Aangezien ik 10. september naar Arnhem ga () moet ik het trailerladen met Wim oefenen. Wim heeft alleen als veulen van nog geen halfjaar in de trailer gestaan wat dus bijna nooit is.
Ik wil nu de dvd trailerladen bestellen maar ik vraag me af of dat wel nut heeft als ik de 7 games nog niet ken. De eerste 4 zitten er prima in maar de rest moet ik uit m'n pakket halen wat ik nog steeeeds niet heb. En voor het trailerladen zou je de Squeeze Game moeten kunnen toch? Die ken ik dus niet.
Aangezien ik dus geldloos ben (en er ook nog wat kosten gaan aankomen) en op het moment dus geen geld heb voor het pakket denk ik dat de laatste 3 games nog wel even gaan duren. Doe ik er dan wel verstandig aan om die dvd te kopen of kan ik eerst beter doorsparen voor het pakket?
Of zit ik weer helemaal verkeerd en kun je het ook zonder de games, wat ik niet denk maartoch![]()
Laatste optie is dan nog dat ik gewoon op een normale manier ga oefenen (met normaal bedoel ik normaal en niet normal) maar hoe zou ik dan kunnen doen? Ik heb 't al een beetje in m'n hoofd hoe ik dat ga doen, approach&retreat totdat het een normaal object is, dan wat games er omheen enzo doen en uiteindelijk wandelt ze er wel op. Of niet maar dat zie ik dan wel weer.
Bladwijzers