Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van de 34

Topic: L3 cursus

Actief Forumlid Antiope's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Re: L3 cursus

Ja! Ik ben ernstig aan het nadenken over het L3-kamp. Enne, in mei komt t vakantiegeld, he, dat maakt wellicht een hoop mogelijk. Ik wil in ieder geval binnenkort L2 gaan filmen. (Al zal het trailerladen nog wel effe duren.....)
    [size=10px]chris irwin certified trainer (silver/silver)
    http://www.paardenliegenniet.nl
    [/size]

Zoals gezegd in "overig" denk ik dat ik wel mee ga doen aan het level 3 camp! Trala!

May the horse be with you!

Actief Forumlid Tozalin's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004

jullie hebben het allemaal over trailerladen, maar wij hebben geen trailer
    hoe is dat op te lossen???

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

eentje kopen !

Of er één lenen of huren van iemand in de buurt die er wel één heeft?
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Actief Forumlid Tozalin's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004

Hoe vaak heb je hem nodig???
    mn zusje wil ook een trailer, omdat ze lid vd rijvereniging wil worden een wedstrijden wil gaan rijden, mn vader heeft alleen gezegt dat ze hem zelf moet kopen, lukt natuurlijk nooit, de achterburen hebben trouwens wel een trailer!!!!
    daar kan ik het tegen die tijd wel eens vragen!!!!

Ik heb ook geen trailer, ik huur hem bij ons op stal...

May the horse be with you!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Het level 3 kamp in juli wordt gegeven door Berni Zambail. Hij is een 4* instructeur uit Zwitserland De clinic in augustus waarschijnlijk door Eddy zelf. Hij heeft als het goed is dan zijn 3e ster binnen en mag dan dus ook level 3 cursussen geven.
    Trouwens, binnen het Parelli systeem mogen level 2 instructeurs alleen level 1 en 2 lessen geven. Dit is niet voor niets zo. Level 3 vereist onderwijzen vereist heel veel savvy die je in de loop der tijd en door het volgen van het instructeursprogramma bij Pat en Linda opdoet.

Misschien dat dat bij Barabara Bennsman anders is zij heeft haar eigen systeem gemaakt met niveau's die je bij haar kan halen. Dit zijn geen Parelli levels!.
    Zij is gestopt als Parelli instructrice, en mocht toen nog geen level 3 cursussen geven bij mijn weten (ze had toen 1 of 2 sterren). Maar haar eigen systeem nogmaals daar weet ik te weinig van.!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Barbara had inderdaad 2 sterren en had ook vrijwel het hele programma doorlopen om haar 3e ster te halen. Helaas toen zij alle onderdelen had volbracht, besloot Pat dat alle 40 aanwezige instructeurs nog meer dingen moesten doen voor hun 3e ster. Lekker dan...

Maargoed, voorlopig heeft Barbara nog ZOVEEL meer Savvy dan ik, dat ik daar nog genoeg van kan leren

Het zou trouwens leuk zijn, Irene, als je ook wat inhoudelijke berichtjes hier plaatst, ipv enkel dingen te schrijven over instructeurs en promo voor cursussen...
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Ik zou eerst de cursus van barbara wel willen afwachten maar als dat bevalt hoef ik niet zo nodig naar eddy. Eerst barbara uitmelken en als er dan nog dingen missen ga ik wel naar eddy.....
    Ik wil dan van de zomer wel een L3 cursus bij haar doen.....
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Nou breekt mijn klomp Eveline, Eddy heeft altijd meer savvy gehad dan jij Eveline en je hebt nog nooit cursus gevolgd bij hem!

Waarom promoot je Barabara zo op dit forum?
    Om haar helemaal uit Duitsland te halen, mag ze toch zeker meer te bieden hebben dan een paar euro voordeel, dan een Nederlandstalige echte Parelli instructeur? Of verdien je er zelf mischien aan?

Barbara wilde de laatste tien weken bij Pat niet doen, en is toen uit het programma gestapt. Eddy heeft daar wel in geïnvesteerd en doet dat nog steeds omdat hij niet stil wil staan, maar wil blijven leren van mensen die nog beter zijn dan hijzelf.

Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door irene
    Nou breekt mijn klomp Eveline
    Wat maakt het jou nou uit??? Als de les van barbara goed bevalt, prima toch?

Ik denk niet dat je de kwaliteiten van een instructeur kan meten met het aantal weken dat ze les hebben gehad bij pat parelli Sommige mensen hebben het gewoon meer in zich om les te geven, of voel je je zelf gewoon prettiger bij.

En als het bevalt, waarom dan veranderen naar iemand die nog duurder is ook? Maak je niet druk zeg, straks moet je nieuwe klompen kopen ook nog.
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Pfff, als we het over promoten gaan hebben....

Heb ik ooit gezegd dat ik meer Savvy heb dan Eddy???

Als hij afgelopen december wel tijd had gehad (zoals wij eerder wel afgesproken hadden) dan had ik wel cursus bij Eddy gevolgd...

Ik verdien helemaal niets aan die promo hier, ik wil alleen zelf graag cursus volgen bij Barbara en dan is het fijn als er mensen mee willen doen

Laten we het verder maar op 'persoonlijke redenen' houden dat ik liever les heb van Barbara
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Pais:
    De educatieve kwaliteiten zijn inderdaad niet afhankelijk van het aantal weken les bij Parelli, maar de kennis van de filosofie en de hoeveelheid savvy wel. En tuurlijk moet je les volgen bij iemand waar je je prettig bij voelt, dat is inderdaad per persoon verschillend.

Eveline:
    Nou ik dan heb ik je opmerking dat Barbara altijd nog meer savvy heeft dan jij en dat je daarom les van haar hebt denk ik verkeerd begrepen.

Dat de cursus in december niet door ging op dat betreffende weekend had met de planning van de cursussen in Belgie te maken. Het kon wel in een ander weekend. Jammer dat je toen al had besloten om bij Barbara te lessen. Maar uiteraard ben je net als ik hier boven al zei vrij om te lessen bij iemand bij wie je je prettig voelt. Om diezelfde "persoonlijke redenen" volg ikzelf liever les bij Eddy.

Actief Forumlid sanne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1

ik ben het helemaal met je eens eveline!
    barbara heeft nog zoveel meer savvy dan mij dat ik nog genoeg van haar kan leren, dan kan ik nu wel voor heel veel meer geld (aangezien mijn savvy card ook nog eens verlopen is in augustus...) een cursus volgen bij eddy of berni, maar ik heb het geld gewoon niet. Daarbij hebben we barbara zo geregeld dat ze bij mij naast de deur komt lesgeven. da's opzich wel handig aangezien ik geen auto, trailer en e-rijbewijs heb....
    begrijp me niet verkeerd, ik vind eddy hartstikke goed en berni al helemaal, ik zou les van hem echt helemaal geweldig vinden, maar als ik moet kiezen dan kies ik toch voor goedkoper, want op de eerste plaats komt gewoon m'n paard, voor haar wil ik meer savvy, en dan zal het me eigenlijk een worst wezen bij wie ik dat ga halen.
    Daarbij is barbara gewoon parelli en had wel twee sterren en was ver op weg om de derde te halen. Dat lijkt me genoeg om mij nog heel veel bij te brengen.
    www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door irene
    Pais:
    De educatieve kwaliteiten zijn inderdaad niet afhankelijk van het aantal weken les bij Parelli, maar de kennis van de filosofie en de hoeveelheid savvy wel.
    Dit ben ik niet met je eens Irene, savvy kun je ook wel worden/zijn zonder les van Pat himself gehad te hebben! Pat is niet de uitvinder van het savvy met paarden omgaan.
    Zo zou ik bijvoorbeeld best wel les willen hebben van Mark Rashid, die man is ontzettend savvy maar noemt dat alleen niet zo. Savvy is tenslotte niets meer en niets minder dan altijd te weten wat je moet doen als je bij paarden bent, en er lopen op deze aarde veel mensen rond die dat weten, zonder dat ze ooit bij Parelli in de leer zijn geweest... Het is alleen Parelli die deze naam heeft verbonden aan zijn lesmethode.

Bladwijzers

Forum Rechten