Ja hier is er eerder al over geschreven het halen van L1 moet met rijden.
Tja daar sta je dan met twee shetten... Als ik ze op mekaar zet kan ik er ook nog bovenop maar apart is het geen zicht.
Nu heb ik onlangs een L1 cursus gevolgd en daar was Inge met twee paardjes.
Ze heeft mij voorgesteld om het examen te doen met Raissa.
Tja en dan zit je met een dubbel gevoel: daar gaat veel tijd insteken die dan niet naar die twee shetten kan.
EN het is al zolang geleden sinds ik nog gereden heb (3 jaar) en met het ouder worden begin ik meer schrik te krijgen, vroeger dacht ik alleen maar aan hoe zalig dat rijden is nu denk ik alleen maar aan hoe pijnlijk het vallen is (erg hé).
Ik ben vandaag voor de eerste keer met Raissa gaan spelen het is een lieve maar vlug afgeleide merrie die nog geen respect heeft voor mijn persoonlijke ruimte.
De seven games kent ze en doet ze wel goed (enkel bij circling zit nog een probleempje dat we moeten oplossen).
Ik ga het dus proberen omdat:
het rijden in L1 houdt eigenlijk niet zoveel in,
en ik wil dus toch nog wel eens ooit op een paard gaan zitten(die schrik daar wil ik toch wel eens eindelijk vanaf).
Nu staat er bij het rijden als taak: emergency dismount (schrijf ik het goed) kan mij iemand uitleggen (misschien foto of film) wat dit eigenlijk inhoud???
Ik heb namelijk nog het oude pakket.
Ik ga natuurlijk aan Inge nog wel eens het nieuwe pakket vragen om te mogen bekijken.
Bladwijzers