Resultaten 1 tot 8 van de 8

Topic: probleempje met friendly

probleempje met friendly

Ik ben met Wally al een hele tijd bezig met the friendly game en de ene dag mag ik alles aanraken, en de andere dag staat hij steeds te schokken en bang te zijn, ik doe het voor zover ik weet altijd heel kalm en ik kan hem altijd prima vastpakken enzo....
    wat ik dus niet begrijp:
    Hoe kan het dat wally de ene dag zo kalm en de andere dag zo wild is?
    Oke, hij is een jaarling, maar toch, hij zou het toch "moeten weten"
    Ik doe nooit iets waardoor hij angst voor me kan krijgen....

Ik vraag me dus af kan ik verder met game 2 of moet ik nog doorgaan met alleen friendly? dus niks anders erbij????
    Zelf weet ik niet hoever ik kan gaan omdat ik geen hoogte van zijn gedrag kan krijgen.

Wie o wie heeft een idee?????
    Het is Blond,Sexy en heeft lange benen: Een Maflinger

Forum Meubilair Elianne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Re: probleempje met friendly

ik denk dat het juist verstandig is om de tweede en derde game te gaan doen.

het type gaat nogal lastig nu... (ook een schaafwond op mijn hand) dus vandaar even een kort antwoord van mij.

maar succes ermee!
    The darkest hour is befor it get light!!!

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Ik denk dat je ook wel verder kan met game 2 en 3, maar jij kunt dit uiteraard het beste bepalen. Ik heb nog wel een vraagje bij de Friendly: Als je dit doet zie je Wally dan ook echt ontspannen? Hoofdje laag, likken en/of kauwen, zuchten...het kan namelijk zijn dat Wally er toch nog niet helemaal gerust op is. Likken en kauwen is o.a. een teken dat ze de indrukken verwerken en dan zal het de volgende keer wel veel beter gaan. Je moment van release is heel belangrijk, als je Friendly doet en Wally is toch nog niet ontspannen op het moment dat jij ermee stopt, dan zal het de volgende keer moeilijker gaan. Dus kijk goed naar Wally. Is hij echt ontspannen, is het echt oké voor hem...
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

oke zal erop gaan letten, naar mijn idee ontspant hij wel, maar soms schokt hij dus zo alsof hij bang is, maar zal hem in de gaten houden

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Ik herken dit wel wat je zegt.

Kabriche vindt Friendly ook prima, maar soms kan hij het ineens eng vinden. Ik heb dit op mijn level 1 cursus ook aan Eddy voorgelegd, toch doorgaan met friendly en ik zou zeker beginnen met de volgende games.

Succes!
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Sep 2005

Vraagje: bedoel je dan de friendly-game met de stick of gewoon met je handen ?
    Als hij op de stick wat reageert, kun je eens proberen of je zonder stick, dus met je handen, wel overal aan mag komen (maar denk hierbij dan wel goed om je eigen veiligheid !) en andersom, als je hem met je handen niet aan mag raken, kun je het eens met de stick proberen.

@firsty, het is zowel met mijn handen als stick een "probleem"

Forumlid
    Aangemeld
    Jun 2006
    Leeftijd
    44

mmm die van mij is wel ontspannen denk ik maar kauwt niet soms gaapt tie is het dan ook oke of nie? (L1)
    ik doe wel al volgende games
    een dag zonder paardjes is een dag niet geleefd

Bladwijzers

Forum Rechten