Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 32 van de 32

Topic: Update: Timber kreupel (mysterie opgelost)

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Re: Update: Timber kreupel (mysterie opgelost)

De DA's krijgen wat ze geven .
    Een hoefzweer!!!! Getver, daar kunnen ze idd flink pijn van hebben! Gelukkig gaat het al een stuk beter en kan ze weer gewoon bij de meute. En baasje ook weer blij, want als je paard zo kreupel is en je weet niet waarván, da's gekmakend!

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Re: Update: Timber kreupel (mysterie opgelost)

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lila
    En baasje ook weer blij, want als je paard zo kreupel is en je weet niet waarván, da's gekmakend!
    Zeg dat Ik ben dan ook doodmoe en ook emotioneel gesloopt. Morgen er nog een dagje heel vroeg uit om haar binnen te zetten want die loonwerkers die over het land gaan rijden zie ik gewoon even niet zitten (ben waarschijnlijk een zeikerd maar dat is mijn gevoel )
    En wat ook sloopt is dat mensen die zelf geen paarden hebben het totaal niet begrijpen dat je zo met dat "beest" bezig bent en even geen tijd en aandacht hebt voor andere dingen
    Timber en Est zijn mijn allesie en als die wat hebben moet alles en iedereen daarvoor wijken (behalve het werk dan want de DA rekening moet ook betaald worden )
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten