Resultaten 1 tot 9 van de 9

Topic: pavo Enjoy Nature's best

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

pavo Enjoy Nature's best

Dit is een van de vervangers van PAVO Strimix. wie heeft er al ervaring met dit voer??
    ik heb een proefemmer gekocht vanmiddag en sietske vond het erg lekker! volgens mij zit er ook geen melasse in (staat niet op de verpakking en bij strimix wel)
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Re: pavo Enjoy Nature's best

Het is toch Pavo Stimix ipv Strimix?
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

ja kan wel spelling is nooit mijn sterkste kant geweest
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Heb ook een proefemmertje mee gehad, maar Amon is geen beste graadmeter, immers die vreet alles en vindt alles lekker, zelfs mijn schoen nog als het moet
    Ziet er wel goed uit, maar ja dat is ookal geen goed uitgangspunt.
    Denk dat Jossie zich maar eens op de getalletjes moet werpen als ze daar een keer zin in heeft, dat zal veel meer uitwijzen.
    www.crystal-carving.com

ik was vorige week bij de voerhandel en heb niets gehad, behalve een zak Stimix gekocht, dat hebben ze nog gelukkig.
    Ik hou niet van die veranderingen, heb ik straks weer een koliekpaard staan, bij de geringste verandering is dat namelijk altijd raak

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Ik kreeg ook een monster mee.

Het leek me erg aardig spul. Het ruikt heel erg goed, ik heb het zelf geproefd en het was lekker

Ik heb zitten vergelijken met vitamines en mineralen enzo. Mijn PAVO ijslandse brokjes geven veel meer vitamens en mineralen aan dat dit Nature Best. En ik voer te weinig om het te kunnen combineren. Dan kan ik weer een zak weggooien.

Ik blijf bij de ijslandse brokjes

Zag de proefemmertjes staan, kwam al in de verleiding maar ik had nog helemaal niet bekeken met of er chemische troep in zat en dergelijke; Voorlopig ben ik tevreden met mijn muesli van Treurniet.
    Keet, we komen er wel!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2004

Het leek mij ook interessant maar het percentage suikers en zetmelen is 32 % per kg. Dat is aardig veel, dat is wat een sportbrok zo onderhand heeft. Dus helaas niet voor ons, mijn ruin is erg gevoelig op de spieren en moet zeker een lager % hebben.

Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    13

Wat Cornelie al zegt, er zit aardig wat suiker/zetmeel in. Verder staat op de PAVO site de inhoud aan voedingswaarde, vitaminen en mineralen. Zo kun je dus in een oogopslag zien wat erin zit en hoeveel . Zelf zou ik dit niet voeren als hoofdkrachtvoeder, simpelweg wegens de vele suikers.
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

Bladwijzers

Forum Rechten