik kies voor mijn volgende cursus weer voor eddy omdat ik officieel wil hoewel ik zeker weet dat ik van barbara of wim ook het nodige aan savvy zal kunnen verkrijgen.

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten