Jaja, terug van weggeweest. Wegens drukte een tijdlang niet meer op het forum geweest, maar nu dus weer terug!!! En meteen een vraag natuurlijk![]()
Ben heerlijk met m'n L1 pakket bezig geweest. Heb nog steeds niet alle DVDs gekeken (zelfde tijdgebrek...) maar omdat ik afgelopen jaar ook nog een cursus heb meegelopen als toeschouwer toch vrolijk doorgespeeld!
7 games gaan eigenlijk allemaal goed. Oke, er kunnen nog veel dingen beter, maar de principes zitten erin en ik win ze ook zonder problemen. Pony staat lekker ontspannen, reageert meestal op fase 1/2 hulpen, etc.
Omdat de 7 games goedgingen ook het trailerladen maar weer eens op gaan pakken. En ik moet zeggen: er zit verbetering inOke, soms is het nog 3 kwartier, maar steeds vaker is het richting 5 minuten!!! Omstanders willen eea nog wel eens vertragen (afleiding, zich er tegenaan bemoeien, etc.etc., the usual dus) maar we doen gewoon ons ding en dat gaat goed!
Nu het probleem:
1. Pony doet 7 games goed
2. Pony doet 7 games rondom trailer; krijgt genoeg van 7 games, negeert en ONTWIJKT de 7 games en loopt de trailer in![]()
Moet ik dit nu negeren of niet?!? Bijv. de yoyo-game. Ze gaat normaal gesproken netjes achteruit, maar tijdens het traileren loopt ze ineens schuin voorwaarts weg (alsof je een send geeft, zeg maar), cirkelt om me heen en loopt de klep op, de trailer in.
Op dat moment win ik de yoyo-game niet, maar reageert ze wel verder volgens het Parelli - trailerload-systeem: ze heeft "genoeg" van de games en zoekt een rustplek in de trailer!
Eigenlijk vind ik dat ik haar terug op de plek moet zetten en de yoyo moet herhalen net zolang totdat het weer goed gaat. Maar ze gaat er heel gehaast tussenuit, linea recta richting trailer. Door haar dan "terug te halen", ben ik voor mijn gevoel het trailerladen weer aan het "straffen".
Helaas kan ik op de DVD trailerloading hier geen antwoord op vinden, hebben jullie hier een mening over?
Bladwijzers