Pagina 1 van de 7 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 91

Topic: Play/birthday Biezenmortel?

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Play/birthday Biezenmortel?

Hallo Allemaal!

Misschien is het een beetje voorbarig maar dacht...dan kan iedereen die datum alvast vrij houden in zijn agenda .

Zaterdag 5 Februari ben ik jarig (22 alweer ), en nu dacht ik dat het dan wel leuk zou zijn om een playday te organiseren. Omdat dat nu eenmaal gaaf is en omdat ik toen ik klein en schattig was ook altijd een buitenrit ging maken als verjaardagfeestje (toendertijd nog op manegefjorden van Van Loon ). Ja ik weet het... feb = winter = koud, maar ach of je nu thuis buiten gaat rijden of in de Loonse en Drunense duinen .

Aan jullie dus de vraag of jullie zin hebben om te komen!
    Wat is het plan? Liefst rijden door de duinen, beetje spelen en de crosshindernissen nemen voor de liefhebbers . Als het absolouut zeikweer is (lees: regent constant) dan in een binnenbak in de buurt wat challenges en liberty. Natuurlijk wordt er gezorgd voor koffie/thee/warme choco (juk..) en taart
    Helemaal gaaf is het als het sneeuwt...dan zijn de duinen zo ontzettend mooi
    In beide gevallen doen we een pauze in het midden om op te warmen, of in de kantine van de binnebak of in cafe op de rijroute (alcohol niet toegestaan ivm not drinking and driving )

Dussuh...wie wil er komen?
    Vraag twee is naar welke dag jullie voorkeur uitgaat 5 of 6 februari? (evt. week eerder of later kan wat mij betreft ook wel)
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Re: Play/birthday Biezenmortel?

Helaas, ik kan het weekend van 5/6 februari niet. Ik moet dan naar school. Het weekend ervoor of erna kan ik waarschijnlijk wel.
    Heb op zich wel weer zin in een playday. De vorige playday bij jou was ook erg leuk!

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Ikke wil wel natuurlijk! Ik denk wel dat het kan 1 van die dagen, als optijd de datum vaststaat is het wel te regelen. Ik ga t er over hebben!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Ik ben dr bij!

Helaas zonder paard, want wederom geen vervoer Mijn 106je wil maar niet groeien tot grand cherokee
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid K-trien's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Hey Maaike,

Sylvia (mijn parelli-vriendin) en ik, zouden misschien ook willen komen! Allez... we willen zeker, maar moeten nog even zien of het mogelijk is!
    Ze is met haar paard nog maar nét bezig met trailerladen, dus we weten nog niet of hij tegen dan al op de trailer zal gaan (vroeger was dit namelijk een complete ramp). We hebben het dit weekend al één keer geoefend en toen zijn we gestopt wanneer hij 1 voet op de laadklep zette, dus eerlijk gezegd denk ik wel dat het tegen februari moet lukken!

Het zal voor ons in elk geval de eerst playday zijn, dus we zijn heel benieuwd

Katrien

Aangemeld
    Apr 2004

Gezellig!
    Zal het ook ff hier neerzetten dan (staat ook in fototopic van mij)

De datum veradnerd van 5/6 Februari naar 12/13 Febr. Jullie mogen zelf nog even voorkeur uitspreken voor zaterdag of zondag.

Wie doen er tot nu toe mee:
    Elise en Frieno
    Marja en Atli
    Eveline met Shaf (als ze met Marja mee mag rijden )
    Karianne met Suus (als trailerladen lukt)
    Katrien met Micha
    Sylvie met Oliver (als trailerladen lukt)
    Ikke met Sjo
    (Bonnigje met Pebbles)
    Mandy met Cheyenne

Nou das toch al een leuke groep dacht ik zo! Wie komt er nog meer?
    Martien kom jij met Karianne mee als het laden goed gaat?
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Aangemeld
    Nov 2004

Katrien met Micha en Sylvia met Oliver

OH , en heb jij daar toestemming voor van je pensionstal

Misschien doe ik wel meem Pep, mag dat
    Als ik haar nog heb dan... maar ik mag er nog wel even over nadenken he.....

Actief Forumlid mandy's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Als ik de weg dan weet, dan ben ik ook van de partij.
    ride like the wind

Aangemeld
    Apr 2004

Tuurlijk weet je de weg dan! Je zorg maar dat je die weet

Aangemeld
    Apr 2004

'k zal mijn opa volgende week op de fiets gooien (als het niet regent natuurlijk, anders is het ook zo zielig ), want ik merk wel weer dat het menes is hahaha. Oe eens kijken of ik dat durf dan tussen al die parelliërs spelen. Is wel super eng natuurlijk tussen al die L2 bijna begin L3 mensen haha.
    ride like the wind

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

He Mandy, maak je niet zo druk joh. Op Merlac ging het toch ook super!
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Aangemeld
    Nov 2004

hey mandy, ik ben net aan het begin van L2, en sylvia is nog vollop bezig met L1, dus je bent zeker niet alleen!

Aangemeld
    Apr 2004

Nou dat is dan een geruststelling. Anders zijn al die Level 2'ers allemaal gave dingen aan het doen en dan kom ik aan met een trage yoyo haha.
    Ach op een merlac ging het toch niet super. Had gewoon geluk dat quispel niet de allermoeilijkste was, nouja dan behalve met dat plastic zeil daar ontbrak bij mij toch wel even die fase 4. Nu kom ik aanzetten met die tank van me. Ben benieuwd wat jullie van haar vinden.
    Ik verwacht mijn L2 pakket over een week of 2 (zal wel even duren vanwege de kerstdagen enzo en moet uit België komen) dussuh misschien kan ik daar dan ook al iets van.
    ride like the wind

Actief Forumlid allegro's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004

Echt jammer dat het zo ver weg is voor mij anders had ik zeker ook willen komen. Vorige keer in Wekerom was ook superleuk. Toen was ik net met level 1 bezig en heb ik echt veel kunnen leren. Echt snel gaan we niet want ik ben (foei foei als je de Parelli site van Eddy mag geloven) nog steeds met level 1 bezig. Maar goed we hebben er lol in en doen soms gewoon dingen die nog niet hoeven (mogen) in level 1.

Pagina 1 van de 7 123 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten