Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 38 van de 38

Topic: Re: En opeens ben je... ongelukkig!

Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Re: vragen t.a.v. Parelli

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Negeren van je paard is hetzelfde als zeggen: stel je niet aan, er IS geen probleem. Dat getuigt niet van inlevingsvermogen en respect.
    Hela hola! Is niet MIJN text. Ik quote Pat Parelli himself.. Het ging toch om hoe Parelli hier tegenaan kijkt? Mijn mening heb ik helemaal niet gezegd hoor!
    Volgens mij is dit 100% JOUW manier van FORMULEREN Trea. Ik heb het dan over het stuk: "Dat getuigt niet van inlevingsvermogen en respect".
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

Ja klopt. Dat is mijn manier van samenvatten/interpreteren. Nog steeds niet MIJN mening

Actief Forumlid Dorien66's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Voor mij niet duidelijk hoor dat het niet jouw mening is... Het kwam echt anders over...
    Groeten,
    Dorien
    -->http://www.antichip.nl/ <--

The world is a dangerous place to live, not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it
    - Albert Einstein -

Dorien en Henny.

Mmm ik heb niet in de bedoeling gehad om jullie te kwetsen hoor. Ik kan onmogelijk oordelen over de juistheid van hetgeen jullie doen met jullie paarden. Ik weet dat iedereen het beste voorheeft met zijn paard. Ik reageerde er alleen op omdat "het negeren van een probleem" iets is wat Parelli niet zou doen.

De quote was van Parelli, de interpretatie van mij. Neemt niet weg dat ik het lang niet altijd eens ben met wat Parelli zegt of doet. Of ik in jullie situatie hetzelfde zou handelen als Pat zou doen (nl. niet negeren) weet ik niet. Ik ken jullie paarden niet.

Het was allemaal niet persoonlijk bedoeld, vind het jammer dat het zo opgevat wordt.

Actief Forumlid Jarno's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006

Zoals Pat altijd zegt, never say never and don't always say always
    Horses and Live, It's all the same to me...

Actief Forumlid sannie's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006

Henny, bedankt voor je uitgebreide verhaal. 'k Vond het erg leerzaam en herkenbaar: mijn paard reageert ook vrij heftig op de waterader in onze rijbak. Het probleem is gelukkig nooit zo groot geweest als bij jou en inmiddels wel hanteerbaar, maar toch zijn er nu nog wat stukjes van de puzzel op hun plaats gekomen.
    Bij ons is het probleem trouwens ook een stuk minder geworden sinds ik weet dat die waterader er zit, alsof m'n paard het niet meer nodig vindt om me op 'het gevaar' te wijzen. Momenteel rijd ik nog niet veel buiten, maar mocht ik daar straks enorme onzichtbare tresholds tegenkomen dan zal ik eens kijken of het anders is als we zonder metalen-boom-zadel gaan ('k rij ook bitloos en paard staat op blote voeten).

Nog 2 vraagjes: waar heb je het ijzergehalte van het grondwater laten testen? En hoe heb je dat opgelost? Krijgen de paarden nu leidingwater ipv
    grondwater of is er een manier om een overmaat aan ijzer in het grondwater te compenseren?

Aangemeld
    Jul 2005

Het was allemaal niet persoonlijk bedoeld, vind het jammer dat het zo opgevat wordt.
    Tis al goed, zand erover! We pakken de draad weer gewoon op. Althans... Ik ga nu eerst effe ruim 2 weken op vakantie
    See you rond 3 augustus weer
    Groeten,
    Dorien

The world is a dangerous place to live, not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it
    - Albert Einstein -

Aangemeld
    Jul 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Jarno
    Zoals Pat altijd zegt, never say never and don't always say always
    Of om met Rashid te spreken: "it depends"
    Groeten,
    Dorien

- Albert Einstein -

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten