Vandaag was ik vol goede moed naar mijn paardjes om lekker wat te gaan doen. Dus ik kom in het land en vond het al vreemd dat Timber niet naar me toe kwam (ook niet voor een appeltje) en toen zag ik het eigenlijk gelijk. Timber loopt stokkreupel![]()
Dus maar binnen gehaald en de DA gebeld.....die was er met 5 minuten, maar kon niks vinden. Niet gevoelig op de zolen, geen warme plek op haar benen of een verdikking dus ik weet weer eens niet wat het dan is.
We vermoeden een ordinaire verstapping en daar hoop ik dan maar op (willen jullie voor me duimen). Boxrust dus tot donderdag (dus morgen maar een klein vakje in het land afzetten zodat ze wel naar buiten kan met haar mams samen, maar niet kan rennen).
Zelf heb ik haar maar Arnica gegeven (tegen bloeduitstorting) en Apis Mellifica (tegen de zwelling) en vanaf woensdag maar aan de Ruta (specifiek bij verstapping) en insmeren met Traumeelgel.......
Gelukkig had ik nu wel mijn "volle" verstand dat ik aan homeopatische middelen dacht. Maar ik ben er niet helemaal gerust op.
Pfff binnen 2 maanden 2 stokkreupelen paarden..............Eerst Est die zich verstapte en nu Timbertje weer. Soms denk ik wel eens dat ik goudvissen ga houden en op schaken ga..............
Timber is ook meteen heeeeeel zielig als ze wat heeft, dan zou ze het liefst de hele dag op schoot liggen als dat zou gaan.
Ik was nog wel even trots op mijn paardje en ben er achter dat needle preparation toch wel nuttig is. Want Timber werd geprikt in haar hals en draaide keurig netjes haar koppie richting de DA. DA vond eigenlijk dat iedere paarden eigenaar dat moest gaan oefenen want ze had eigenlijk weinig paarden die zo makkelijk waren met prikken. En dat voor mijn draakje, dus er was toch ook nog een lichtpuntje vandaag. Ikke is trots op draakje![]()
Bladwijzers