Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: Pushing Passenger

Actief Forumlid Emmie's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Pushing Passenger

Vandaag wilde ik een keer en passenger half uurtje in lassen. Eddy had op cursus uitgelegd hoe het moest etc. Ik snapte het ook wel en in stap gaat het goed. Maar in draf...
    Het probleem is het afduwen, uit mezelf duw ik mezelf niet af, ik hou juist vast. nu dus oook, ik ging zitten hoe je moet zitten, in stap gaat alles oké. Maar toen was de draf aan de beurt, en ik kan opeens niet meer doorzitten of lichtrijden, het lukt allemaal niet. Ik span m'n spieren aan, 'verkramp' en ga mezelf heel erg klemmen. En daardoor gaat Willem heel hard draven en denk ik de hele tijd dat hij over het hek sprint, aangezien hij bij het stukje waar hij altidj springt de hele tijd cirkelt (of in de hoeken gaat staan) We hebben korte stukjes geprobeert, maar uiteindelijk ging het gewoon niet en heb ik mijn gevoel gevolgt en ben afgestapt en heb even heerlijk gegrondwerkt. Terwijl ik echt een goed gevoel had / heb bij het rijden. Hij gaf toestemming etc Het ging heerlijk. 1 keer een fase 4 bij de go. de whoa buigt hij in als ik alleen maar mijn hand omhoog doe. In stap ging passenger goed, alleen de draf... Hoe komt dit? En wat kan je er aan doen? Ik vertrouw Willem door en door, opzich weet ik dat hij neit sprint. Maar toch. Het afduwen lukt niet, iets houdt me tegen om mezelf af te duwen. Het is geen eens echt afduwen, maar ik weet neit hoe je het anders moet omschrijven... Heeft iemand tips hoe ik gewoon ontspannen kan passagieren bij Willem in draf?

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Re: Pushing Passenger

ip is het zo als je duwt in de richting van de oren op de overgang schoft -nek dat je niet kunt klemmen mits je op je pockets van je broek gaat zitten !! zit je op je eh kruis (ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen) dan zullen je benen naar achteren gaan en ga je klemmen je valt dan ook naar voor .

Probber het nog eens in stilstaand en dan stap en maak je onderrug helemaal bol en je benen iets naar voren

Actief Forumlid Emmie's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Mijn benen die gaan juist niet naar achteren, maar juist naar voren. Dis dat is het probleem niet en in stap lukt het heel goed, alleen in draf niet...

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Hoi Emmie,

Wat bij mij ontzettend goed helpt om mijn benen te ontspannen en dus niet te gaan klemmen is peddelen met mijn voeten. Gewoon je voeten van boven naar beneden bewegen. Linda Parelli doet dat ook (weet nu niet meer of ze dat bij Level 1 of Level 2 uitlegt eigenlijk). Misschien helpt dat jou ook om te ontspannen tijdens de Pushing Passenger...
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Bladwijzers

Forum Rechten