Oorspronkelijk Geplaatst door trea
Volgens mij is dit 100% JOUW manier van FORMULEREN Trea. Ik heb het dan over het stuk: "Dat getuigt niet van inlevingsvermogen en respect".Oorspronkelijk Geplaatst door trea
Oorspronkelijk Geplaatst door trea
Volgens mij is dit 100% JOUW manier van FORMULEREN Trea. Ik heb het dan over het stuk: "Dat getuigt niet van inlevingsvermogen en respect".Oorspronkelijk Geplaatst door trea
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Ja klopt. Dat is mijn manier van samenvatten/interpreteren. Nog steeds niet MIJN mening![]()
Voor mij niet duidelijk hoor dat het niet jouw mening is... Het kwam echt anders over...
![]()
Groeten,
Dorien
-->http://www.antichip.nl/ <--
The world is a dangerous place to live, not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it
- Albert Einstein -
Dorien en Henny.
Mmm ik heb niet in de bedoeling gehad om jullie te kwetsen hoor. Ik kan onmogelijk oordelen over de juistheid van hetgeen jullie doen met jullie paarden. Ik weet dat iedereen het beste voorheeft met zijn paard. Ik reageerde er alleen op omdat "het negeren van een probleem" iets is wat Parelli niet zou doen.
De quote was van Parelli, de interpretatie van mij. Neemt niet weg dat ik het lang niet altijd eens ben met wat Parelli zegt of doet. Of ik in jullie situatie hetzelfde zou handelen als Pat zou doen (nl. niet negeren) weet ik niet. Ik ken jullie paarden niet.
Het was allemaal niet persoonlijk bedoeld, vind het jammer dat het zo opgevat wordt.
Zoals Pat altijd zegt, never say never and don't always say always![]()
Horses and Live, It's all the same to me...
Henny, bedankt voor je uitgebreide verhaal. 'k Vond het erg leerzaam en herkenbaar: mijn paard reageert ook vrij heftig op de waterader in onze rijbak. Het probleem is gelukkig nooit zo groot geweest als bij jou en inmiddels wel hanteerbaar, maar toch zijn er nu nog wat stukjes van de puzzel op hun plaats gekomen.
Bij ons is het probleem trouwens ook een stuk minder geworden sinds ik weet dat die waterader er zit, alsof m'n paard het niet meer nodig vindt om me op 'het gevaar' te wijzen. Momenteel rijd ik nog niet veel buiten, maar mocht ik daar straks enorme onzichtbare tresholds tegenkomen dan zal ik eens kijken of het anders is als we zonder metalen-boom-zadel gaan ('k rij ook bitloos en paard staat op blote voeten).
Nog 2 vraagjes: waar heb je het ijzergehalte van het grondwater laten testen? En hoe heb je dat opgelost? Krijgen de paarden nu leidingwater ipv
grondwater of is er een manier om een overmaat aan ijzer in het grondwater te compenseren?
Tis al goed, zand erover! We pakken de draad weer gewoon op. Althans... Ik ga nu eerst effe ruim 2 weken op vakantieOorspronkelijk Geplaatst door trea
![]()
See you rond 3 augustus weer![]()
Groeten,
Dorien
The world is a dangerous place to live, not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it
- Albert Einstein -
Of om met Rashid te spreken: "it depends"Oorspronkelijk Geplaatst door Jarno
![]()
Groeten,
Dorien
- Albert Einstein -
Bladwijzers