Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: (L1) probleem met naast paard staan

  1. #1
    Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Locatie
    Aarschot / België
    Leeftijd
    41
    Berichten
    6.498

    (L1) probleem met naast paard staan

    soms heb ik moeilijkheden om naast arramis te gaan staan want hij blijft zich dan zo draaien zodat hij met zen kop naa mij toe staat. ik speel ongelooflijk veel friendly en met mijn stok (nog steeds voorlopige carotstick) gaat het heel goed, maar ik merk dat hij nog steeds de leadrope niet vertrouwd. is het niet raar dat hij met de stick geen probleem heeft maar wel met de rope?
    dus mijn probleem is dat wanneer ik met de driving game moet naderen als een bordercolie een schaap hij steeds meedraait en ik uiteindelijk aan het rondjes draaien ben. ik denk dat hij het touw wil volgen, dus dan terug friendly, gaat het goed probeer ik weer maar het lijkt niet te helpen want hij draait dan toch weer mee.
    ook als ik korter bij sta voor bv porcupine in zone 4 blijft hij moelijk staan, zelfs voor ik druk geef. hij stapt dan in een razend tempo naar achter. meestal stap ik dan mee en haal mijn hand weg als hij stopt. toch blijft hij dit doen.
    iemand tips?

  2. #2
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: (L1) probleem met naast paard staan

    Misschien nog wat langer friendly game blijven spelen en dan veel naderen en terugtrekken terwijl je friendly doet met je touw. Let goed op je focus, zodat je paard duidelijk het verschil ziet tussen driving en friendly.

    Wat betreft porcupine in zone 4: kun je wel naast zijn schouder staan en dan zijn hoofd inbuigen?
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  3. #3
    Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Locatie
    Aarschot / België
    Leeftijd
    41
    Berichten
    6.498

    Re: (L1) probleem met naast paard staan

    ja, friendly speel ik heel veel, als ik zie dat het hem te veel wordt, metteen.

    zen hoofd kan ik perfect inbuigen als ik naast zen schouder sta, hij doet het eigenlijk bijna zelf, komt steeds kijken wat ik aan het doen ben en of ik geen snoepje heb...

  4. #4
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: (L1) probleem met naast paard staan

    Waarschijnlijk verander je dan toch iets in je houding/focus op momenten dat je niet naast hem kan staan. Gewoon lekker door oefenen, de gewenste dingen makkelijk maken voor hem en de ongewenste dingen moeilijk, net zoals je al bezig was dus. Gaat vast vanzelf over zolang jij passively persistent blijft
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  5. #5
    Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Locatie
    Aarschot / België
    Leeftijd
    41
    Berichten
    6.498

    Re: (L1) probleem met naast paard staan

    ja, je hebt waarschijnlijk gelijk. het lijkt alleen dat het zo lang duurt voor hij het doorheeft hoewel het volgens pat niet langer duurt dan 2 dagen en bij hem duurt het al... pfff, lang.
    het goede nieuws, ik eb evenveel geduld als hij en misschien nog meer

  6. #6
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: (L1) probleem met naast paard staan

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door skey
    ja, je hebt waarschijnlijk gelijk. het lijkt alleen dat het zo lang duurt voor hij het doorheeft hoewel het volgens pat niet langer duurt dan 2 dagen en bij hem duurt het al... pfff, lang.
    het goede nieuws, ik eb evenveel geduld als hij en misschien nog meer
    Heb precies hetzelfde "probleem", het duurt bij Vash allemaal ook erg lang.....gewoon doorgaan en niet blijven hangen is het advies van Linda op hun site! Dat doen we dus maar en vorderen langzaam maar wel gestaag.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •