Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 19 van de 19

Topic: Verslag L2cursus Ralf Heil

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Re: Verslag L2cursus Ralf Heil

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Liesbet
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Jolijn89
    Ralf liet ook even zien wat je moest doen als je paard begint te grazen.
    Kan je ons uitleggen wat je dan moet doen??? Had vandaag al van pas gekomen!!!

Ik vond het wel spijtig dat de communicatie over deze cursus zo gebrekkig is gelopen, ik had geen éne mail gekregen over deze cursus en dan stond het ineens (veel te laat) op het forum maar zonder de uitleg waar het juist was.
    Hoi Liesbet,

spijtig dat je er naast gekeken hebt, ivm de cursus met Ralf, want kijk eens hier... http://137.224.239.40/nh/forum/viewtopic.php?t=6251
    De cursus is tevens ook aangekondigd via onze algemene mailing én stond tevens vermeld op onze site...
    Ik raad je aan regelmatig de kalenders op te volgen die op onze site vermeld worden...

groetjes,
    Kristien

Forum Meubilair Liesbet's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door k10
    spijtig dat je er naast gekeken hebt, ivm de cursus met Ralf, want kijk eens hier... http://137.224.239.40/nh/forum/viewtopic.php?t=6251
    De cursus is tevens ook aangekondigd via onze algemene mailing én stond tevens vermeld op onze site...
    Ik raad je aan regelmatig de kalenders op te volgen die op onze site vermeld worden...
    Oei, ik kijk hier in mijne mailbox en vind een update van de parelli-kalender, blijkbaar heb ik die niet gelezen, dus het ligt aan mij dat ik het niet gezien heb !!!

Ik neem dus mijn woorden terug....
    "Dromen komen uit..."

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Liesbet
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door k10
    Oei, ik kijk hier in mijne mailbox en vind een update van de parelli-kalender, blijkbaar heb ik die niet gelezen, dus het ligt aan mij dat ik het niet gezien heb !!!

Ik neem dus mijn woorden terug....
    No problemo!!

Voorlopig is het even stil op onze kalender, maar ik hoop binnenkort weer volle bak nieuwe cursussen te kunnen plannen.

groetjes,
    Kristien

Actief Forumlid blue_star's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Ik ben ook eigenlijk benieuwd naar een 'uitleg'
    Voor sommigen kan het wel eens handig zijn wat je moet doen als je paard graast en wat je moet doen om je paard naar binnen te laten buigen tijdens de circling game.

Zou dat mogelijk zijn??

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten