Wat gaaf dat je meteen weer gefilmd hebt! Ik vind het er stukken beter uit zien. Vooral het eerste filmpje. jij life up, en hij geeft een reactie, jij loopt en hij houdt dat tempo ook aan. Super hoor! Tweede filmpje is iets minder omdat je begint met fase 2 ipv 1, daarna gaat ie paar pasjes heel netjes en toen ik dacht stop, belonen, stopte ie volgens mij uit zichzelf en dat is natuurlijk niet de bedoeling en dat was je ook netjes aan het corrigeren (toch?). Mijn complimenten in ieder gevalOorspronkelijk Geplaatst door sanne2
Let erop bij recht zijwaarts gaan dat de passen die hij maakt even groot zijn. Dus niet een kleine pas en vervolgens met andere been grote pas uitstappen. Het is eigenlijk voor de gewrichten beter om niet zo recht mogelijk zijwaarts te gaan maar juist onder een hoek, als je wel recht zijwaarts wil dan dus letten op de pasgrote dat die voor beide achterbenen gelijk is.Online moet ik nu gaan werken aan een rechte lijn in de sideways, die gaat nu nog te veel schuin vooruit. Maar het geeft een idee van hoe zijn reactie op mij is.
Bladwijzers