Wie heeft dit boek gelezen en wat vonden jullie ervan?
Wie heeft dit boek gelezen en wat vonden jullie ervan?
Ik heb dit boek en het is een leuk boek om te hebben. Er staan mooie plaatjes in van een aantal verschillende stromingen van NH en klassieke rijkunst en tteam enzo.
Er staan niet echt oefeningen in uitgelegd, als je met een bepaalde methode aan de slag wilt kun je uit dit boek niets halen. Wel krijg je dus een iets beter beeld van de mogelijkheden.
In Je paard als partner schijnt meer inhoudelijk te worden ingegaan in methode`s. Dat boek heb ik alleen niet gelezen.
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
ik heb dit boek ook en ik vind hem erg leuk, zeker als je nog niet precies wilt wat je wilt gaan doen en wat er allemaal aan mogelijkheden zijn vind ik dit een fijn en leuk boek om je te orienteren. Daar is hij denk ook voor bedoelt.
The darkest hour is befor it get light!!!
Ik heb het boek ook en ik vindt het wel een mooi boek,
aleen vindt ik de volgorde niet zo duidelijk, ze vertellen niet goed hoe je moet werken enz, en dat is voor beginnende mensen niet echt makkelijk.
Ook gaat het opeens over in longeren A La Lammert Haanstra , en worden alle hulpteugeld uitvoerig beschreven..
Ik heb het boek op de NHdag gekocht en ben blij dat ik het gedaan heb. Niet dat ik er nu heel veel mee doe, maar het geeft toch een klare kijk op verschillende NH methodes
Don't dream your life, live your dream!
Ik heb het boek ook op de NH dag gekocht. maar ik wil toch weer een ander boek, je komt er niet echt verder mee.
Bladwijzers