Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 24 van de 24

Topic: ontsteking oog blijft terug komen

Re: ontsteking oog blijft terug komen

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Nacino
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lila
    Mensen assumen idd snel en denken dan: ik kwak er wat bij. Net als met wasverzachter, scheutje extra voor extra zachte was...... maar een scheutje zout teveel en je hebt een beschadigd oog!
    Ja er zijn inderdaad mensen die dat doen, maar goed ik schreef ook gekookt water met een beetje zout. Maar zo snel heb je geen beschadigd oog hoor, zeewater in je oog prikt wel ff, maar je krijgt er niets van.Maar ik zal voortaan denken aan de minder nadenkende mens.
    Hmm .. er staat in je 1e post toch iets anders: " ik maak het soms schoon met lauw (gekookt) water, soms met wat zout erin " - dat nodigt dus maar al te makkelijk uit tot een kopje water en een theelepel zout gebruiken. Dat is dus géén fysiologische zoutoplossing! (NACL 0,9%)
    Er is niet beweerd dat het oog beschadigd kan raken van bv NACL. - wél heb ik gezegt dat een oplossing die je op de gok maakt ( water+zout) heel pijnlijk kan zijn.

En dat wilde ik nog even kwijt.
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Nacino gaat voortaan denken aan de minder nadenkende mens (mooi omschreven). Ik werk zelf in het ziekenhuis en je moet soms echt nadenken hóe je iets zegt, want mensen nemen het soms echt letterlijk over. Wat voor de één een beetje is, dat vindt een ander al heel veel. Meten is weten!
    Ik geloof dat Rengeltje de DA erbij gaat halen. 33 E voor een busje bright eye!!! Da's idd veel geld. Houdt je ons op de hoogte?

Forum Meubilair Mieke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

Zal ik doen!
    Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
    Joni Bentley

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marianne
    Er is niet beweerd dat het oog beschadigd kan raken van bv NACL. - wél heb ik gezegt dat een oplossing die je op de gok maakt ( water+zout) heel pijnlijk kan zijn.

En dat wilde ik nog even kwijt.
    Jij niet, maar een ander wel. vandaar mijn reactie dat veel zout in een oog natuurlijk irriteert maar niet schadelijk is.

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

en nou zand erover

neee, zout!

Ik gebruik ook thee bij ontstoken ogen. Maar nooit kamille thee of smaakjes thee maar altijd 'gewone' thee. What ever that may be.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lila
    en nou zand erover
    Strak plan

Zand? Waar? Waar?

Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten